Szacowanie strat :-)

1. Data: 2007-01-20 14:58:46

Temat: Szacowanie strat :-)
Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem ostro nam powiało, straty są spore.
Wszystkim zmartwionym dedykuję zabawną wersję bardzo starego przeboju,
niech ta piosenka ukoi nasze stargane nerwy.

http://www.youtube.com/watch?v=3xbfFAYTN-g

Pozdrawiam serdecznie
Jacek

2. Data: 2007-01-20 15:41:51

Temat: Re: Szacowanie strat :-)
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tym razem ostro nam powiało, straty są spore.

Podarta folia na namiocie, ale namiot mały, w środku winorośle,
więc strata niewielka.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-01-21 21:18:19

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

> Podarta folia na namiocie, ale namiot mały, w środku winorośle,
> więc strata niewielka.

U mnie jak dotad zero strat :)

Pozdrawiam,
Bpjea

4. Data: 2007-01-21 22:03:08

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ep0lhl$4f9$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(bez x)> napisał(a):
> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> U mnie jak dotad zero strat :)

Hejka. Straty będą gdy pojawi się prawdziwy mróz. Martwię się
szczególnie o cebulowe. :-( http://voila.pl/znl2i
Pozdrawiam kasandrycznie Ja...cki

5. Data: 2007-01-22 00:16:59

Od: Guru <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Straty będą gdy pojawi się prawdziwy mróz. Martwię się
>szczególnie o cebulowe. :-( http://voila.pl/znl2i
> Pozdrawiam kasandrycznie Ja...cki
U mnie zerwało komin nad grillem... ale odnalazłem, bez strat.
Co do mrozu to też się obawiam... żonkile, tulipany i cebulice wybiły,
hortensje pusciły pąki, rozchodniki myślą, że wiosna...

Guru

6. Data: 2007-01-22 08:35:44

Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko <d...@n...pl> napisał(a):

> Hejka. Straty będą gdy pojawi się prawdziwy mróz. Martwię się
> szczególnie o cebulowe. :-( http://voila.pl/znl2i

Witam,
Jeśli spadnie śnieg to mróz im nie zaszkodzi. Bez śniegu zginą narcyzy,
kosaćce cebulowe i hiacynty, bo mają już spore kiełki. Obawiam się również
o krokusy i psizęby. Na wszelki wypadek przykryłem je gałązkami świerku.
Jak pomoże to dobrze, jak nie to _Lubelski Ful_ złagodzi straty :-)

Natomiast tulipany, cebulice, puszkinie, śnieżniki, przebiśniegi, śnieżyce i
szafirki armeńskie nie wymarzły mi nigdy. I to jest myślenie pozytywne.

Pozdrawiam, Jacek

7. Data: 2007-01-22 10:06:55

Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan <l...@o...pl> napisał(a):

> Podarta folia na namiocie, ale namiot mały, w środku winorośle,
> więc strata niewielka.

Moją działkę od zachodnich wiatrów osłania szklarnia sąsiada i ligustrowy
żywopłot, dlatego straty mam niewielkie, ale szklarnię wiatr zdemolował.
Szyby zbieraliśmy z kilku działek.

http://voila.pl/qjtis/index.php?3

Twojej folii szkoda, a o winorośle się nie martw, Janusz ma tego dużo ;-)

Pozdrawiam, Jacek

8. Data: 2007-01-22 13:46:10

Od: "MAKARENA" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.youtube.com/watch?v=3xbfFAYTN-g

U mnie dorodna sosna wywalila sie idalnie na ogrodzenie :-(
Dwa przesla siatki do wymiany ..

Pozdrawiam :

MAKARENA

9. Data: 2007-01-22 14:11:00

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in news:ep0lhl$4f9$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> U mnie jak dotad zero strat :)

Fuksiarze..
A mi od rana glowe rozsadza dzwiek pil tnacych zwalone w OB drzewa. We Wro
bylo duzo gorzej, sš spore straty w drzewostanie i w parkach i w lasach
miejskich. No i w OB, niestety. Najbardziej szkoda starej jodly, solitera
miedzy stara a nowa czescia ogrodu, lyso bez niej przerazliwie.
Przyzwyczaic sie nie idzie.
Pozdrowienia, tym razem bardzo smetne - Ewa

10. Data: 2007-01-22 19:28:03

Od: michalina <m...@n...vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Gucio napisał(a):
> [...]
> Wszystkim zmartwionym dedykuję zabawną wersję bardzo starego przeboju,
> niech ta piosenka ukoi nasze stargane nerwy.

W ogrodzie strat nie ma, bo kalenica postanowiła wylądować na
samochodzie. Z tego całego huraganu to najbardziej zadowolone zwierzaki.
Wylegują sie przed kominkiem i bija brawo pogodzie.
michalina

obsadzanie swierkami - kiedy? -
Stokrotki - czy da się je dostać, teraz?
ARONIA
Pilarka elektryczna: Bosch czy Makita?
doniczki mi plesnieją :(