Papież

1. Data: 2016-07-30 09:22:03

Temat: Papież
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Papież to, papież tamto
a ja tęsknię za starym dobrym Benedyktem...

2. Data: 2016-07-30 17:16:10

Temat: Re: Papież
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 09:22:03 +0200, pinokio napisał(a):

> Papież to, papież tamto
> a ja tęsknię za starym dobrym Benedyktem...

A ja - za Mocnym i Męskim JPII.

3. Data: 2016-07-30 18:58:45

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A ja - za Mocnym i Męskim JPII.

Za dużo w nim było polityki.
Wolę Franka.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

4. Data: 2016-07-30 18:59:24

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 17:16, Ikselka pisze:

> A ja - za Mocnym i Męskim JPII.

można popłakać z tęsknoty

Franciszek I propaguje pornograficzną uległość Złu
Edmund Burke ,,Aby zło zatriumfowało, wystarczy, by dobry człowiek
niczego nie robił."

Robert Winnicki o Franciszku I ,,- Nie uważam, żeby jego słowa i
prezentowane przez niego fałszywe miłosierdzie były czymś dobrym dla
Polski i dla Europy."...(źródło )

Rafał Ziemkiewicz najwyraźniej poczuł się urażony słowami papieża
Franciszka na temat posiadania dzieci przez katolików. Wyraz temu
postanowił dać (a jakże!) na Twitterze, gdzie nazwał Ojca Świętego
"idiotą". ...(źródło )

-------------------

Mój komentarz

Skończyłem książkę Houellebecqa pod tytułem Uległość. Tytułem nawiązuje
do dosłownego tłumaczenia słowa islam. Książka nudnawa ,z wyjątkiem jej
politycznych wątków. Polecam jednak przeczytać

Houellebecq opisując ,, uległość" Francuzów wobec islamistów w jednym z
ostatnich rozdziałów nawiązuje do pornograficznej książki
homoseksualisty Desclosa ,, Historia O ,, w której dziewczynę doprowadzono
do stanu całkowitej uległości. Mógł ją mięć każdy. Jak chciał, gdzie
chciał i ile razy chciał

Kiedy morduje się miliony chrześcijan w krajach arabskich Franciszek
proponuje .. bierność, uległość Kiedy chrześcijańskim rodzinom odbiera
się dzieci i oddaje od adopcji ,,małżeństwu" homoseksualistów Franciszek
proponuje .... Kiedy muzułmanie gwałcą chrześcijanki Franciszek proponuje
... Kiedy kobiety mordują swoje nienarodzone dzieci Franciszek proponuje
taśmowe rozgrzeszanie. Kiedy łajdak porzuca dzieci i tworzy nową ,,
rodzinę Franciszek prawie klepie go po plecach. Kiedy terroryzuje się w
Europie chrześcijan i wyrzuca się ich z życia publicznego Franciszek
jest uległy . Kiedy niszczy się chrześcijańska rodzinę , kiedy w
szkołach seksualizuje się przymusowo dzieci chrześcijan ,kiedy
doprowadza się podatkami do nędzy chrześcijańskie rodziny Franciszek
zaleca .....

Franciszek na ołtarze kościoła wyniósł syndrom sztokholmski .

Patrząc na punkt ciężkości nauczania papieża odnosi się wrażenie
Franciszek twarz Jezusa widzi głównie w homoseksualistach i ,
imigrantach i łajdakach , rozwodnikach porzucający własne dzieci .tak
jakby Franciszek patrzył na rodzinę, kobietę z perspektywy
homoseksualisty a nie osoby heteroseksualnej. Całkowita , absolutna
uległość wobec Zła jest chora ,ma znamiona chorej ekscytacji , jest
pornografią

Polska i Polacy maja na szczęście swojego proroka Jana Pawła II . I Jemu
i jego nauczaniu maja obowiązek być wierni . Polacy chcą żyć w
chrześcijańskim kraju rządzonym przez polityków chrześcijan , w którym
porządek prawny , moralny i społeczny będzie oparty na katolickim prawie
naturalnym. Polacy zasługują na to ,aby bezpieczeństwa ich rodzin
strzegła chrześcijańska armia w której dobrze uzbrojeni chrześcijanie
będą gotowi zginąć z bronią w ręku w obronie Ojczyzny , swoich rodzin ,
swojej wiary. W takim kraju ,w Polsce Polak chrześcijanin będzie bronił
słabszych , będzie bronił kobiet przed islamskim gwałcicielem , nie
będzie patrzył biernie i ochroni ja nawet przy użyciu przemocy. I nie
taką wizje Polski ma Franciszek I

