Pierre Rene - Make-up Highlighter

1. Data: 2003-04-15 07:22:58

Temat: Pierre Rene - Make-up Highlighter
Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A co myslicie dziewczyny o tym rozswietlaczu do makijazu?
I w ogole jak uzywac takiego kosmetyku? Na podklad zamiast pudru, czy
generalnie na koniec makijazu rozswietlic kosci policzkowe itd?
Chodzi mi tu glownie o makijaz slubny. Bo to, ze matowienie jest
najwazniejsze to juz wiem :) Tylko chyba tez nie dobrze byc taka calkowicie
matowa :)) Przydaloby sie troche weselej, jasniej nie?

Pozdrawiam,
Dominika