rehabilitacja

1. Data: 2002-02-15 22:08:05

Temat: rehabilitacja
Od: "D@n!el" <d...@e...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Moja dziewczyna jest absolwentka zabrzanskiego studium policealnego. W tym
roku bedzie bronic pracy licencjackiej tego samego kierunku (oczywiscie chce
dalej studiowac ten kierunek na studiach zaoczych magisterskich). Gdzie moze
szukac pracy w swoim zawodzie w woj. slaskim (Ruda Slaska, Katowice, Zabrze,
Gliwice, Bytom) ?

Pozdrawiam <Daniel>

2. Data: 2002-02-16 17:43:44

Temat: Odp: rehabilitacja
Od: "India" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem drogi Danielu, sama walczę z tym samym problemem walcząc już od
miesiąca jednocześnie zasilając "elitarne" grono bezrobotnych w tym kraju -
nawet nie wyobrażasz sobie jaka to męka nie móc robić czegoś co się wprost
kocha.
Użytkownik D@n!el <d...@e...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4k0r1$gd5$...@n...tpi.pl...

3. Data: 2002-02-17 11:59:41

Temat: Re: rehabilitacja
Od: "Flip" <f...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

"India" <I...@p...onet.pl> napisala
> [...]
kraju -
> nawet nie wyobrażasz sobie jaka to męka nie móc robić czegoś co się wprost

Witajcie!
Widzac to, chce sie podzielic...
W styczniu 2001 skonczylem Medyczne Studium Zawodowe w Bochni [malopolska]
wydzial - fizjoterapii. Po odebraniu dyplomu stwierdzilem ze przynajmniej
tydzien musze sobie odpoczac :) Po tym tygodniu rozpoczalem poszukiwac
pracy... W 3 dniu poszukiwan mialem juz do wyboru 2 prace, w 4 dniu juz trzy
miejsca pracy, oczywiscie wszystko w zawodzie :) Chyba mialem wielkie
szczescie bo to ja wybieralem, a nie mnie wybierali :))) Nadmienie ze
mieszkam w Tarnowie [malopolska] i tu rowiez pracuje w prywatnym gabinecie
odnowy biologicznej, jak i od wrzesnia ucze sie kontynuujac studia. Polecam
uzbroic sie w cierpliwosc w szukaniu pracy! Chyba ze jakis wlasny interes!
Chwile pracowalem w Katowicach i wiem ze jest ciezko... ale ceny np. masazu
sa nieporownywalne z tarnowskimi :( Moze dobry zabieg za nizsza cene i w ten
sposob wszystko sie rozwinie :)

Flip
f...@2...pl

Re: Trucizny PCB
Ketogeniczna dieta vs. Epi ?
golenie
scholoteri genis
rehabilitacja domowa/fizjoterapia - szukam zajecia(Poznan)