Apteka dyzurna w Policach

1. Data: 2008-12-28 18:22:24

Temat: Apteka dyzurna w Policach
Od: "Jerzyn" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

72-010 Police, Piłsudskiego 2j
zachodniopomorskie ,taki jest adres apteki dyżurnej która miała dyżur w dniu
28.12.2008 w Policach.Tam właśnie chciałem wykupić lek Colchicum Dispert i
miałem pecha .Tego bardzo ważnego leku w mojej chorobie nie bylo i nie
potrafiono mi wskazać, gdzie moge go nabyć .Aby było ciekawiej to Pani
Magister odpowiedziała mi, ze maja za mała powierzchnie, aby magazynować
wszystkie leki, na leki na przysłowiowe piegi znaleziono półke , a miejsce
na lek szczególnie kojące ból miejsca zabrakło, szkoda.Mozę ktoś pouczy
obsługę tej apteki, ciśnie się nazwa sklep, bo zostałem "załatwiony" jak
uciążliwy klient w sklepie .
jurek

technik usług kosmetycznych
mgr farmacji / Warszawa Włochy / PRACA