Apteki internetowe

1. Data: 2005-10-26 14:28:23

Temat: Apteki internetowe
Od: "aa" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w tym kraju ma byc normalnie?
No jak ma zyc farmaceuta skora w aptekach internetowych moze byc taniej niz
w hurtowni farmaceutycznej.
np. na takim www.apteka.aptecus.com

2. Data: 2005-10-26 15:06:41

Temat: Re: Apteki internetowe
Od: "taugusty" <t...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aa" <...@...pl> napisał w wiadomości
> Jak w tym kraju ma byc normalnie?
> No jak ma zyc farmaceuta skora w aptekach internetowych moze byc taniej
> niz
> w hurtowni farmaceutycznej.
> np. na takim www.apteka.aptecus.com

Zwlaszcza, jak najbezczelniej w swiecie taka "apteka" pisze o sobie w
trzeciej osobie niby to pomstujac, a reklamujac sie w rzeczywistosci :-P
Niesmaczne.
taugusty

a...@a...pl

3. Data: 2005-10-27 06:23:49

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Zwlaszcza, jak najbezczelniej w swiecie taka "apteka" pisze o sobie w
> trzeciej osobie niby to pomstujac, a reklamujac sie w rzeczywistosci :-P

I zwłaszcza że ceny wcale nie rewelacyjne, w wielu aptekach kupisz
taniej (z wyjątkiem paru pozycji w promocji które są sprzedawane dla
przyciagniecia klientów)

I czas realizacji do 6 dni to jak dla mnie pomyłka, juz wole allegro,
chyba bym uwiądł jak bym musiał czekac tydzień na zel nawilzający z tej
apteki, który zresztą jest według nich środkiem antykoncepcyjnym. Wiec
dla mnie apteka zrobiła sobie niezłą antyreklame popisując sie takim
poziomem wiedzy fachowej, po prostu żenada.

4. Data: 2005-10-27 07:45:02

Od: "aa" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

az tak dokladnie nie sprawdzalem. patrzalem przede wszytskim na OTC no i
wiekszosc (wszystkiego nie da rady sprawdzic) taniej jakies 25%

5. Data: 2005-10-27 09:54:41

Od: cyklista <1...@a...net.pl111> szukaj wiadomości tego autora

ale taniej do czego?, super drogiej apteki pocefarmowskiej? (ewentualnie
do standardowej ceny hurtowni nie uwzgledniajacej rabatów, promocji,
innej marzy itd..)
czy do normalnej apteki dbającej o ceny? (kora korzysta z promocji,
rabatów, obnizek cen, stosuje niewysoka marże)

6. Data: 2005-12-01 00:37:25

Od: Leonidas <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cyklista napisał(a):
> [...]
> czy do normalnej apteki dbającej o ceny? (kora korzysta z promocji,
> rabatów, obnizek cen, stosuje niewysoka marże)

Taniej do praktycznie każdej apteki. Poza tym w aptece internetowej
(nazwy nie podam ;), poza tym, że jest chyba największa), której kupuję,
dostaję leki do 2 dni roboczych (na 8 zamówień 1 przesyłka była w 3 dzień).
A jeszcze do tego mogę przez chata (Livechat) zapytać o np. Penigrę dla
siebie, i coś dla mojej Niuni dyżurnego farmaceuty. Jestem ciekaw, ilu z
Was odważniaków zapytałoby o wszystko starszą farmaceutkę ;)
Ja tylko czekam, aż kiedyś może wejdą elektroniczne recepty, to
tradycyjne apteki będą służyły tylko do najpilniejszych zakupów.

pzdr,

Leonidas

PWLR 10'05
Leki homeopatyczne mogą przenosić wirusa ptasiej grypy
dezynfekcja
Co to jest "galenika"
KUPIĘ KSIĄZKE !