Altin Basak...muszę sie pożalić - długie

1. Data: 2005-07-13 08:00:14

Temat: Altin Basak...muszę sie pożalić - długie
Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
no właśnie.. Altin Basak.. jeszcze niedawno wychwalałabym tą bawełnę pod
niebiosa.
Ale niestety, dwa ostatnie przypadki mnie przed tym skutecznie powstrzymają
:(
Wcześniej ich nici (Maxi, Perle5, i te cieniutkie, które nie pamiętam jak
sie nazywaja.. bo jeszcze mi nie podpadły) wydawały mi się bardzo dobrej
jakości, gładkie, z leciutkim połyskiem, co kojarzyło mi się z tym, ze mniej
sie będą mechacić no i wogóle tak bardziej "ekskluzywnie" wyglądały niz np.
Monika czy Snehurka. A tu niestety niespodzianki :(
Pierwsza - przy bluzce ananaskowej. Poszły na nia 2 i jakieś pół kłębka. Do
dwóch pierwszych motków nic nie mam. A właściwie to mam :) to co mi sie
wcześniej wydawało, czyli same ochy i echy. Za to ten trzeci... wrrrr...
cały "skulkowany" non stop musiałam z nici wyskubywać kuleczki.. wiecie
jakie, takie co sie robią przy używaniu tam gdize sie ciuch obciera.
Zrozumiałabym, gdyby byly tylko z wierzchu kłebka, moze źle przechowywany,
obtarł się i skulkował. Ale one są cały czas!!! Ananaski kończylam na
urlopie przed domkiem nad jeziorem, wiec obskubywane co 5 cm !!! kulki
lądowały na trawkę i jakoś to było. W domu kończylam jeden rękaw i niestety
koło tapczanu podłoga została zasłana kuleczkami :(

Gdyby to bylo raz, że mnei Basak wkurzył, to bym siedziała cicho.

Ale wczoraj zdarzył sie drugi. Jasny kremowy Basak Maxi. Zaczęłam robić
topik. Dwa trójkąty zrobilam z jednego motka. A później zaczęłam nowy, żeby
juz dołu nigdzie nie dowiązywać, bo bedzie dziurawy, wiec wszystkie nitki
wylezą. No i co po kilku rzędach stwierdziłam... kolor niby ten sam, ale
trójkąty są matowe, natomiast dół jest dużo bardizej błyszczący, a przez to
wydaje sie ciemniejszy. Ciemno już wczoraj było i przy lampce nie mialam już
siły ani chęci sprawdzać pozostałych motków (a mam cztery, ciekawe czy każdy
jest inny?) Dzisiaj rano jeszcze tylko przy dziennym świetle sprawdziłam, że
baaardoz widać różnicę miedzy trójkątami a resztą :( Nie pójdę z wymówkami
do Pani w sklepie, bo kupilam nici jakiś rok albo więcej temu, zadnych
paragonów, a wymiana też pewnie nic nie da, bo jeszcze sie okaże, że kolory
różnią się jeszce bardziej..

No i co teraz? Chyba już nie bedę Basaka kupować. Monika wydawała mi się
gorsza jakościowo, ale jak kupiłam 2 motki bialej w odstępach jakiegoś roku,
to na serwecie nie widać różnicy.

Ech.
Sorki, że takie długie... musiałam pomarudzić. Może oglądajcie na wszystkie
strony _wszystkie_ motki, jeśli kupujecie kilka. Ja już na pewno bedę. Oby
to coś dało.

Pozdrawiam upalnie
juz _nie_ zachwycona Basakiem Ola
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

2. Data: 2005-07-13 09:00:35

Temat: Re: Altin Basak...muszę sie pożalić - długie
Od: "Magdalena" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> strony _wszystkie_ motki, jeśli kupujecie kilka. Ja już na pewno bedę. Oby

To rzeczywiście może zestresować. Dość dużo robiłam z Maxi i nie trafiło mi się
skulkowanie nitki na szczęście, natomiast kiedy kupuję kilka motków jednego
koloru staram sie żeby były z jednej paczki /najlepiej w hurtowni, kupujesz
zgrzewke 6 szt i wiesz że jest to samo/. Kupując motki "luzem" dokładnie czytam
nie tylko nr koloru, ale i numer partii, bo wbrew założeniom też może się
róznić co widać dopiero w robocie, niestety.
Pozdrawiam. Magdalena z Rzeszowa.

3. Data: 2005-07-13 10:18:01

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To rzeczywiście może zestresować. Dość dużo robiłam z Maxi i nie trafiło
> mi się
> skulkowanie nitki na szczęście,

Szczęsciara :) ja mało na razie robiłam i już trafiłam.

> natomiast kiedy kupuję kilka motków jednego
> koloru staram sie żeby były z jednej paczki /najlepiej w hurtowni,
> kupujesz
> zgrzewke 6 szt i wiesz że jest to samo/.

Chyba dobrze przemyślę tą Twoja radę. Oj bardoz dobrze przemyślę. Albo jeden
sztuk, albo cąłą zgrzewkę.

> Kupując motki "luzem" dokładnie czytam
> nie tylko nr koloru, ale i numer partii, bo wbrew założeniom też może się
> róznić co widać dopiero w robocie, niestety.

