chemtrails

1. Data: 2010-10-30 12:59:58

Temat: chemtrails
Od: "oxy" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak Wam się widzą 'chemtrails'? - czy je zauważacie oraz czy nie budzi to
zjawsko Waszej czujności we względu na ewentualny wpływ na zdrowie

2. Data: 2010-10-30 14:18:06

Temat: Re: chemtrails
Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-30 14:59, oxy pisze:
> jak Wam się widzą 'chemtrails'? - czy je zauważacie oraz czy nie budzi
> to zjawsko Waszej czujności we względu na ewentualny wpływ na zdrowie

Zmien lekarza bo ten cie oszukuje to jest pewne.

:):)

3. Data: 2010-11-03 20:46:23

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak Wam się widzą 'chemtrails'?

A co to jest?

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

4. Data: 2010-11-04 14:25:27

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03-11-2010 21:46, Stokrotka pisze:

> A co to jest?

Coś w sam raz dla Ciebie!
Znajdziesz z popularyzatorami tej "teorii" wspólny język a może i miłość
na całe życie.

--
Maddy

Sfilmowany dowod, ze jednak jest mozliwe podrozowanie przez czas i zbudowanie "wehikulow czasu"
Jaka jest różnica Concor i Concor Cor?
kłykciny kończyste
reflux
Wzrost