Aloes

1. Data: 2007-08-21 15:42:31

Temat: Aloes
Od: Stona <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim znajomi zangarzowali sie w dystrybucje Aloesu. W ich relacjach ta
roslina jest dobra na wszystko a szczegolnie jego miaz. Poczawszy od
zebow poprzez wyplukiwanie kamieni nerkowych az po usuwanie znaminon po
ospie u dzieci. poprostu lek cudo. sadze ze to wielkie naciaganie ludzi.

Ponizej stronka firmy ktora to rozpowszechnia na zasadzie piramidy co wy
otym sadzicie.

http://www.flpp.com.pl/index.php

--
Stona
Strona o Zydach lubelskich

2. Data: 2007-08-21 16:38:07

Temat: Re: Aloes
Od: "MT" <s...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

Aloes jest znany od lat jako roslina lecznicza w Chinach mozna kupic w
sklepach wyroby typu jogurt aloesowy lub zelki czy inne cuda.

Pomaga na niektore schorzenia.

3. Data: 2007-08-21 19:01:16

Od: "Robol" <s...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Stona" <s...@W...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> dzieci. poprostu lek cudo. sadze ze to wielkie naciaganie ludzi.
>
> Ponizej stronka firmy ktora to rozpowszechnia na zasadzie piramidy co wy

Aloes jest w zelaznym zestawie moich podstawowych srodków. Nie wyobrazam
sobie nic lepszego na oparzenia. Onegdaj robilem lecznicze wino aloesowe.
Aloes jest dobry na niektóre klopoty zoladkowe, aloes wzmacnia system
odpornosciowy.I kilka innych wazniejszych ma zalet. Ale nie wpadajmy w
skrajnosci.To nie jest panaceum na wszystko.Poza tym nie mozna z góry
zakladac, ze aloes kazdemu pomoze i na wszystko.Aktualnie poza przypadkami
oparzen nie stosuje aloesu w praktyce.
A tak na marginesie. Rozprowadzanie na zasadach piramidy dziala na mnie jak
plachta na byka.Omijam ludzi i artykuly tak rozprowadzane.
Robol

4. Data: 2007-08-21 19:56:34

Od: "Ania" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam wrazenie to nic innego jak sposob na reklame i potencjalnych
klientow dla uzytkownika :Stona"

5. Data: 2007-08-22 12:53:20

Od: Stona <s...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:

> A ja mam wrazenie to nic innego jak sposob na reklame i potencjalnych
> klientow dla uzytkownika :Stona"

Jestem bardzo ale to bardzo daleko od reklaownia czego kolwiek a wrecz
odwrotnie. Uwarzam sprzedaz sieciowa za naciagacto zerujace na
najnizszych ludzkich instynktach !!!! ale chcialem poznac opinie innych

--
Stona
Strona o Zydach lubelskich

6. Data: 2007-08-22 13:05:29

Od: yrnite <y...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stona pisze:
> [...]
> ospie u dzieci. poprostu lek cudo. sadze ze to wielkie naciaganie ludzi.
>
> Ponizej stronka firmy ktora to rozpowszechnia na zasadzie piramidy co wy

osobiście uważam aloes za bardzo wartościowy lek na wiele dolegliwości,
zdecydowanie wybija się w tym ponad inne naturalne środki, jednak daleko
uciekałbym od wszelkich produktów i sprzedaży piramidkowej. przecież
wystarczy posadzić sobie go w domu i przyrządzać wg przepisów w
internecie - środek będzie nie dość że świeży to jeszcze w większym
stężeniu (chyba :))

uniwersalny tekst ostrzeżenia madycznego (an A L A R M)
Szukam dobrego dermatologa w Łodzi
Czy przysluguje grupa inwalidzka w przypadku barwnikowego zwyrodnienia siatkówki?
Krople na zatkane ucho
Uzdrowiska najlepsze przy chorobach stawow