Antykoncepcja

1. Data: 2004-03-11 11:55:18

Temat: Antykoncepcja
Od: "Kate" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Od jakiegoś czasu dreczy mnie pytanie... czy marihuana wpływa jakoś na
skuteczność pigułek antykoncepcyjnych?? jeśli tak to w jaki sposób, i jak
bardzo??
Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc :)))

2. Data: 2004-03-11 13:08:00

Temat: Re: Antykoncepcja
Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dręczy cie bo palisz ! Nie pal to nie bedzie dręczyło !

Simonto

Użytkownik "Kate" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo??
> Pozdrawiam i z góry dziekuje za pomoc :)))

Problem z pryszczami (ropniakami?)
alergia
zaparcie
Pseudomonas aeruginosa - drogi zakazenia?
Plomby chemoutwardzalne czy światłutwardzalne?