Apteka wysyłkowa

1. Data: 2004-03-15 19:47:34

Temat: Apteka wysyłkowa
Od: "Łukasz B." <a...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Załóżmy sytuacje teoretyczna.

Zachodnia bądź polska firma otwiera aptekę ogólno dostępną, następnie
zakłada osobny podmiot(nazwijmy go "X"), który umożliwia dostęp do leków OTC
za pośrednictwem Internetu. Sytuacja wygląda tak że apteka sprzedaje
oficjalnie leki firmie "X", która dalej już nimi rozporządza i sprzedaje
przez Internet. (sytuacja po wejściu Polski do UE)

Czy jakieś polskie organy nie mogą powstrzymać takiej sytuacji ,jak Izba
Aptekarska lub inne ?? czy są jakieś ograniczenia co do sprzedaży leków
przez Internet ??

Dziekuje za wszelkie komentarze

Łukasz B.

2. Data: 2004-03-15 21:47:27

Temat: Re: Apteka wysyłkowa
Od: "Adam" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: c351a2$ic5$...@a...news.tpi.pl ,
której nadawcą było Łukasz B. <a...@p...com.pl> zostało
napisane:

> [...]
> sprzedaje oficjalnie leki firmie "X", która dalej już nimi
> rozporządza i sprzedaje przez Internet. (sytuacja po wejściu Polski

a firma "X" nie musi miec tez koncesji na handel lekami? czyli byc albo
apteka albo hurtownia farm?

--
milego dnia
adam, gg# 402495

3. Data: 2004-03-15 22:54:38

Od: "Wojtek G. \(Wojtex\)" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łukasz B." <a...@p...com.pl> napisał w
wiadomości news:c351a2$ic5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
>
> Czy jakieś polskie organy nie mogą powstrzymać takiej sytuacji ,jak Izba
> Aptekarska lub inne ?? czy są jakieś ograniczenia co do sprzedaży leków

Witam
W Polsce nie ma na to szans. Sprzedaż detaliczna leków może się odbywać
_wyłącznie_
w koncesjonowanej aptece, nie może być żadnych pośredników później.
A sprzedaż wysyłkowa leków jest zabroniona przez Prawo Farmaceutyczne.
Ścigac to chyba by musiała prokuratura, ale nie wiem na czyj wniosek
(myślę że Inspekcji Farmacetycznej)

Pozdrawiam
Wojtex

4. Data: 2004-03-16 20:57:33

Od: " Corcoran" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek G. \(Wojtex\) <w...@m...pl> napisał(a):

> [...]
> A sprzedaż wysyłkowa leków jest zabroniona przez Prawo Farmaceutyczne.
> Ścigac to chyba by musiała prokuratura, ale nie wiem na czyj wniosek

Mysle, ze standardowo na wniosek dowolnego obywatela.

Corcoran

5. Data: 2004-05-16 11:20:22

Od: "INFORMATOR" <a...@a...pl_WYTNIJ_TO_NO_SPAM> szukaj wiadomości tego autora

W POLSCE jest to zabronione!

> [...]
>
> Czy jakieś polskie organy nie mogą powstrzymać takiej sytuacji ,jak Izba
> Aptekarska lub inne ?? czy są jakieś ograniczenia co do sprzedaży leków

Kapsułki
badanie tabletek do ssania
Ecstasy a amfetamina
Nitrazepam