Marek Mojsiewicz

http://mojsiewicz.salon24.pl/722662,franciszek-i-pro
paguje-pornograficzna-uleglosc-zlu

5. Data: 2016-07-30 19:57:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 18:58:45 +0200, LeoTar napisał(a):

> Za dużo w nim było polityki.
> Wolę Franka.

Ten papież mnie absolutnie nie przekonuje - nie widzę w nim "tego" ognia
wiary, przekonania, wiedzy i siły, które miał JPII. Znaczy - nie widzę w
nim PODSTAW do tego, aby mówić do mnie, że powinnam powolnie otworzyć swoje
drzwi i pozwolić się obym zabić, ograbić i zniszczyć mój dom i Ojczyznę...
Nie dziwię mu się, że nie wie, co gada, bo pochodzi z kraju, gdzie są SAMI
uchodźcy i jakoś życie im płynie. Tylko że nie wyrósł w kulturze
europejskiej, to i nie wrósł w nią, a już zupełnie nie bierze pod uwagę
POLSKICH uwarunkowań historycznych, które są wypełnione walką z obcymi o
wolność i niezawisłość i właściwie tylko z tego się składają.
Nie chce trafić do mnie sercem, a tylko nakazuje, co powinnam.
Dla mnie jest egzotycznym "implantem", który niczego (dobrego) nie czyni w
moim życiu ani wierze i po prostu czekam, aż przeminie.

Benedykt - zbyt łagodny, zbyt oderwany od realiów, bezsilny.

6. Data: 2016-07-30 19:59:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Za dużo w nim było polityki.

Aha, pominęłam to co powyżej.
No więc co znaczy "za dużo"? - to był Papież-Odpowiedź. Znak czasów. Polska
i świat potrzebowały takiego papieża, który nie odsuwa się od cierpienia
narodów, a jest z nimi NAPRAWDĘ. Tu nie sposób odgrodzić się od polityki!
Taki powinien być papież.

7. Data: 2016-07-30 20:14:57

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 19:59, Ikselka pisze:
> [...]
> narodów, a jest z nimi NAPRAWDĘ. Tu nie sposób odgrodzić się od polityki!

Po owocach poznacie:
owocem JP II było wyzwolenie spod komuny
owocem Franciszka zniewolenie islamem

8. Data: 2016-07-30 20:25:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 19:57, Ikselka pisze:
> Ten papież mnie absolutnie nie przekonuje - nie widzę w nim "tego" ognia
> wiary, przekonania, wiedzy i siły, które miał JPII. Znaczy - nie widzę w

Zakład że dostanie pokojową nagrodę Nobla?

> [...]
> Nie dziwię mu się, że nie wie, co gada, bo pochodzi z kraju, gdzie są SAMI

Jest hierarchia powinności.
W książce którą każdy młody człowiek powinien przeczytać "W pustyni i w
puszczy", Staś jest wzorem męskości opiekujący się Nel.
I w obranie swojej kobiety zabija porywaczy.
Z drugiej strony - gdy jest zmuszany na przejście na islam, co zagraża
życiu nie tylko jego ale i kobiety, nie przechodzi, ale roztropnie
odpowiada.
Tą książkę powinni czytać młodzi, mimo zarzutów różnych postępaków.

9. Data: 2016-07-30 21:31:32

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Po owocach poznacie:
> owocem JP II było wyzwolenie spod komuny
> owocem Franciszka zniewolenie islamem

A może jest to jedyny sposób na 'rozsadzenie' islamu od środka... ?

10. Data: 2016-07-30 21:43:46

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 21:31, LeoTar pisze:
> A może jest to jedyny sposób na 'rozsadzenie' islamu od środka... ?
nie

zamachy w Nicei i Monachium
Norman Davies: Kaczyński zachowuje się jak bolszewik i paranoik
Wyobraźnia bolszewicka
Porażające - do Ikselki
Lulu