Wzrost

1. Data: 2010-10-26 12:51:58

Temat: Wzrost
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Taka obserwacja: wydaje mi sie ze pare lat temu mlodziez byla dosc
wysoka.
A teraz znow mojego wzrostu albo nizsi.

Czy znajde gdzies np sredni wzrost 18-latkow z roznych lat ?
Komisje wojskowe ?

Bo jesli dobrze mi sie wydawalo .. to jakie byly tego przyczyny ?
Dodatki hormonalne w paszach dla zwierzat ?

--
J.

2. Data: 2010-10-27 12:59:22

Temat: Re: Wzrost
Od: Jarosław K. Grzyb <j...@t...info> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-10-2010 o 14:51:58 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> wojskowe ?
>
> Bo jesli dobrze mi sie wydawalo .. to jakie byly tego przyczyny ?
> Dodatki hormonalne w paszach dla zwierzat ?

W Łodzi prowadzi się aktualnie "wielkie mierzenie Polaków" - jeśli są to
dane potrzebne do badań naukowych to tam można spokojnie pisać.

Pozdrawiam.

--
Jarosław K. Grzyb
www.testmed.info