Ankieta - Wybr.Post-Czy zyczysz sobie umieszczania twoich postów

1. Data: 2003-11-19 15:00:54

Temat: Ankieta - Wybr.Post-Czy zyczysz sobie umieszczania twoich postów
Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z dziwnymi sytuacjami na grupie i dyskusją, i pewną propozycją
(zrobienia) :) - zrobiłem ankietę i zadaje proste ptatanie, i tu mozna się
jednoznacznie określić. Ciekawe jakie są w końcu opinie:

ISTENIEJ E MOŻLIWOŚC DODANIA KOMENTARZA (Tuż pod ankietą).

Ankieta:
Czy PSPhome powinno pytać użytkowników o zezwolenie na umieszczenie ich
postów w dziale WYBRANE POSTY ?

link do ankiety:
http://www.republika.pl/mapa/psp.htm

wyniki podobno maja się ukazac po zagłosowaniu.
Sam stoję PO ZAPYTANIU, UZYTKOWNIKA, CZY SOBIE ŻYCZY, a więc głosuje za MOIM
ZEZWOLENIEM.

To tyle

Ps. Do osoby, która powiedziała mi, aby zrobić : Zadowolony? :)

1. Data: 2003-11-19 15:13:47

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <Jacek (b)> miał rację
<news:bpg0jg$khf$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:
> [...]
> jednoznacznie określić. Ciekawe jakie są w końcu opinie:
>
> ISTENIEJ E MOŻLIWOŚC DODANIA KOMENTARZA (Tuż pod ankietą).

ale ankieta jest do dupi ;)))
skala jest dziwna w zestawieniu z pytaniem

bo:

Czy PSPhome powinno pytać użytkowników o zezwolenie na umieszczenie ich
postów w dziale WYBRANE POSTY

skala
Zgadzam się - z czym?? czy powinna czy nie powinna?

Nie zgadzanm się - z tym że powinno, czy że nie powinno?
itd.

w tytule jest - zezwolenie na umieszczanie, ale to za mało.

--
zerknij ludzikiu, tylko nie zbzikuj:

http://www.psphome.htc.net.pl/psychologia.html

1. Data: 2003-11-19 16:05:13

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bpg13r$2u5r$1@news2.ipartners.pl...

> ale ankieta jest do dupi ;)))
> skala jest dziwna w zestawieniu z pytaniem

nic prostszego jak stworzyć lepszą i załatwić sprawę raz na zawsze

1. Data: 2003-11-19 16:16:18

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek (b)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>

> Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze>

> nic prostszego jak stworzyć lepszą i załatwić sprawę raz
> na zawsze
> [Jacek (b)]

To może tak:

Czy witryna która jest autorską stroną ...cosia
może ogłaszać się jako serwis całej dynamicznej
Grupy Dyskusyjnej "pl.sci.psychologia" ? :-)

\|/ re:

1. Data: 2003-11-19 16:17:22

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:bpg13r$2u5r$1@news2.ipartners.pl...

> nic prostszego jak stworzyć lepszą i załatwić sprawę raz na zawsze

czyli zobligujesz redaktorów do przestrzegania wyników?

--
Niektórzy wydają się wielcy, bo mierzy się także piedestał.

Seneka

1. Data: 2003-11-19 16:47:39

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpg50h$lv4$1@inews.gazeta.pl>
ale:

> Czy witryna która jest autorską stroną ...cosia
> może ogłaszać się jako serwis całej dynamicznej
> Grupy Dyskusyjnej "pl.sci.psychologia" ? :-)

a całej bez robaka?

100 razy TAK!
;)

--
Państwo jest w największym nierządzie, gdy ma wiele praw.

Tacyt

1. Data: 2003-11-19 16:49:37

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:bpg4qu$30qh$1@news2.ipartners.pl...

> czyli zobligujesz redaktorów do przestrzegania wyników?

NIE. Ale da to przynajmniej mnie do myślenia!, a może komus też.

1. Data: 2003-11-19 16:55:38

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydawało się że <ksRobak> miał rację
> [...]

To dziwne. 50% (na oko) postów jest jakby jednego autora. ;)
Tekst np. ...Wielkiego_Twórcy a odpowiedzi "ani widu ani słychu"
To ma być serwis "pl.sci.psychologia"?
Jakieś żarty?? :-)
\|/ re:

1. Data: 2003-11-19 17:13:10

Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> To dziwne. 50% (na oko) postów jest jakby jednego autora. ;)
> Tekst np. ...Wielkiego_Twórcy a odpowiedzi "ani widu ani słychu"
> [...]

a możeby tak docenić, determinację tej JEDNEJ osoby, która pomimo tylu
sprzeciwów coś robi dalej?....

sam wiem, co znaczy robić coś, co mnie się wydaje, że będzie dobre, ja z
tego zysku nie będę miał, a ktoś, kto nic nie robi potrafi tylko krytykować.
W pewnym sensie rozumiem.

1. Data: 2003-11-19 17:22:25

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> sam wiem, co znaczy robić coś, co mnie się wydaje, że będzie
> dobre, ja z tego zysku nie będę miał, a ktoś, kto nic nie robi

Ja rozumiem twórcę który tworzy dzieło i sam (podkreślam: sam)
bierze na siebie odpowiedzialność.
Nie rozumiem tfórcy który na barkach zachipnotyzowanych
baranów promuje absurd idei_fix. ;)))
\|/ re:

problemik (długie)
Sport ekstremalne/nadwrażliwo ść