widzialem, wczoraj zurawie

1. Data: 2007-01-21 07:29:40

Temat: widzialem, wczoraj zurawie
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coprawda zapowiadaja w tym tygodniu
ze temperatury beda minusowe i ma spasc troche sniegu
wiec jakby miala zima przyjsc .
U mnie wczoraj w sobote na pobliskie torfice wrocily dwie zurawie pary
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

2. Data: 2007-01-21 13:33:13

Temat: Re: widzialem, wczoraj zurawie
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

_hehehe wrote:
> Coprawda zapowiadaja w tym tygodniu
> ze temperatury beda minusowe i ma spasc troche sniegu
> wiec jakby miala zima przyjsc .

A u mnie zaczął padać śnieg. Na razie około 5 cm.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2007-01-21 19:06:56

Od: "antoni.broniak" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_hehehe" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> U mnie wczoraj w sobote na pobliskie torfice wrocily dwie zurawie pary

Wczoraj rano ok 8:30 widziałem klucz ptaków ok. 40 szt. - nie wiem jakich bo
leciały bardzo wysoko i w dodatku nie bezpośrednio nade mną ale miałem je
pod dużym kątem. Leciały na północny wschód.
Antoni Broniak

4. Data: 2007-01-21 19:17:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> leciały bardzo wysoko i w dodatku nie bezpośrednio nade mną ale miałem je
> pod dużym kątem. Leciały na północny wschód.
do mnie to w druga strone
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

5. Data: 2007-01-21 19:38:21

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

_hehehe <s...@s...pl> napisał(a):

> U mnie wczoraj w sobote na pobliskie torfice wrocily dwie zurawie pary
> :)

No to coś im się w główkach potaśtało ;-)
Albo wrócą albo będą Ci podbierały ryby ze stawu.
Szkoda, że nie widziałeś odlatujących kaczek :-)

Pozdrawiam. Jacek

6. Data: 2007-01-21 19:57:33

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2007-01-21 21:14:43

Od: "Jacek Gucio" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) napisał(a):

> [...]
> :)
> z tym, ze nie wiem czy one zywia sie bezposrednio ta kukurydza
> czy czaja sie na myszy ktore tam sie pozywiaja

Masz rację, żywią się głównie pokarmem roślinnym, a także dżdżownicami,
ślimakami i owadami. Nornic Ci chyba nie wyłapią.

Żurawie widziałem tylko kilka razy w życiu, nad zalewem i dlatego je
posądzałem o podjadanie ryb. Wydaje mi się, że teraz powinny być w Afryce.
Wszystko wskazuje na to, że w tym roku zimy nie będzie :-)

Pozdrawiam, Jacek

8. Data: 2007-01-21 21:42:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

>Masz rację, żywią się głównie pokarmem roślinnym, a także dżdżownicami,
>ślimakami i owadami. Nornic Ci chyba nie wyłapią.
:)
na nornice i inne myszowate mam u siebie Kotka Pstotka
:)
ostatnio upolowal lasice
:(
ale chyba dostal nauczke i wiecej nie bedzie na nie polowal
bo ma rane na nosie
:)
> [...]
>posądzałem o podjadanie ryb. Wydaje mi się, że teraz powinny być w Afryce.
>Wszystko wskazuje na to, że w tym roku zimy nie będzie :-)
gniazduja ze 2 km ode mnie polami
i w bezwietrzne poranki slychac je bardzo wyraznie
:)
a do kwietnia
do czasu kiedy sasiad zaorze i pononie wysieje tam kukurydze
beda codziennie biesiadowaly na tym polu obok
:)
z pozdrowieniami i usmeichami
smal

9. Data: 2007-01-22 11:06:30

Od: Leszek Wojtalik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> A u mnie zaczął padać śnieg. Na razie około 5 cm.
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Skad jestes? bo ja czekam na snieg
lesiu - lodz

10. Data: 2007-01-23 13:32:19

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Wojtalik wrote:

> Skad jestes? bo ja czekam na snieg
> lesiu - lodz

Carmel, Indiana, USA.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu
http://www.math.iupui.edu/~mmisiure

Szacowanie strat :-)
obsadzanie swierkami - kiedy? -
Stokrotki - czy da się je dostać, teraz?
ARONIA
Pilarka elektryczna: Bosch czy Makita?