Wiem, wiem że sie różnią, choć niby nie powinny. Ale wiem też, ze nie
sprawdzałam numerów przy zakupie :( "Gupol" :( Odkopie dzisiaj metki od
wszystkich czterech jasnych motków i posprawdzam wszystkie numerki. Wczoraj
w nocy byłam tak wkurzona, ze już nie miałam siły ich szukać.
Od czarnych też sprawdze. Moze kulki też od partii zależą. Oby, to moze
jeszczekupię kiedyś Basaka, bo jednak ładniejsza jest na oko.

Dzięki Magdziu za rady :)

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

4. Data: 2005-07-13 19:02:44

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lądowały na trawkę i jakoś to było. W domu kończylam jeden rękaw i niestety
> koło tapczanu podłoga została zasłana kuleczkami :(

Dużo szydełkuje na różnych nitkach(nie mam ulubionej)i jeszcze mi się takie coś
nie trafiło

> [...]
> paragonów, a wymiana też pewnie nic nie da, bo jeszcze sie okaże, że kolory

Ale tak to już mi się zdarzyło.Byłam bardzo zła.

Agas

5. Data: 2005-07-13 19:47:42

Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam identyczną sytuację przy maxi złotej, do dziś chusta leży i nie wiem
czy cos z niej jeszcze będzie.
Mam nauczkę na przyszłość, żeby sprawdzać numer partii oraz koloru i kupować
od razu tyle żeby starczyło, bo maxi niestety lubi figle plątać :(
--
Moolinea
----------------------------

6. Data: 2005-07-14 08:16:39

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sprawdzałam numerów przy zakupie :( "Gupol" :( Odkopie dzisiaj metki od
> wszystkich czterech jasnych motków i posprawdzam wszystkie numerki.

Przekopalam szafę i znalazłam w sumie 5 motków i paragon od nich, wiec wiem
ze pięć i wiecej juz nigdzie nie znajdę. No i niestety ten jeden, z któego
zaczęlam top ma inna partię niż pozostałe 4 :( ALe on niestety nie jest
cały, więc na pewno na top nie wystaczy :( No i robię od nowa.. mam jeden
nie cały trójkącik góry, a były juz dwa, połączone, ech. Ale nauczkę
zapamiętam!!! Widzę, z e Moolinea napisała, że Maxi lubi płatać figle, no to
teraz juz albo cała paczka albo 1 sztuka i żadnego dokupowania później. Mam
nadzieję, ze jak jest ten sam numer koloru i numer partii, to już kolor
będzie ten sam.
Co do kuleczek na Perle5, to nie znajde juz papierków od wszystkich motków,
w zbyt wielu miejscach dziergałam. Z czterech motków 2 byly ok, trzeci cały
w kulki, a czwarty jest jeszcze nie zaczęty, więc oby sie nie okazało, że
będzie pół na pół.
Pozdrówki :) dzieki za wsparcie i dobre rady :)
--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

7. Data: 2005-07-14 08:36:05

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> [...]
> cały, więc na pewno na top nie wystaczy :( No i robię od nowa.. mam jeden
> nie cały trójkącik góry, a były juz dwa, połączone, ech. Ale nauczkę

Nie wiem w/g jakigo wzoru robisz topik, ale moze sie uda cos
pokombinowac, np. na okolo obrobic tym innym kolorem, albo jesli z
elementow, to zrobic co ktorys element w innym kolorze.
Albo np. staniczek w innym a reszte w tym pozostalym :)

JA sie tek wkopalam z topem dla kolezanki. Ale zrobilam staniczek w
innym odcieniu, oblecialam jescze na okolo calosc tym innym odcieniem i
fajnie wyszlo :)

pozdr
aga

8. Data: 2005-07-14 09:44:22

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co ktorys element w innym kolorze.
> Albo np. staniczek w innym a reszte w tym pozostalym :)

Ten robie:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77110&PhotoID=712701
Pewnie by mnie bardzo draznilo, ze on taki kolorowy, wiec zaczelam od nowa.
Juz skonczylam jeden trójkat :) Dobrze ze ten topik taki cudny, bo nawet po
tych niepowodzeniach, nadal chce mi sie go zrobic :)

> JA sie tek wkopalam z topem dla kolezanki. Ale zrobilam staniczek w innym
> odcieniu, oblecialam jescze na okolo calosc tym innym odcieniem i fajnie
> wyszlo :)

Dzieki za rade :) W sumie, to z tego jednego innego motka zrobie chyba jakis
np. sam staniczek. Trójkatów na razie nie sprulam, wiec zobaczymy co z nich
bedize. Moze fajne byloby dolaczyc cos w zupelnie w innym kolorze :)

> pozdr
> aga

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl
('")__('")

9. Data: 2005-07-14 10:17:18

Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroowka wrote:

> [...]
> Juz skonczylam jeden trójkat :) Dobrze ze ten topik taki cudny, bo nawet po
> tych niepowodzeniach, nadal chce mi sie go zrobic :)

Sliczny :)
A mozesz podac linka do schematu, bo nie moge sie go dokopac w albumie :(

pozdr
aga

10. Data: 2005-07-14 10:23:14

Od: "kroowka" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ID=77110&PhotoID=712701

> Sliczny :)
> A mozesz podac linka do schematu, bo nie moge sie go dokopac w albumie :(

Bo chyba dopiero na szóstej stronie.
Tutaj bezposredni link:
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=77110&PhotoID=712294

, ,
()'.".'() Olcia - kroowka
((o o)) Olsztyn
(..) ^ (..) www.kroowka.prv.pl

frywolitki na igle
Poznań-cotton filet+wiad. dla bywających na Wielkiej
[chwalę się] aktualności na stronce
xxx szukam
chrzciny i śpiworek