Alkohol a woda utleniona

1. Data: 2010-10-31 14:37:11

Temat: Alkohol a woda utleniona
Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem ciekawą ksiązkę o wodzie utlenionej i tak mnie naszły skojarzenia.
Naczytałem się w brukowcach,że kieliszek nawilżony wodą utlenioną powodował
niby szybkie upicie się po niewielkiej dawce alkoholu. Nie znalazłem
potwierdzenia w faktach. Ktoś zna zależności?
Palik

2. Data: 2010-11-01 12:43:43

Temat: Re: Alkohol a woda utleniona
Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Paź, 15:37, "Palik" <p...@T...pl> wrote:
> [...]
> niby szybkie upicie się po niewielkiej dawce alkoholu. Nie znalazłem
> potwierdzenia w faktach. Ktoś zna zależności?

Czytałam, stosowałam - NIE POLECAM!

3. Data: 2010-11-01 13:19:05

Od: "Palik" <p...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]
> niby szybkie upicie się po niewielkiej dawce alkoholu. Nie znalazłem
> potwierdzenia w faktach. Ktoś zna zależności?

Proszę o konkrety. Czytam Iwana Nieumywakin-a i jestem pod
wrażeniem.Wrażenie na razie jest wirtualne i proszę o wszelkie informacje na
ten temat.Mam wrażenie, ze to gość z jajami i dobrze prawi. Gdzieś jest
dziura?
Palik

4. Data: 2010-11-01 13:24:27

Od: Suri <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Lis, 14:19, "Palik" <p...@T...pl> wrote:
> U ytkownik "Suri" <b...@p...fm> napisa w wiadomo
cinews:f0403bc2-e08a-4d27-bfa8-76329d2b310e@s5g2000y
qm.googlegroups.com...

> Czyta am, stosowa am - NIE POLECAM!
>
> Prosz o konkrety. Czytam Iwana Nieumywakin-a i jestem pod
> wra eniem.Wra enie na razie jest wirtualne i prosz o wszelkie informacje na
> ten temat.Mam wra enie, ze to go z jajami i dobrze prawi. Gdzie jest
> dziura?
> Palik

Nie tutaj. Jeśli już, pisz na priv.
Dla sprostowania. Nie stosowałam wody utlenionej do
podanego przez Cibie celu a inna metodę.

5. Data: 2010-11-01 15:49:34

Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 31-10-2010 o 15:37:11 Palik <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> utlenioną powodował niby szybkie upicie się po niewielkiej dawce
> alkoholu. Nie znalazłem potwierdzenia w faktach. Ktoś zna zależności?

Najprawdopodobniej woda utleniona zwiększa przepuszczalność błony śluzowej
- a to ułatwia przeniknięcie alkoholu do krwi.

Pozdrawiam i nie polecam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info

chemtrails
Sfilmowany dowod, ze jednak jest mozliwe podrozowanie przez czas i zbudowanie "wehikulow czasu"
Jaka jest różnica Concor i Concor Cor?
kłykciny kończyste
reflux