Amica BK1002

1. Data: 2002-03-29 12:07:37

Temat: Amica BK1002
Od: Jacek Adamowicz <J...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy jest na grupie jakis uzytkownik kuchni elektrycznej do zabudowy
Amica BK1002 (to z dokladnoscia do koloru to samo co BK0802 i BK0902)?

Mam pytanie: wg instrukcji mozliwe jest zaprogramowanie czasu pracy pola
grzejnego (sterowanie polautomatyczne) lub godziny wylaczenia i czasu
pracy (sterowanie automatyczne).

Otoz w moim egzemplarzu dzialaja te oba typy programowania dla
piekarnika, ale nie dla pol grzejnych (dla zadnego z nich). Czy moze to
swiadczyc o nieprawidlowym podlaczeniu plyty do piekarnika i konsoli? A
moze "ten typ tak ma"? Albo cos jeszcze innego?

Czy Wam to dziala?

Pozdrawiam
Jacek

1. Data: 2002-03-29 14:11:27

Temat: Re: Amica BK1002
Od: "Arek S." <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> swiadczyc o nieprawidlowym podlaczeniu plyty do piekarnika i konsoli?

Rzeczywiście w pierwszej kolejności sprawdziłbym czy każde pole grzejne jest
połączone odpowiednim kablem (odpowiednie kolory). Jeśli tylko chce Ci się
wysuwać piekarnik to jesteś w stanie zrobić to samemu. W mojej Amice
programowanie pole grzejnego działa tak jak powinno.

Pozdrawiam!

Arek S.

Systemy szaf wnękowych - Senator, Komandor ...
coś na ściany
Q: Program do projektowania domku jednorodzinnego.
Okna i ich regeneracja :))
A PO ŚWIĘTACH...W GÓRY !!!