Szacowanie strat :-)

11. Data: 2007-01-23 03:11:04

Temat: Re: Szacowanie strat :-)
Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
news:Xns98C09A7EE3F91ewaszczbioluniwrocpl@156.17.1.3
8...

> [...] Najbardziej szkoda starej jodly, solitera
> miedzy stara a nowa czescia ogrodu, lyso bez niej przerazliwie.

Jaki gatunek?

> Przyzwyczaic sie nie idzie.

Przynajmniej bedzie miejsce na nowe nasadzenia :)
(a jodly szkoda i tak...)

Pozdrawiam,
Bpjea

12. Data: 2007-01-23 15:01:18

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (bez x)> wrote in

> Jaki gatunek?

A wiesz, ze nie pamietam? Byla czyms tak oczywistym, ze teraz nie kojarze..
tzn. na pewno to nie byla nasza rodzima Abies alba, tego jestem pewna. Coœ
mi sie tlucze, ze concolor, ale deko za zielona na to byla..
Jezeli Ci to cos ulatwi to jej swiezo pociete drewno nieprzyjemnie pachnie
:-)
Pozdrowienia - Ewa

13. Data: 2007-01-23 23:36:51

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> Jezeli Ci to cos ulatwi to jej swiezo pociete drewno nieprzyjemnie pachnie
> [...]

To niewiele ulatwilo sprawe...
(szczegolnie wobec tego, co Gabi napisala ostatnio o zapachu kory
kasztanowca gladkiego (dla niewtajemniczonych - ponoc ma to byc nieprzyjemny
zapach) - jak na moj gust, zapach bardzo przyjemny :))
Kazdej jodly zal ale gdyby byla jakims rzadkim gatunkiem, strata bylaby
wieksza.
Zastanawialem sie tez, czy wsrod jodel sa jakies odporniejsze na wiatry od
A. alba.
Moje jodly maja sie dobrze ale nie sa jeszcze duze. Dobrze rosna pomimo
warunkow lekko-miejskich :)

Pozdrawiam,
Bpjea

14. Data: 2007-01-24 09:38:40

Od: "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę&#65533;niak <e...@b...uni.wroc.pl> napisał(a):

> Najbardziej szkoda starej jodly, solitera
> miedzy stara a nowa czescia ogrodu, lyso bez niej przerazliwie.
> Przyzwyczaic sie nie idzie.

To nie sadź jodły, posadź świerk :-)
Zobacz, mój stoi jak świeca i jeszcze mu sporo szyszek zostało ;-)

http://voila.pl/6su2m/?1

Pozdrawiam, Jacek

15. Data: 2007-01-24 20:31:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (bez x)> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Gucio" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To nie sadź jodły, posadź świerk :-)

Co jak co ale swierki sa podatniejsze na wywroty.

Pozdrawiam,
Bpjea

obsadzanie swierkami - kiedy? -
Stokrotki - czy da się je dostać, teraz?
ARONIA
Pilarka elektryczna: Bosch czy Makita?
doniczki mi plesnieją :(