Allegro - prosba o weryfiikacje :)

1. Data: 2005-12-31 19:21:27

Temat: Allegro - prosba o weryfiikacje :)
Od: "Peter" <p...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

i przepraszam jesli juz bylo, w kazdym razie szukalem i nie znalazlem. Chce
kupic perfumy i zapachy ktore mnie interesuja ma sprzedawca znany jako
'slawekk1977'. Patrzac po cenach i mililitrach to oryginalnosc perfum jest
calkiem prawdopodobna, m.in najbardziej mnie interesujacy DKNY Be Delicious
110zl za 50ml. A jednak chcialem sie upewnic.
Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku.

--
Peter
p...@y...co.uk

1. Data: 2005-12-31 19:33:39

Temat: Re: Allegro - prosba o weryfiikacje :)
Od: "Margaret" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Peter" <p...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
> Delicious 110zl za 50ml. A jednak chcialem sie upewnic.
> Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w nowym roku.

sprawdzilam i odradzam. (nie mam czasu na rozpisywanie sie).
polecam za to tutaj

albo u perfumy-kremy.

1. Data: 2005-12-31 20:49:00

Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <M...@p...fm> napisał:
<ciach>
> albo u perfumy-kremy.

Moze i oryginalne, ale za wystawioną przez tego sprzedawce odpowiedz na
otrzymany komentarz negatywny, poszedl u mnie na black-liste.
http://www.allegro.pl/show_user.php?uid=2132556&type
=fb_recvd_neg
a dla nieklikatych:

komentarz:
cóż-mam resztkę tego samego zapachu ale wody toaletowej-oryginału sklepowego
i pachnie odrobinę inaczej, dłużej i intensywniej niż to, co zostało mi
przysłane jako perfuma-tester. Do tego podczas rozpylania czuć alkohol a nie
woń prerfum

odpowiedz:
Odpowiedź z:wto 16 lis 2004 12:53:15 CET] Jak sie chce psa uderzyc to kij
sie znajdzie.90 % perfum jest na alcoholu.Jak Pani uzywa bezalkoholowe(nie
kazdy jest alergikiem) ale wystawiac negatyw to gruba przesada.
Zycze Pani pogorszenia choroby.Trzeba sie bylo skontaktowac

Pozdrawiam
Gabi

Korektor Vichy - pomocy
Odżywka do paznokci