Apotheker Scheller w Rzeszowie

1. Data: 2003-04-15 06:26:35

Temat: Apotheker Scheller w Rzeszowie
Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny (i chlopaki ?) z Rzeszowa !
Wczoraj bylam w Full Markecie i kupilam 2 produkty (mleczko i krem na noc)
firmy Apotheker Scheller. w drogerii Wispol przecenili czesc produktow o
50%. patrzylam na date waznosci, wazne do 2004. mleczko z 30 zl na 15, a
krem z 44 na 22. to tak tylko gwoli informacji. zawsze chcialam wyprobowac
te kosmetyki, ale byly dla mnie zbyt drogie. a teraz wyprobuje !

maja

1. Data: 2003-04-15 07:19:43

Temat: Re: Apotheker Scheller w Rzeszowie
Od: "Moni" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krem z 44 na 22. to tak tylko gwoli informacji. zawsze chcialam wyprobowac
> te kosmetyki, ale byly dla mnie zbyt drogie. a teraz wyprobuje !

Polecam piling do ciała z wyciągiem z trawy limonki - jak dla mnie super
wspaniały świeży zapach mmmmm, niestety nie wiem ile kosztuje
bo dostałam w prezencie.
Moni

farbka blond
SZUKAM...