Lulu

1. Data: 2016-07-29 16:03:22

Temat: Lulu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gość odwiedzający dom dla umysłowo chorych, natrafił na jednego z jego
mieszkańców, który kołysał się na krześle w przód i w tył i gruchał raz
po raz miękko i z zadowoleniem: ,,Lulu, Lulu..."

,"Co gnębi tego człowieka?" zapytał lekarza.

,,Lulu. Była kobietą, która go rzuciła", padła odpowiedź lekarza.

Gdy kontynuowali obchód, przyszli do celi obitej materacami, której
mieszkaniec bił raz po raz
głowę w ścianę, jęcząc: ,,Lulu, Lulu...".

,,Czy tego człowieka też gnębi Lulu?" zapytał gość.
,,Tak", powiedział lekarz. ,,To jego Lulu ostatecznie poślubiła".

W życiu są tylko dwa nieszczęścia:
gdy się nie dostanie tego, do czego jest się przywiązanym
i gdy się to, do czego jest się przywiązanym, dostanie.
=================
kojarzy mi się z kobietą, która mnie nie chciała, jej strata.

2. Data: 2016-07-29 16:25:47

Temat: Re: Lulu
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> kojarzy mi się z kobietą, która mnie nie chciała, jej strata.

Widać, że ta strata nie była dla niej dotkliwa.

3. Data: 2016-07-29 16:34:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 16:25, Dirko pisze:
> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Widać, że ta strata nie była dla niej dotkliwa.

Dla mnie dotkliwe było by gdyby nie było tej straty

4. Data: 2016-07-29 17:57:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 16:03:22 +0200, pinokio napisał(a):

> kojarzy mi się z kobietą, która mnie nie chciała, jej strata.

Skąd masz pewność, że dałbyś jej szczęście?

5. Data: 2016-07-29 17:59:19

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 17:57, Ikselka pisze:

> Skąd masz pewność, że dałbyś jej szczęście?

Chyba nie dał, ale ona mi by dała jeszcze gorsze życie niż mam teraz

6. Data: 2016-07-29 18:00:20

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.07.2016 o 17:59, pinokio pisze:
> Chyba nie dał, ale ona mi by dała jeszcze gorsze życie niż mam teraz

choć obecne życie nie jest tak złe, nie powinienem narzekać ;-)

7. Data: 2016-07-29 18:02:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 17:59:19 +0200, pinokio napisał(a):

> Chyba nie dał, ale ona mi by dała jeszcze gorsze życie niż mam teraz

Nie wiesz ani jednego, ani drugiego.

8. Data: 2016-07-29 18:03:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 29 Jul 2016 18:00:20 +0200, pinokio napisał(a):

> choć obecne życie nie jest tak złe, nie powinienem narzekać ;-)

Biorąc pod uwagę, że zawsze może być gorzej niż jest oraz że nie ma tego
złego, co by na dobre nie wyszło - nie powinieneś :-)

9. Data: 2016-07-29 19:08:22

Od: "chwilozof" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

"pinokio" <p...@n...adres.pl> wrote in message
> Gość odwiedzający dom dla umysłowo chorych, .....
>
> W życiu są tylko dwa nieszczęścia:

Nie - życie to jedno wielkie nieszczęście.

> gdy się nie dostanie tego, do czego jest się przywiązanym
> i gdy się to, do czego jest się przywiązanym, dostanie.

Nie - żeby się przywiązać trzeba najpierw dostać.
Pierwszy cierpiał bo nie dostał, drugi cierpiał bo dostał
Przywiązanie to drugorzędna sprawa.

> =================
> kojarzy mi się z kobietą, która mnie nie chciała, jej strata.

a co niby takiego straciła??

cwf

10. Data: 2016-07-29 22:54:34

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-07-29 o 19:08, chwilozof pisze:
> [...]
>
> Nie - żeby się przywiązać trzeba najpierw dostać.
> Pierwszy cierpiał bo nie dostał, drugi cierpiał bo dostał

narcyza we włoski ;-)))

--
<< Smalec to taki dżem ze świni >>

Komu przeszkadza Kościół?