Antidotum na chrapanie?

1. Data: 2010-10-25 19:46:34

Temat: Antidotum na chrapanie?
Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Temat rzeka, ale zapytam...

Od pewnego czasu zacząłem głośno chrapać - co jest bardzo męczące dla
domowników. Kiedyś ta sytuacja dotyczyła jedynie sytuacji, gdy spałem na
wznak. Teraz - praktycznie nie ma to znaczenia.
Kupiłem spray do nosa:
http://www.datong.pl/datong-spray-do-nosa-przeciw-ch
rapaniu
Używam go (zgodnie z ulotką) od paru wieczorów, ale zero efektu.

W dzieciństwie miałem 2 operacje (prostowanie przegrody nosowej +
usunięcie polipów). Prawdopodobnie te polipy się "reaktywują".
Czy właśnie TO może być przyczyną chrapania, czy też problem leży w czymś
innym?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2010-10-25 19:56:23

Temat: Re: Antidotum na chrapanie?
Od: DŻejKej <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od pewnego czasu zacząłem głośno chrapać - co jest bardzo męczące dla

w przypadku mojej parterki zadzaiałała 2tyg dieta kaszowa. Mozęsz znalkeśc
an google

jk

3. Data: 2010-10-25 19:56:59

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

na ogol jest to jeden z symptomow groznego schorzenia OBPS
wiecej przeczytasz na www.sleepstrip.pl

pozdr

4. Data: 2010-10-25 20:26:35

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plumke" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> groznego schorzenia OBPS

Wolałbym zasięgnąć porady lekarza i powierzyć się specjaliście. Nie mam
szczęścia do kuracji "domowych" i też nie bardzo w nie wierzę...
Jaki lekarz prowadzi / leczy tematykę chrapania? Laryngolog?
Otolaryngolog?
Czy tego typu porady / leczenie można sfinansować z NFZ?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

5. Data: 2010-10-25 20:55:55

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Plumke" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Wolałbym zasięgnąć porady lekarza i powierzyć się specjaliście. Nie mam
>szczęścia do kuracji "domowych" i też nie bardzo w nie wierzę...

gdybys przeczytal choc czesc informacji ze wskazanej strony a nie negowal w
ciemno ....moze cos bys zykal
....skoro tylko lekarz moze ci pomoc po co piszesz na grupe?

>Jaki lekarz prowadzi / leczy tematykę chrapania? Laryngolog?

wiekszosc laryngologow bedzie usilowalo zoperowac ci gardlo

>Otolaryngolog?

raczej pulmunolog lub neurolog....ale raczej patolog snu

...wiekszosc lekarzy nie bedzie szukalo bezdechu tylko bedzie cie leczyc
objawowo wiec wykluczenie OBPS jest bardzo wazne

>tego typu porady / leczenie można sfinansować z NFZ?

leczenie jest finansowane przez NFZ ...ale nie polecam

6. Data: 2010-10-27 06:53:51

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25-10-2010 21:56, DŻejKej pisze:

> w przypadku mojej parterki zadzaiałała 2tyg dieta kaszowa. Mozęsz
> znalkeśc an google

Po dwóch tygodniach żarcia kaszy to się może wszystkiego odechcieć, nie
tylko chrapania.

--
Maddy

7. Data: 2010-10-27 19:28:34

Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Plumke" napisał w wiadomości grup
a.pl...

> gdybys przeczytal choc czesc informacji ze wskazanej strony a nie
> negowal w
ciemno ....moze cos bys zykal

Spoko. Spoko...
Na pierwszy rzut oka zauważyłem kolejny gadżet za ponad 100zł.
Ale jeśli to ma jakiś sens - nie ma sprawy.

> wiekszosc laryngologow bedzie usilowalo zoperowac ci gardlo

No i nie za bardzo mi się to podoba - szczególnie za 3tys.
Jedne źródła podają, że to raz na zawsze. Inne, że co pewien czas problem
się odnawia.

> ...wiekszosc lekarzy nie bedzie szukalo bezdechu

Miałem kiedyś z tym problem. Nagle się budziłem przerażony brakiem oddechu
w środku nocy...

> leczenie jest finansowane przez NFZ ...ale nie polecam

A słyszałem, że niby nie.

Swoją drogą - czy krzywa przegroda i polipy w nosie mogą mieć wpływ na
chrapanie?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

8. Data: 2010-10-28 18:42:07

Od: "adzik944" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
usunięcie polipów). Prawdopodobnie te polipy się "reaktywują".
Czy właśnie TO może być przyczyną chrapania, czy też problem leży w czymś

Moim zdaniem ten problem lezy w czyms innym, takze mialem operacje przegrody
nosowej i problem z chrapaniem minal.

Pozdrawiam komp

9. Data: 2010-10-29 01:16:53

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Negatyw" napisał w wiadomości grup

>Spoko. Spoko...
>Na pierwszy rzut oka zauważyłem kolejny gadżet za ponad 100zł.
>Ale jeśli to ma jakiś sens - nie ma sprawy.

czytanie zawsze ma sens...a ja przeciez nie pisalem "kup sobie" - tylko
"dowiedz sie o..."

>No i nie za bardzo mi się to podoba - szczególnie za 3tys.
>Jedne źródła podają, że to raz na zawsze. Inne, że co pewien czas problem
>się odnawia.

to wogole jest nie tak

>Miałem kiedyś z tym problem. Nagle się budziłem przerażony brakiem oddechu
>w środku nocy...

rotfl....to raczej byl sen :)))))

>Swoją drogą - czy krzywa przegroda i polipy w nosie mogą mieć wpływ na
>chrapanie?

moga

10. Data: 2010-11-03 20:25:22

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po dwóch tygodniach żarcia kaszy to się może wszystkiego odechcieć, nie
> tylko chrapania.

Kasza jest dobra !!!

wzrok
rzucenie palenia papierosów