Antychryst

1. Data: 2016-07-31 10:49:00

Temat: Antychryst
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wyobrażam sobie to tak (to tylko moje przypuszczenia):
Po spaleniu Rzymu i zamordowaniu Benedykta XVI jak to zostało zawarte w
Trzeciej Tajemnicy Fatimskiej (czyli Benedykt ucieka po stosie ciał i
zostaje zabity, może będzie dokładnie tak że również strzałami z łuku).
na Wawelu koronuje się polski Żyd.
Zwiedzie wielu, może być tak jak pisał Korwin: młody, energiczny
człowiek przyjedzie nie karocą a samochodem wraz z grupą swoich ludzi i
każe się koronować kardynałowi na króla.
Może zwiedzie nawet takich ludzi jak Grzegorze Braun, którzy oczekują
monarchy.
Król zyska wielką popularność i poklask. Będzie wielkim teologiem.
Zostanie uznany za wielkiego świętego za życia. Męża opatrznościowego.
Jeśli chodzi o politykę, to może być zarówno franciszkańskim komunistą
jak i zwolennikiem liberalizmu gospodarczego - to bez znaczenia.
Będzie miał miłe usposobienie, gładki wężowy język, którym będzie mówił
wszystkim to, co im się podoba, spodoba się zwłaszcza kobietom.
Zachwyci wszystkich swoim sposobem bycia.
Będzie znał Pismo Święte i często będzie się do niego odwoływał. Będzie
mieszał sacrum z profanum.
Potem papież złoży mu hołd.
Żydzi uznają go ze swego Mesjasza.
Muzułmanie uznają go za proroka Chrystusa.
W ten sposób zjednoczy największe religie, być może połaszczy się też na
religie wschodu, wprowadzając do doktryny reinkarnację.
Polacy uznają go za "iskrę" zapowiedzianą przez Faustynę, oraz będą do
niego dopasowywać wiersz Mickiewicza:

Pierwszy fragment:
Patrz! - ha! - to dziecię uszło - rośnie - to obrońca!
Wskrzesiciel narodu,
Z matki obcej; krew jego dawne bohatery,
A imię jego będzie czterdzieści i cztery.

Fragment drugi:
Nad ludy i nad króle podniesiony;
Na trzech stoi koronach, a sam bez korony;
A życie jego - trud trudów,
A tytuł jego - lud ludów;
Z matki obcej, krew jego dawne bohatery,
A imię jego czterdzieści i cztery.

(o ile się da dopasować np "sam bez korony")
Zostanie uznany za zbawcę, oczekiwanego męża narodu.
Zakończy konflikty na świecie (nagroda nobla gwarantowana)
Potem jednak każe się czcić niczym Boga, prześladując tych, którzy nie
będą chcieli oddawać mu chwały.

PO prostu będzie w środku zakompleksionym człowiekiem mającym kompleks
wielkości.

2. Data: 2016-07-31 14:53:27

Temat: Re: Antychryst
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 10:49, pinokio pisze:
> Ja wyobrażam sobie to tak (to tylko moje przypuszczenia):
A co mówi na ten temat np. orędzie Ostrzeżenie:
piątek, 23 sierpnia 2013, godz.14.09

Moje dziecko, jak chrześcijanie będą cierpieć, kiedy ta choroba grzechu
na tak wiele sposobów wszędzie będzie pochłaniała świat.

Miejsce ma zorganizowana próba zgładzenia chrześcijaństwa i przejawi się
to na wiele sposobów. Stanie się to dla was widoczne, kiedy
chrześcijanom odmówi się prawa do publicznego manifestowania swojej
wierności wobec Boga, podczas gdy każdemu innemu, niepochodzącemu od
Boga wyznaniu zostanie udzielone pozwolenie, aby to robić. Należący do
tych innych wyznań otrzymają wielkie poparcie, gdy będą ubiegać się o
sprawiedliwość w imię swoich praw obywatelskich. Doprowadzi to do tego,
że grzechy, które są w oczach Mojego Ojca obrzydliwością, będą
rozprzestrzeniały się coraz bardziej.

