Anonimowe testy na AIDS !

1. Data: 2002-02-15 22:09:36

Temat: Anonimowe testy na AIDS !
Od: "tragus" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tyle sie slyszy o mozliwosci zrobienia aninimowo testu na AIDS
i co sie okazuje ....
Ostatnio zadzwonilem do jednego z punktow diagnostycznych na Slasku,
konkretnie w so szpitala w Chorzowie i zapisalem sie na taki test

Pani najpierw powiedziala ze mam przyniesc ksiazeczke zdrowia
a pozniej zapytala jak sie nazywam .....

Ja sie pytam ! Gdzie ta anonimowosc ?!
Przeciez osoba z podejrzeniem AIDS jest juz tak
obciazona psychicznie iz cuden jest ze zglasza sie na badania ...
... zglasza sie majac nadzieje ze robi to aninimowo a tu co sie dzieje ?!

2. Data: 2002-03-18 09:46:38

Temat: Re: Anonimowe testy na AIDS !
Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tragus" <t...@t...pl> wrote in message
> [...]
> obciazona psychicznie iz cuden jest ze zglasza sie na badania ...
> ... zglasza sie majac nadzieje ze robi to aninimowo a tu co sie dzieje ?!

Anonimowy oznacza, że nie można dowiedzieć sie wyniku inaczej niż przez
rozmowę z lekarzem z tego ośrodka. Robisz test a gdy są wyniki, to
przyjeżdżasz. Przez telefon pielęgniarka nie udzieli Ci informacji.

Kenny

rehabilitacja
Re: Trucizny PCB
Ketogeniczna dieta vs. Epi ?