Uwagi merytoryczne

1. Data: 2000-08-20 22:38:21

Temat: Uwagi merytoryczne
Od: "Jerzy Zduleczny" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Serwis ten przygotowywany jest przez grupę lekarzy medycyny i zawiera
aktualną wiedzę medyczną. "

Jeśli serwis jest przygotowywany przez lekarzy to dlaczego w opisie choroby
wrzodowej zabrakło m.in. informacji n.t. roli Helicobacter pylori, w
powstawaniu tej choroby. Przecież jest to jedno z najwiekszych odkryć XX
wieku !!!! A w Państwa tekstach jest jedynie wzmianka na końcu przy lekach
przeciwko H.P. Myśle też że kolejność badań diagnostycznych powinna być inna
bo trąci to wiedzą archaiczną.

Z poważaniem

lek.med. Jerzy Zduleczny
www.labmed.com.pl

2. Data: 2000-08-22 08:53:22

Temat: Odp: Uwagi merytoryczne
Od: "Ender" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Zduleczny <j...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:x5Zn5.272$E...@n...tpnet.pl...
> [...]
> wrzodowej zabrakło m.in. informacji n.t. roli Helicobacter pylori, w
> powstawaniu tej choroby. Przecież jest to jedno z najwiekszych odkryć XX

Grunt to nie przesadzac. Juz wczesniej mozna by powiedziec, ze takim
odkryciem byl omeprazol. Znam takiego gastrologa ktory twierdzi, ze Hp. w
ogole nie istnieje, a wymyslily ja koncerny produkujace testy na Hp.
sprzedawane potem w aptekach... ;)

pzdr
Ender

--