Lulu

następny post »
From: pinokio <p...@n...adres.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Lulu
Date: Fri, 29 Jul 2016 16:03:22 +0200

Gość odwiedzający dom dla umysłowo chorych, natrafił na jednego z jego
mieszkańców, który kołysał się na krześle w przód i w tył i gruchał raz
po raz miękko i z zadowoleniem: ,,Lulu, Lulu..."

,"Co gnębi tego człowieka?" zapytał lekarza.

,,Lulu. Była kobietą, która go rzuciła", padła odpowiedź lekarza.

Gdy kontynuowali obchód, przyszli do celi obitej materacami, której
mieszkaniec bił raz po raz
głowę w ścianę, jęcząc: ,,Lulu, Lulu...".

,,Czy tego człowieka też gnębi Lulu?" zapytał gość.
,,Tak", powiedział lekarz. ,,To jego Lulu ostatecznie poślubiła".

W życiu są tylko dwa nieszczęścia:
gdy się nie dostanie tego, do czego jest się przywiązanym
i gdy się to, do czego jest się przywiązanym, dostanie.
kojarzy mi się z kobietą, która mnie nie chciała, jej strata.