Ludzie będą zmuszani, aby na terenie swoich krajów zaakceptować grzech,
a przeciwstawianie się przez chrześcijan tym prawom będzie traktowane
jako przestępstwo. Chrześcijan będzie się postrzegało jako bezduszną,
skrajną prawicę i jako tych, którzy nie biorą pod uwagę praw człowieka.
Każda z pożądanych cech, jakie Mój Ojciec ustanowił w duszy, stanie się
przedmiotem konfrontacji w ramach wysiłków, mających na celu
usprawiedliwienia tej nikczemności w waszych narodach.

Kiedy jakaś fizyczna choroba dopada jakąś wspólnotę, to zabija ona
wielu. Ale po czasie wielkiego smutku i wielu śmiertelnych przypadkach
pozostała cześć wspólnoty staje się na tę chorobę odporna. Grzech będzie
w wielu narodach przyczyną cielesnej choroby, bo wyroki Pieczęci zostały
przez Zbawiciela ludzkości ogłoszone i wylane przez aniołów Pańskich.
Wielu zostanie zabitych w ramach pokuty za ludzkie niegodziwości.
Oczyszczenie to będzie trwało dopóty, dopóki nie ostaną się tylko ci,
którzy za przyczyną swojej miłości do Boga będą odporni na śmierć.

Chrześcijanie będą ogromnie cierpieć na wiele sposobów. Ich wiara
zostanie im odebrana i jej miejsce zajmie na ich oczach ohyda
obrzydliwości. Ich ból, który już trwa, jest w tym czasie tym samym
bólem, którego doświadczył Mój Syn. Następnie będą musieli oni stać się
świadkami zadziwiającego widowiska, gdy Antychryst, oznajmiając swoje
nadejście, oświadczy, że jest pobożnym chrześcijaninem. Przemawiając do
świata, wykorzysta on wiele ustępów z Biblii. Udręczeni chrześcijanie,
którzy cierpieli aż do tego momentu, nagle poczują ulgę. Nareszcie - tak
sobie pomyślą - jest to człowiek zesłany z Nieba jako odpowiedź na nasze
modlitwy. Z jego ust będzie wychodzić wiele słodkich i pocieszających
słów, a on sam będzie wydawał się wysłannikiem bożym w tym sensie, że
będzie odnosiło się wrażenie, że naprawia on krzywdy wyrządzone
chrześcijanom. Przemyśli sobie bardzo starannie, jak jest postrzegany
przez chrześcijan, a szczególnie przez Katolików Rzymskich, gdyż oni
staną się jego głównym celem.

Wszyscy będą podziwiać antychrysta i jego tak zwane uczynki
chrześcijańskie i gesty, a jego rzekoma miłość do Pisma Świętego
natychmiast uczyni go dla wielu godnym akceptacji. Zbliży on do siebie
wszystkie narody i zacznie urządzać ceremonie dla innych religii, a w
szczególności dla pogańskich organizacji, tak aby mogły one razem
działać na rzecz przyniesienia światu pokoju. Odniesie on sukces,
jednając ze sobą kraje, które dotąd były wobec siebie wrogie. W krajach
rozdartych wojną zapanuje cisza, a jego wizerunek pojawi się wszędzie.
Jego ostatnim wielkim osiągnięciem będzie sprowadzenie wszystkich tych
narodów, które zostały przez niego pojednane, w obręb Kościoła
Katolickiego i innych chrześcijańskich konfesji. To zjednoczenie
ukształtuje nową, jedną światową religię. Począwszy od tego dnia piekło
rozszaleje się na Ziemi i oddziaływanie demonów osiągnie swój najwyższy
poziom od czasu wielkiego potopu. Będzie widać, jak ludzie w
kościele-nowego-światowego-porządku czczą Boga i będą oni pod każdym
względem pobożni. Potem zaś - na zewnątrz kościołów - będą otwarcie
oddawać się grzechowi, gdyż żaden grzech nie będzie dla nich wstydem.
Pod hipnotycznym wpływem fałszywej trójcy - trójcy utworzonej przez
szatana - będą łaknąć każdego rodzaju grzechu jako środka do
zaspokojenia swoich na nowo odkrytych apetytów.

