Algorytm- prosze o pomoc

1. Data: 2003-12-31 16:12:21

Temat: Algorytm- prosze o pomoc
Od: "Rakocki Łukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Siemanko!
Czy znalazłby się ktoś kto pomógłby mi w napisaniu tego algorytmu z góry
dziękuje.
Jeśli kośby by się znalazł to proszę przesalać mi na maila odpowiedź bo
rzadko zaglądam do grupy dyskusyjnej. prosiłbym o szybką odpowiedź
Z góry dziękuje.
Oto to zadanie.
Zapisz w postaci funkcji algorytm: dane są dwa zbiory A i B (n-elementowy i
melementowy) o elementach będących liczbami całkowitymi. Elementy tych
zbiorów dane są za pomocą dwóch tablic uporządkowanych rosnąco. Wyznacz
liczbę elementów należących do zbioru A \ B (różnica zbiorów).
Np. A={1,2,3,5,8}, B={O,1,3,4,8,9,10}, A\B={2,5}, więc liczba tych elementów
wynosi 2
Dla wszystkich projektów wymagana
Dokumentacja:
l.słowny ( krótki) opis metody,
2.schemat blokowy algorytmu,
3.zapis algorytmu w postaci funkcji i (język C ) i wyznaczenie złożoności
oblicz.
!-uwaga: proszę nie podawać głównej funkcji main, operacji we/wy oraz kodu
wynikowego
programu (.exe).

2. Data: 2003-12-31 16:34:07

Temat: Re: Algorytm- prosze o pomoc
Od: "tukan" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rakocki Łukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Jeśli kośby by się znalazł to proszę przesalać mi na maila odpowiedź bo
> rzadko zaglądam do grupy dyskusyjnej. prosiłbym o szybką odpowiedź
Tak, tak juz spiesze z odpowiedzia ;-)

3. Data: 2004-01-02 15:44:00

Od: "Łukasz K" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jeśli kośby by się znalazł to proszę przesalać mi na maila odpowiedź bo
> rzadko zaglądam do grupy dyskusyjnej. prosiłbym o szybką odpowiedź

Czyżby bardzo ciężka sesja??
A może to poprawka??

Pozdro LUK

4. Data: 2004-01-02 20:06:59

Od: "Adam Drzewiecki" <A.Drzewiecki@_ANTISPAM_if.uz.zgora.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz K" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Rakocki Łukasz" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czyżby bardzo ciężka sesja??
> A może to poprawka??

Biorąc pod uwagę porę, raczej praca zaliczeniowa z ćwiczeń :) Ciekawe,
czy ćwiczeniowiec śledzi grupę :)

--
Z pozdrowieniami
Adam Drzewiecki

5. Data: 2004-02-08 22:26:08

Od: e-dekoder <d...@N...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Wed, 31 Dec 2003 17:12:21 +0100
Rakocki Łukasz (l...@o...pl) wrote:

> [...]
> oblicz.
> !-uwaga: proszę nie podawać głównej funkcji main, operacji we/wy oraz kodu

Hmmm czyżby WSISiZ? :P

Pozdrowienia
e-dekoder

Edukacja medialna
Szukam materialow (obyczaj)
Krakow - wizyta uczniow ze Szwecji.. ktora szkola ??
Uzależnienie od gier - pomocy
SBS dla szkol