Ankiety

1. Data: 2004-08-19 12:13:28

Temat: Ankiety
Od: "Romek" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo

Mam 26 lat, jestem osobą niepełnosprawną, pracuje jako informatyk na
Politechnice Warszawskiej..

List ten piszę w imieniu mojej niepelnosprawnej kolezanki, studentki Studiow
doktoranckich na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.. Tematem jej pracy
jest "start życiowy osób niepełnosprawnych zamieszkałych na wsi i w miescie."

Zdecydowałem się pomoc jej i napisać do państwa w jej imieniu, ponieważ Ona
również jest osobą niepelnosprawną, mającą trudności z poruszaniem się, co w jej
miejscu zamieszkania (mala górska wioska) stanowi powazna bariere, a w
odniesieniu do doktoratu oznacza trudności w zdobyciu materialu, i ograniczony
(choc niewatpliwie przydatny) dostep do internetu.

Do napisania tego listu sklonila mnie potrzeba zgromadzenia danych
statystycznych na potrzeby wspomnianego doktoratu. Zbieranie danych
statystycznych polega na rozsylaniu ankiet do roznych srodowisk, mogacych
spelniac kryteria tzw GRUPY DOCELOWEJ

GRUPĄ DOCELOWĄ W powyżej omawianych badaniach są OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE RUCHOWO
(SPRAWNE INTELEKTUALNIE) w WIEKU 20-60 lat zamieszkałe NA WSI I W MIEŚCIE.

Podstawowym celem jest pozyskanie osob ktore bylyby chetne wypelnic taka ankiete.

W przypadku gdy byliby jacyś chętni, istnieje możliwość przesłania ankiet w
formie elektronicznej (format word), ktora państwo mogliby przekazać w formie
drukowanej konkretnym osobom z prośbą o wypelnienie ik odeslanie na wskazany adres.

Na tym etapie jestem zainteresowany informacja, czy i ilu jest chetnych, i czy
istnieje mozliwosc wspolpracy. Licze na otrzymanie konkretnej, choc
niekoniecznie pozytywnej odpowiedzi. Dla przeprowadzenia badan dajacych
wiarygodne wyniki niezbedne jest zebranie. 300 ankiet z miasta i ze wsi.

Zdecydowalem sie napisac na liste, gdyz wielu psychologow pracuje z osobami
niepelnosprawnymi, bede wdzieczny za jakakolwiek forme pomocy.

P.S. List ten zostal juz wyslany na grupe pl.soc.iwalidzi

Kontakt ze mna: r...@i...pl