Algorytm prosze o pomoc

1. Data: 2003-12-31 16:20:05

Temat: Algorytm prosze o pomoc
Od: "Rakocki Łukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomiałem podac maila : l...@o...pl

2. Data: 2003-12-31 19:10:57

Temat: Re: Algorytm prosze o pomoc
Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapomiałem podac maila : l...@o...pl

o dobrze, bo nie wiedzialem gdzie mam wyslac :)

pl.comp.lang.c,pl.soc.edukacja,pl.soc.edukacja.szkol
a <<< jeszcze na te
grupy wyslal, he he, mam nadzieje ze Twoj asyst. dr. czy prof. przeglada
ktoras z tych grup.

Ja tez studiuje, matematyke (inform. i met. numer.) duzo nie umiem, ale w
ten sposob nie postepuje, bo ile mozna... wez sie chloie za nauke, bo nawet
jak Ci teraz

ktos to napisze to nie zawsze bedziesz miec tyle szczescia...

Pamietaj ze wkoncu kaza Ci napisac program na zaliczenie a pozniej go ....
zaliczyc , i co wtedy ? Do dziekana ... oszust..won z uczelni... nie
warto.. naprawde..

po za tym.. programowanie jest piekne :) ..

im wiecej umiesz tym wiecej chcesz sie nauczyc :) .. tak jest przynajmniej u
mnie. :)

ale ja jestem jakis dziwny.. pozdrawiam..

3. Data: 2004-01-02 20:58:38

Od: "Tofifik" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bsv70r$4b0$1@inews.gazeta.pl...

> im wiecej umiesz tym wiecej chcesz sie nauczyc :) .. tak jest przynajmniej
> mnie. :)

masz niesamowitą racje u mnie jest to samo

Algorytm- prosze o pomoc
Edukacja medialna
Szukam materialow (obyczaj)
Krakow - wizyta uczniow ze Szwecji.. ktora szkola ??
Uzależnienie od gier - pomocy