Apel

1. Data: 2000-08-20 23:43:04

Temat: Apel
Od: "Anna" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam ogromna prosbe. Moja siostra (45) jest od dwoch lat chora na depresje
maniakalna. Szukalam wielu lekarzy jednak zaden z nich nie umial mi pomoc w
konkretny sposob. Apeluje do wszystkich ktorzy mogli by pomoc a kontakt.

Anna.

2. Data: 2000-08-21 08:13:25

Temat: Re: Apel
Od: "pacjent" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Mam ogromna prosbe. Moja siostra chora na depresje
> maniakalna.>
> Anna.
bo nie ma konkretnych sposobów. Psycholog to jest jakieś wyjście. Z moich
doświadczeń wynika, że chory musi o swojej chorobie opowiadać, musi się nią
egzaltować i przyjąć jako coś osobliwie własnego. Niech ją polubi wtedy
będzie mniej się męczyć. Trzeba to jednak farmakologicznie wesprzeć i
rozmawiać - psycholog! psychiatra, ale nie rutyniarz i nie bez
doświadczenia.
Pacjent

3. Data: 2000-08-21 13:34:36

Od: Adam Legięć <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna wrote:

> [...]
> konkretny sposob. Apeluje do wszystkich ktorzy mogli by pomoc a kontakt.

Napisz też na grupę pl.sci.psychologia. Tam jest sporo ludzi którzy, jak
myślę, pomogą.

--

Adam

Uwagi merytoryczne