Alice Miller oo przemocy

81. Data: 2013-07-09 15:07:22

Temat: Re: Alice Miller oo przemocy
Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 14:17, Lebowski pisze:

> Ależ po co zaraz taka skromność?
> Przecież potrafisz znacznie bardziej komuś ubliżyć, jego inteligencji
> czy obyczajom niż jakikolwiek wulgarny wyraz ;)
> Pewnie uznasz, że pochlebiam sobie, ale wierz mi, że czuję się
> odpowiedzialny za to kim się tu stałaś i szczerze tego żałuję.

nie żałuj skoro ja nie żałuję ;)

> BTW. A kolega też po zawoduwie czy tylko gustuje w prostocie?

to jest najpilniej skrywany moj i jego sekret, co? kto? kiedy ?
jak? itede ;)

82. Data: 2013-07-09 15:08:50

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun wrote:

> Oczywiście masz prawo tak myśleć, a że ogólnie nie postrzegasz ich jako
> swoich wrogów to nie mam więcej pytań w tym temacie.

Nie postrzegam wesołków jako wrogów tym niemniej się trochę po sowiecku ;)
brzydzę. Mówię gay, myślę -> gałubyje, żopniki. Nie żebym odmawiał praw, ale
coś tu jest nie tak. Tłok w rurze wydechowej, te sprawy. Albo jakaś
niedojrzałość, "synczyzna" (czytaj: młode chce poeksperymentować i się
pobawić w "doktora" ale mu z czasem przejdzie, a w niektórych wypadkach tak
zostaje, bo prawdziwej Baby w porę nie poznał i Baby się boi? tak
prtzynajmniej postrzegał homo doktór Freud). No, a może mam Verstopfung
jaki, że mi się wszystko z d... kojarzy? Z drugiej strony w jakimś artykule
przedwojennym nt. homoseksualizmu pewien lekarz odróżniać kazał niewinnego
"urninga" (homoseksualistę) ze słabo wykształconymi cechami męskimi ---
bardzuiej w charakterze niż na ciele --- od złowrogiego "pederasty", którego
określał jako brutalnego miłośnika seksu analnego. To się w tym łatwo
pogubić, którymi to są ci wesołkowie i jak ich orientację oceniać, postępowa
czy wsteczna.

> P.S. choć tak naprawdę nie znam genezy, to jednak sądzę że te różne gry
> łóżkowe i zabawy przyszły do świata heteryków z środowisk homo. - Seks
> oralny itd....

No nie powiedziałbym... Pies sukę liże i obwąchuje... jeśli już, to prędzej
od eunuchów. Tak wszyscy się dziwią transie Grodzkiej, a nie pamiętają jak
kościół katolicki kazał szczególnie cienko śpiewające dzieci odjajczać, aby
mieć śpiewaków do ról kobiecych w operze i do Chóru Sykstyńskiego.

--
????
???

83. Data: 2013-07-09 15:09:05

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 14:39, Trybun pisze:

> Oj, sorry znowu się zagalopowałem zapominając że to publiczne forum, i
> mogą taki tekst przeczytać wrażliwe osoby. Mea bardzo wielka culpa.

pedałów nie lubię ale w samym sensie starcia
jestem za tobą ;) ale chyba nie dasz rady
leboskiemu, to psychopata :(

84. Data: 2013-07-09 15:16:22

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak narazie to lebowski pokazał że ma nerwicowe zaburzenie odbytu, częsta przypadłość
u homofobów, to jest zaburzenie obrazu ciała.
Objawia się tym że jakbyś lebusia podczas stosunku pogłaskała po dupci, to mu klew
do głowy uderzy, bo biegasz rękami w pobliżu jego odbytu, wtenczas lebuś zacznie
skakać nerwowo po pokoju i pianę wściekłości lać, więc nici z dalszego ruchanka.

85. Data: 2013-07-09 15:24:15

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego się tak dzieje i dlaczego homofoby mają zaburzony obraz własnego ciała, bo
odbyt kojarzy się z homoseksualizmem homofobom i tym samym odbyt homofoba jest jakby
wyolbrzymiony, syndrom wyolbrzymionego odbytu, tym samym dotykanie go w pobliżu grozi
wywołanie wściekłości.

86. Data: 2013-07-10 14:07:08

Od: Lebowski <lebowski@******.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 15:07, Izunia pisze:

> nie żałuj skoro ja nie żałuję ;)

Jako szczera i naprawdę fajna osoba byłaś łatwym celem dla różnych świń
po byle ogólniaku, więc trochę trudno się dziwić.
Niestety coś za coś.

87. Data: 2013-07-10 16:46:18

Od: Izunia <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-10 14:07, Lebowski pisze:

> Jako szczera

zgadza się

> i naprawdę fajna osoba

zgadza się. mieć fory u
kaleja trzeba mieć to coś

>byłaś łatwym celem

_byłam_
ty byłeś tym który mnie nauczył
nie ufać nikomu

> dla różnych świń

m.in ty, świron

> po byle ogólniaku, więc trochę trudno się dziwić.

do pauliny nic nie mam
życzę jej zdrowia i szczęścia
i troche się nawet solidaryzuje
jako ta niżej w twojej hierarchii wartości człowieka
czyli po zawoduwie

> Niestety coś za coś.

nie niestety. wyrobiłam
sobie całkiem twardy
pancerz

88. Data: 2013-07-11 11:43:48

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 15:09, Izunia pisze:

> pedałów nie lubię ale w samym sensie starcia
> jestem za tobą ;) ale chyba nie dasz rady
> leboskiemu, to psychopata :(

I myślę że to prawidłowa postawa, lubić to można za coś. Zresztą chyba
homoseksom nie chodzi o sympatie tylko o tolerancje i pozwolenie na w
miarę normalne życie.
Jakie starcie masz na myśli - światłego intelektu z prymitywnymi fobiami
jako przeciwników? Już sama definicja wskazuje zwycięzce... oczywiście
nie w każdych oczach, niektórzy zobaczą wygranego w osobie która obrzuci
bardziej wulgarnym epitetem swojego przeciwnika.

89. Data: 2013-07-11 11:45:35

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 15:16, Andromeda pisze:
> [...]
skakać nerwowo po pokoju i pianę wściekłości lać, więc nici z dalszego ruchanka.

Oczywiście masz rację.. Dziwie się tylko dlaczego Ikselka przyklaskuje
takiemu osobnikowi.?

90. Data: 2013-07-11 11:47:06

Od: Trybun <I...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-09 15:07, Andromeda pisze:
> Jak pijaka przyciąga melina , tak debila przyciąga idiota lebowski, swój do swego
po swoje. A z tym odbytem to opisał własne zaburzenie ciała. Jednym z objawów
homofobi jest zniekszałcenie wizerunku swojego ciała i tak odbyt lebowskiego nie
funkcjonuje normalnie przez nerwice homofobiczną, to już dawno zobaczono że homofoby
przez homofobie mają problemy na tle nerwicowym z własnym odbytem, zaburzenie odciska
się na ciele.

Pewnie masz rację, ale co robi Ikselka w takim sojuszu?

lewatywa mózgu
Atak psychozy po bath salts [film]
Re: Ludzie są poranieni ...
Czy bicie to jedyna forma przemocy wobec dzieci ?
Do czego gejom adopcja dzieci?