Aparaty ortopedyczne Warszawa - gdzie ?

1. Data: 2009-07-20 16:05:30

Temat: Aparaty ortopedyczne Warszawa - gdzie ?
Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - mam wniosek na buty i aparaty ortopedyczne - i zastanawiam
się gdzie można by to zrobić.

Aparaty kiedyś robiłem w Konstancinie, ale nie ma tam już tego technika - i
nie wiem czy tym co zostali można zaufać. Nie robili tam też butów, tylko
gdzieś zlecali - i czasem były OK, a czasem beznajdziejne - wolałbym
rozmawiać bezpośrednio z szewcami... A najlepiej jedno i drugie w jednym
miejscu.

W zakładach na Bohaterów Września byłem - odrzuciło mnie okrutnie - takiego
real-socjalizmu nie widziałem już z 15 lat :-(
Znajomy dał mi namiary na niejakiego p. Omiotka - zna ktoś?
A może jakieś inne propozycje?

Z tym, że nie chciałbym pójść z torbami, więc wolałbym rodzimą produkcję, a
nie jakieś luksusy z importu. Może przy protezach ma to znaczenie - ale przy
aparatach jakoś nie widzę wyższości szyny polskiej nad niemiecką (i to kawał
żelaza i tamto kawał żelaza) uzasadniającej dopłacanie kilku tys. zł

LM