To zło będzie się objawiać przez grzechy ciała, gdzie nagość zostanie
zaakceptowana, gdyż człowiek zostanie wciągnięty w nieprzyzwoite grzechy
cielesne w miejscach publicznych. Morderstwa będą nagminne i popełniane
przez wielu, także przez dzieci.

Satanistyczne nabożeństwa i czarne msze będą odbywać się w wielu
Kościołach Katolickich. Aborcja będzie widziana jako rozwiązanie na
każdy problem i będzie dozwolona aż do dnia narodzin.

Wkrótce stanie się przestępstwem okazywanie jakiejkolwiek wierności
wobec Jezusa Chrystusa. Jeżeli zostaniecie zobaczeni z prawdziwym
Krzyżem, to okaże się, że popełniliście wykroczenie, ponieważ będzie to
wykroczenie przeciwko przepisom prawa. Prawo w waszych krajach będzie
prawem podwójnym - gdzie polityka i religia będą splecione w
nowym-światowym-porządku.

To prześladowanie będzie oznaczać, że wielu, bezwiednie, będzie adorować
bestię i staną się skażeni. Ulegną oni tak dalece temu skażeniu, że będą
władzom zdradzali swojego brata, siostrę, matkę czy ojca, o ile
pozostaną oni wierni chrześcijaństwu. Waszą jedyną nadzieją, dzieci, aby
ten okres przetrwać, jest modlitwa.

Nalegam na was, abyście zachowali wszystkie święte przedmioty: różańce,
poświęcone świece, wodę święconą, egzemplarz Biblii i święty, codzienny
Mszał razem z modlitewnikiem Krucjat Modlitwy.* Musicie w domu
przechowywać Pieczęć Boga Żywego i, o ile to możliwe, mieć ją przy
sobie. Mój Medalik Zbawienia** nawróci tych, którzy będą go nosić i
zostanie im przez Mojego Syna okazane Miłosierdzie. Proszę cię, Moje
dziecko, abyś obecnie wykonała Medalik Zbawienia oraz Szkaplerz Pieczęci
Boga Żywego.

Orędzie to jest ostrzeżeniem z Nieba na temat wydarzeń, które nadejdą.
Musicie słuchać Mnie, Matki Zbawienia, ponieważ muszę was poprowadzić do
Prawdy, tak abyście nieprzerwanie pozostawali wierni Mojemu Synowi.

Idźcie w pokoju, dzieci, i zachowajcie spokój, gdyż czas trwania tej
próby - dzięki Bożemu Miłosierdziu - będzie krótki. Ufajcie Mi, waszej
Matce, gdyż Ja podczas tych prób. zawsze będę z wami. Nigdy nie
będziecie sami.

Wasza Matka

Matka Zbawienia

3. Data: 2016-07-31 15:14:08

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 14:53, pinokio pisze:
> W dniu 31.07.2016 o 10:49, pinokio pisze:
> A co mówi na ten temat np. orędzie Ostrzeżenie:

> Moje dziecko, jak chrześcijanie będą cierpieć, kiedy ta choroba grzechu
> na tak wiele sposobów wszędzie będzie pochłaniała świat.

Ja mogę tylko gdybać ale Orędzie Ostrzeżenie dziwnie zaczyna się spełniać...

Ali Agca następnym papieżem?
Polski "ciemnogród"? - ŚDM - weryfikacja i świadectwo :-)
Niemcy biorą się do roboty!
Papież
zamachy w Nicei i Monachium