Porażające - do Ikselki

1. Data: 2016-07-29 19:22:52

Temat: Porażające - do Ikselki
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dziecko poczęte odczuwa ból?

Gazeta Wyborcza opublikowała 24-sierpnia br. informację, jakoby dziecko
poczęte odczuwało ból dopiero około 30 tygodnia ciąży. Tymczasem
rzetelne badania dowodzą, że odczuwa ono ból znacznie wcześniej. Im
więcej naukowcy dowiadują się o życiu dziecka w łonie matki, tym
bardziej zdają sobie sprawę z jego aktywności i umiejętności. Przed
urodzeniem dziecko potrafi się poruszać, słyszy, odczuwa smak, zapach,
widzi, reaguje na dotyk oraz bodźce bólowe. Niektóre z tych reakcji
obserwuje się już w szóstym tygodniu od poczęcia. Wydaje się również, że
dzieci uczą się i zapamiętują już podczas życia wewnątrzłonowego.
Najbardziej dotyczy to diety i głosu matki.

http://adonai.pl/life/?id=7

2. Data: 2016-07-29 22:49:23

Temat: Re: Porażające - do Ikselki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 19:22:52 +0200, pinokio napisał(a):

> [...]
> dzieci uczą się i zapamiętują już podczas życia wewnątrzłonowego.
> Najbardziej dotyczy to diety i głosu matki.

Mnie wystarczyło dowiedzieć się w moim dzieciństwie, że w 21 dobie od
poczęcia zaczyna bić serce płodu. A serce, aby bić, potrzebuje NERWOWEGO
układu (współczulnego i przywspółczulnego)!!!!!!!!

W 21 dobie UKŁAD NERWOWY jest już na tyle zaawansowany, aby uruchomić
i podtrzymywać pracę serca. I nie, nie znaczy to, że _DO_ 21 doby wolno
zabić dziecko, bo układu nerwowego do tej pory nie ma albo jest "gorszy" -
nie, on JEST AKTYWNY przez te 3 tygodnie poczęcia i dalej już tylko
ewoluuje! - a od początku przewodzi bodźce chemiczne i elektryczne, więc
niby dlaczego nie bólowe?

Oprócz tego płód ma mózg, który te bodźce odbiera.
I tu z góry odrzucę "argument" obrońców morderców dzieci, jakoby dziecko
"nie czuło bólu" - nikt nie jest w stanie udowodnić, że mózg płodu jest
"głuchy" akurat na te bodźce, skoro odbiera wszelkie inne!

Wystarczy tylko się nad tym wszystkim poważnie zastanowić, aby wiedzieć
WSZYSTKO na temat bólu u dzieci poczętych.

3. Data: 2016-07-30 01:14:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
[...]

A jak ma odczuwać ból jak nie ma ukladu nerwowego, zamiast zbrodniarzami z prolife i
ich wymysłami by mordowac ludzi w imie zaburzeń seksualnych dewiantów , bo to jest
współczena forma stosu, gdzie kiedys wmawiano szatana, a teraz że aborcja to zło
poczytaj biologię nawiedzony skurwysynu.

4. Data: 2016-07-30 06:06:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.07.2016 o 01:14, glob pisze:
> [...]
współczena forma stosu, gdzie kiedys wmawiano szatana, a teraz że aborcja to zło
poczytaj biologię nawiedzony skurwysynu.

W twoich ustach brzmi to jak komplement ;-)

5. Data: 2016-07-30 12:53:08

Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-07-29 22:49, Ikselka wrote:

> Mnie wystarczyło dowiedzieć się w moim dzieciństwie, że w 21 dobie od
> poczęcia zaczyna bić serce płodu. A serce, aby bić, potrzebuje NERWOWEGO
> układu (współczulnego i przywspółczulnego)!!!!!!!!

No, zupełnie jak u karpia czy ślimaka...

--
mk4

6. Data: 2016-07-30 17:16:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 30 Jul 2016 12:53:08 +0200, mk4 napisał(a):

> No, zupełnie jak u karpia czy ślimaka...

Ich nie boli?
:->

7. Data: 2016-07-31 07:32:32

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mk4
On 2016-07-29 22:49, Ikselka wrote:

> [...]
> układu (współczulnego i przywspółczulnego)!!!!!!!!

No, zupełnie jak u karpia czy ślimaka...

Układ nerwowy powstaje w 3 Miesiącu, bez niego nic się da czuć, serce jest mięśniem
który działa samoczynnie, wróc do postawówki buraku ciemny i zjebany. A swoje wizje
realizuj na sobie, a nie na tych co cokolwiek wiedzą z biologii, bo jak narazie
debilizm wie lepiej od nauki i ten zwyrodniały debilizm pcha się z buciorami innym w
życie.

8. Data: 2016-07-31 07:42:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio
> [...]
poczytaj biologię nawiedzony skurwysynu.

W twoich ustach brzmi to jak komplement ;-)

To że trudno ci zajrzeć do biologii a rzygi fanatyzmu urojonego tu wklejasz jest
komplementem, dla ciebie, to zajrzyj do badań... ..najbardziej na świecie abordują
katoliczki... ..bo kler zwalcza antykoncepche i edu. seksualną, tak więc tu chorzy
fanatycy religijnego syfilisa jedynie przesladują ludzi a nigdy nie chodziło płody.

9. Data: 2016-07-31 13:32:57

Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-07-31 07:32, glob wrote:
> [...]
narazie debilizm wie lepiej od nauki i ten zwyrodniały debilizm pcha się z buciorami

Coś ci się nie pomyliło i na pewno do mnie piszesz głąbiku?

--
mk4

10. Data: 2016-07-31 15:02:26

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

mk4
On 2016-07-31 07:32, glob wrote:
> [...]
innym w życie.

Coś ci się nie pomyliło i na pewno do mnie piszesz głąbiku?

Tak kretynie, układ nerwowy powstaje w trzecim miesiący niedorozwnięty głąbie, wpisz
sobie w google jak do podstawówki pod górkę miałeś. I tym samym nie bedziesz ulegał
obłudzie katoliczek, które jak jeszcze nie zejdą z fujary już biegną na aborcje (
katoliczki to najbardziej aborcyjna grupa i na świecie i w Polsce)

Lulu
Komu przeszkadza Kościół?
Satanistyczny Kaczmarski
Polacy mają dość - video