Magia istnieje naprawdę

1. Data: 2016-07-31 12:24:56

Temat: Magia istnieje naprawdę
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiara że istnieje magia może w 21 wieku wydawać się śmieszna.
Tym bardziej że fobia spowodowała okrutną śmierć wielu kobiet które np.
zajmowały się ziołami.
A jednak czarownice istniały i istnieją: "Czarownicy nie zostawisz przy
życiu."- gdyby nie istniały, skąd byłby taki nakaz?
Magia istnieje: chociażby kurs Silvy
albo serial Simpsonowie, który przewiduje przyszłość

2. Data: 2016-07-31 12:51:55

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

" serial Simpsonowie, który przewiduje przyszłość"

To robi z ludzi zaraza religii. Achtung Baby!!!

3. Data: 2016-07-31 13:35:03

Temat: Re: Magia istnieje naprawdę
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>albo serial Simpsonowie, który przewiduje przyszłość

twoje skretynienie sięgło dna

4. Data: 2016-07-31 13:43:07

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 13:35, Ghost pisze:

> twoje skretynienie sięgło dna

na sieci można zobaczyć pewne ciekawe odniesienia do tego serialu. Można
powiedzieć - przypadek. A może i nie przypadek.

5. Data: 2016-07-31 13:46:51

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pinokio" napisał w wiadomości grup

>na sieci można zobaczyć pewne ciekawe odniesienia do tego serialu. Można
>powiedzieć - przypadek. A może i nie przypadek.

Puść sobie jeszcze Obamę, mówiącego wspak: serve satan

6. Data: 2016-07-31 14:08:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 13:46, Ghost pisze:
> Puść sobie jeszcze Obamę, mówiącego wspak: serve satan

To że Obama doprowadził swoją fatalną polityką świat do tego stanu co
jest to jest FAKT

7. Data: 2016-07-31 15:48:05

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 lipca 2016 12:24:43 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:
> [...]
> życiu."- gdyby nie istniały, skąd byłby taki nakaz?
> Magia istnieje: chociażby kurs Silvy
> albo serial Simpsonowie, który przewiduje przyszłość

Kurs Silvy to nie jest magia. Przynajmniej w takim znaczeniu jak o tym myśli
wielu chrześcijan, którym wyprano mózgi fałszywymi świadectwami.

Kurs polega na systematycznych ćwiczeniach umysłu i wyostrzeniu zmysłów
subtelnych dzięki którym można wpływać nieco na mechanizmy przyczyn i skutków
rzeczy dziejących się dookoła nas - inaczej mówiąc "hakować" na pewną
ograniczoną skalę matrixa zamiast odprawiania islamu czyli okazywania uległości.
Tak naprawdę jedynym kierunkiem, który potrafi dokończyć ten rozwój tak, aby
móc zwalczyć wszystkie przeszkody duchowe jest buddyzm, ale pojawienie się
metody Silvy pokazuje, że każdy orze jak może, więc lepiej, żeby zabrał się
do jakiejkolwiek pracy z umysłem niż siedział na dupie. Metoda Silvy ma tę
przynajmniej zaletę, że oczyszczona jest z religijno-ezoterycznego mumbo-jumbo
czyli ideologicznie "letnia" - nadająca się dla prawie każdego, a nie jak różne
pochodne kabały dla "duchowych wyczynowców" którzy często kończą na szukaniu
mocnych wrażeń supernormalnych raczej niż na duchowym rozwoju. I to dla tych
pochodnych, najczęściej zabytkowych i mało bezpiecznych w długofalowym użyciu -
powinno się zarezerwować nazwę magii.

Co do serialu Simpsonowie, to też widocznie jego twórcy mieli wyostrzone zmysły
wewnętrzne, w tym przypadku zmysł prognostyczny. Jest tyle metod, żeby otworzyć
ten ludzki potencjał.

8. Data: 2016-07-31 15:50:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.07.2016 o 15:48, Jakub A. Krzewicki pisze:
> [...]
> móc zwalczyć wszystkie przeszkody duchowe jest buddyzm, ale pojawienie się

"Hakowanie" rzeczywistości to jest magia potępiona przez Boga.
Z tego co piszesz buddyzm to zagrożenie duchowe

9. Data: 2016-07-31 16:01:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 31 lipca 2016 15:49:56 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> "Hakowanie" rzeczywistości to jest magia potępiona przez Boga.

Za dużo się Starego Testamentu naczytałeś, napisanego dla hebrajczyków -
ludzi wtedy bardzo irracjonalnych.

Hakowanie rzeczywistości tak, aby mnie ominęły najgorsze jej wybryki odbywa
się również na poziomie grubo-materialnym, gdzie nazywane jest nauką.
Nie każde przenoszenie tego na pole materii subtelnej czy głębszej
przyczynowości jest złe. Jeśli służy ochronie przed nieszczęściami, jest wręcz
dobre. Jeżeli ich mnożeniu... ale nauka przyrodnicza dotycząca grubej materii
też potrafi służyć mnożeniu nieszczęść np. budować broń ABC.
To zakazać używania młotków do wbijania gwoździ, ponieważ Paramonow używał je
do rozbijania głów policjantom, na tym poziomie są Twoje założenia.

> Z tego co piszesz buddyzm to zagrożenie duchowe

Tylko że buddyzm jest od początku zwrócony przeciwko szatanowi, więc teza ni
z gruszki ni z pietruszki.

10. Data: 2016-07-31 19:55:12

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> napisał w
wiadomości news:bd1371fe-2f19-446a-8c51-8746570eef7c@googlegrou
ps.com...
> [...]

pochodnych, najczęściej zabytkowych i mało bezpiecznych w długofalowym

==========
I znów jesteśmy w tym samym miejscu, głuchy na wszelkie argumenty Jakubie.
Kupujcie książki o metodzie Silvy, ściągajcie do siebie wszelkie niskie byty
astralne, proście je o pomoc- tylko nie dziwcie się skutkom!

--
Chiron

Antychryst
Ali Agca następnym papieżem?
Polski "ciemnogród"? - ŚDM - weryfikacja i świadectwo :-)
Niemcy biorą się do roboty!
Papież