Ankieta dotycząca żywności wygodnej

1. Data: 2007-04-30 21:38:55

Temat: Ankieta dotycząca żywności wygodnej
Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam ogromną prośbę!!
Pomóżcie wypełnić ankietę do mojej magisterki, niech wypełnią też wasi znajomi,
rodzice, zony i mężowie.
http://www.ankiety-online.pl/survey.php?id=SurveyPag
e&survey=82e7b4f6319e04&page=0

Jeśli ktoś zawodowo związany jest z żywieniem i żywnością nich nie wypełnia.
Link będzie tez na pierwszej stronie food.technpology
--
pozdrawiam,
Romer

2. Data: 2007-04-30 23:17:19

Temat: Re: Ankieta dotycząca żywności wygodnej
Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Romer pisze:

> Witam, Mam ogromną prośbę!! Pomóżcie wypełnić ankietę do mojej
> magisterki, niech wypełnią też wasi znajomi, rodzice, zony i mężowie.

> [...]

Jestem ciekaw do jakich wnioskow dojdziesz, stosujac tak niedopracowane
narzedzie badawcze. Przeczytales w ogole cos, co traktowaloby o skalach,
stosowanych w badaniach kwestionariuszowych? Opis skali w rodzaju
"nieistotna | mało istotna | obojętna | istotna | bardzo istotna" wola
wrecz o pomste do nieba. O sposob analizy uzyskanych ewentualnie danych
nawet nie pytam, bo zapewne beda to slynne "placki" z Excela...

3. Data: 2007-05-01 06:46:37

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński napisał(a):

> Jestem ciekaw do jakich wnioskow dojdziesz, stosujac tak niedopracowane
> narzedzie badawcze.

Stawiam mineralna przeciw kranowie, ze wyjdzie z tego, ze Dieta
Kwaśniewskiego jest wygodna i zdrowa ;PPP

j.

4. Data: 2007-05-01 08:58:39

Od: " radek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Jestem ciekaw do jakich wnioskow dojdziesz, stosujac tak niedopracowane
> narzedzie badawcze.

hahaha, akurat, wcale nie jesteś ciekaw, ty już wiesz?, że wnioski będą błędne

> [...]
> wrecz o pomste do nieba. O sposob analizy uzyskanych ewentualnie danych
> nawet nie pytam, bo zapewne beda to slynne "placki" z Excela...

mądrala, z ciebie, prawie jak miś uszatek, daj człowiekowi prawo do błędu, nie
wszystko musi być robione jak sobie szanowny pan życzy :-)

5. Data: 2007-05-01 09:53:04

Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hey,
Dzięki za zainteresowanie i cenne uwagi !
jednak, że nie mogę się z nimi w większości zgodzić
trochę poczytałem, no może nie za dużo ale jak na stworzenie
ankiety którą będę się mógł wesprzeć w pracy mgr to wystarczająco.
Skala która woła o pomstę to: "....Skala ważności, według której szereguje się cechy
(pewne atrybuty oferty)
od "w ogóle nie istotnych" do "bardzo istotnych" ...."

Jeśli chodzi "sposób analizy" to rozumiem że pod pojęciem "słynne placki" masz na
myśli
wykresy kołowe etc. - a są to raczej sposoby prezentacji a niżeli analizy

Analiza dany będzie wykonana przy pomocy narzędzi "Ststystica" na podstawie pakietu
danych z [.csv]

6. Data: 2007-05-01 10:05:06

Od: paff <w...@p...zamien> szukaj wiadomości tego autora

Romer napisał(a):
> [...]
>
> Jeśli ktoś zawodowo związany jest z żywieniem i żywnością nich nie wypełnia.
> Link będzie tez na pierwszej stronie food.technpology

Czym się różni "nieistotne" od "obojętne"?

7. Data: 2007-05-01 10:16:54

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

radek pisze:

> hahaha, akurat, wcale nie jesteś ciekaw, ty już wiesz?, że wnioski będą błędne

Oczywiscie, ze beda bledne, skoro narzedzie jest do bani. Zastanowiles
sie chociaz przez sekunde na ta skala, ktora zacytowalem, czy tylko
wpadles poblaznowac?

> mądrala, z ciebie, prawie jak miś uszatek, daj człowiekowi prawo do błędu, nie
> wszystko musi być robione jak sobie szanowny pan życzy :-)

Lepiej nie robic wcale, skoro ma byc zrobione zle. Ale co ty o tym
mozesz wiedziec, misiu kolorowy. Wracaj do swoich klockow.

8. Data: 2007-05-01 10:23:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Romer pisze:

> [...]
> ważności, według której szereguje się cechy (pewne atrybuty oferty)
> od "w ogóle nie istotnych" do "bardzo istotnych" ...."

No wiec przyjrzyj sie jej jeszcze raz i powiedz, jaka jest roznica, o
ktora ktos juz tu zapytal. Skoro pytasz o waznosc obiektow/cech, to
dlaczego dla jednych skala ma tylko 3 punkty, a dla innych np. 5?
Dlaczego punkty ponazywane sa raz tak, a raz inaczej?

> Jeśli chodzi "sposób analizy" to rozumiem że pod pojęciem "słynne
> placki" masz na myśli wykresy kołowe etc. - a są to raczej sposoby
> prezentacji a niżeli analizy

Milo mi slyszec, ze czujesz te roznice. Niestety, wiekszosc ludzi
statystyke rozumie jako wlasnie wyniki z wykresow kolowych, z ktorych
mozna odczytac, ze "18% lubi kolor niebieski, a 27% - czerwony".

> Analiza dany będzie wykonana przy pomocy narzędzi "Ststystica" na
> podstawie pakietu danych z [.csv]

Swietnie, tylko pomysl jeszcze nad tym kwestionariuszem, bo nawet
Statistica nie pomoze, jesli ludzie beda go rozumiec inaczej, niz Ty.

9. Data: 2007-05-01 10:48:52

Od: "Romer" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tym rozumieniem to fakt, niemniej najważniejsze pytania
do których odniosę się w pracy to kilka ostatnich.
co do różnego nazewnictwa skali i podziału na 3 i 5 p. to jest to uzależnione
od szczegółowości problemu bynajmniej tak mi się wydawało ;)

A czy coś może być tak nieistotne że aż obojętne?
poniżej przykład skali bądź co bądź znanego przedstawiciela ośrodka badań kons. tj.
Pentora
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/~linuxacademy/image
s/e/e1/Kryptonim_code_10_kongres_linuksa_profesjonal
nego.pdf

P.S.
niestety nie wiem czy mi się coś nie rozsypie jak usunę "obojętne"

10. Data: 2007-05-01 14:10:06

Od: " radek" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Lepiej nie robic wcale, skoro ma byc zrobione zle.

to tyko jeszcze jedna opinia, tym razem twoja i rozumiem, że to jest
najważniejsze; gościu ma prawo do błędu - to jest moja opinia, ale nie będę
cię przezywał, jeżeli się nie zgadzasz :-D

> Ale co ty o tym mozesz wiedziec, misiu kolorowy. Wracaj do swoich klockow.

to mi pachnie cytatem z klasyka
łoł, na jakiej diecie jesteś? dosyć wyszukany język, całkiem nieźle maskuje
agresję (hihihihihih)

Wychodzenie z diety
Tako rzecze guru
Nowe wynalazki dietetyczne