Alice Miller oo przemocy

91. Data: 2013-07-11 11:50:04

Temat: Re: Alice Miller oo przemocy
Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 15:08, Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> prtzynajmniej postrzegał homo doktór Freud). No, a może mam Verstopfung
> jaki, że mi się wszystko z d... kojarzy? Z drugiej strony w jakimś artykule
> przedwojennym nt. homoseksualizmu pewien lekarz odróżniać kazał niewinnego
> "urninga" (homoseksualistę) ze słabo wykształconymi cechami męskimi ---
> bardzuiej w charakterze niż na ciele --- od złowrogiego "pederasty", którego
> określał jako brutalnego miłośnika seksu analnego. To się w tym łatwo
> pogubić, którymi to są ci wesołkowie i jak ich orientację oceniać, postępowa

Wesołki? Raczej rozpaczliwe próby znalezienia sensu w roli jaką ich
obdarzył los.. No jasne że jest coś nie tak, homo nie jest normalnym
człowiekiem. Ale to nie znaczy że my mamy prawo ich dyskryminować,
prześladować i pozwalać im żyć po swojemu, to są tak samo ludzie, a
więc należy im się pełnia praw.
Może lepiej tej orientacji nie oceniać, a przyjac taka jaka jest.

> No nie powiedziałbym... Pies sukę liże i obwąchuje... jeśli już, to prędzej
> od eunuchów. Tak wszyscy się dziwią transie Grodzkiej, a nie pamiętają jak
> kościół katolicki kazał szczególnie cienko śpiewające dzieci odjajczać, aby
> mieć śpiewaków do ról kobiecych w operze i do Chóru Sykstyńskiego.

Bo ja wiem czy to jakaś gra wstępna? Pies tym węchem upewnia się czy
suka jest akurat "na fali" i tyle.
Pani Grodzka dzięki operacji zmiany płci już nie może być nazywana
"transem" ..
No nie żartuj sobie, pierwsze słyszę że na potrzeby kościoła okaleczano
ludzi.. Wiem że takie rzeczy działy sie na dworze cesarzy chińskich, ale
pierwsze sloszę że takie praktyki prowadzone również w Kościele.

92. Data: 2013-07-11 12:47:53

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 11:43, Trybun pisze:

> I myślę że to prawidłowa postawa, lubić to można za coś. Zresztą chyba
> homoseksom nie chodzi o sympatie tylko o tolerancje i pozwolenie na w
> miarę normalne życie.
> Jakie starcie masz na myśli - światłego intelektu z prymitywnymi fobiami
> jako przeciwników? Już sama definicja wskazuje zwycięzce... oczywiście
> nie w każdych oczach, niektórzy zobaczą wygranego w osobie która obrzuci
> bardziej wulgarnym epitetem swojego przeciwnika.

hie hie ot teraz jeszcze bardziej
jestem z tobą :)

93. Data: 2013-07-11 14:47:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 11:43:48 +0200, Trybun napisał(a):

> I myślę że to prawidłowa postawa, lubić to można za coś. Zresztą chyba
> homoseksom nie chodzi o sympatie tylko o tolerancje i pozwolenie na w
> miarę normalne życie.

Nikt im tego życia nie zabraniał, kiedy siedzieli cicho. Zatem podnieśli
rejwach, zeby mieć pretekst do... WŁAŻENIA W MOJE.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

94. Data: 2013-07-11 14:48:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 11:45:35 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
przypadłość u homofobów, to jest zaburzenie obrazu ciała.
klew do głowy uderzy, bo biegasz rękami w pobliżu jego odbytu, wtenczas lebuś zacznie
skakać nerwowo po pokoju i pianę wściekłości lać, więc nici z dalszego ruchanka.

> Oczywiście masz rację.. Dziwie się tylko dlaczego Ikselka przyklaskuje
> takiemu osobnikowi.?

Ponieważ ma prawidłowe widzenie swiata.

95. Data: 2013-07-11 14:49:21

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 11:47:06 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
po swoje. A z tym odbytem to opisał własne zaburzenie ciała. Jednym z objawów
homofobi jest zniekszałcenie wizerunku swojego ciała i tak odbyt lebowskiego nie
funkcjonuje normalnie przez nerwice homofobiczną, to już dawno zobaczono że homofoby
przez homofobie mają problemy na tle nerwicowym z własnym odbytem, zaburzenie odciska
się na ciele.

> Pewnie masz rację, ale co robi Ikselka w takim sojuszu?

Kiedy przyznaję komuś rację, to od razu sojusz? - nie żartuj sobie. Z Tobą
też mam sojusz?
33-)

96. Data: 2013-07-11 14:51:39

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nikt im tego życia nie zabraniał, kiedy siedzieli cicho. Zatem podnieśli
> rejwach, zeby mieć pretekst do... WŁAŻENIA W MOJE.

Racja,

97. Data: 2013-07-11 15:25:00

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się na ciele.

> Kiedy przyznaję komuś rację, to od razu sojusz? - nie żartuj sobie. Z Tobą

Może to tylko zwykła zazdrość.

98. Data: 2013-07-11 17:19:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 Jul 2013 15:25:00 +0200, Qrczak napisał(a):

> [...]
przez homofobie mają problemy na tle nerwicowym z własnym odbytem, zaburzenie odciska

Tylko z qrzej grzędy moze to tak wyglondać 3333->

99. Data: 2013-07-11 17:20:42

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 12:47, Izunia pisze:

> hie hie ot teraz jeszcze bardziej
> jestem z tobą :)

Jest mi bardzo miło, i jednocześnie mam nadzieje że popierasz mój
stosunek w tej kwestii z własnego przekonania a nie tego bo nie lubisz
pana Lebowskiego;-)

100. Data: 2013-07-11 17:22:22

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-11 14:47, Ikselka pisze:

> Nikt im tego życia nie zabraniał, kiedy siedzieli cicho. Zatem podnieśli
> rejwach, zeby mieć pretekst do... WŁAŻENIA W MOJE.

Owszem, nie stanowili problemu do czasu kiedy zaczęli się domagać
swoich praw jako ludzi. I widać że to dla was jest tak do przyjęcia jak
dla nazistów prawa żydów do do ubiegania się o akceptację swojego
człowieczeństwa.

lewatywa mózgu
Atak psychozy po bath salts [film]
Re: Ludzie są poranieni ...
Czy bicie to jedyna forma przemocy wobec dzieci ?
Do czego gejom adopcja dzieci?