Arbuz

1. Data: 2001-06-20 19:19:54

Temat: Re: Przeprawy naturalne
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości
news:9gqsse$5c5$1@sunsite.icm.edu.pl...
> Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
> do grup dyskusyjnych napisał:9gqqd7$40f$...@n...onet.pl...
> Nie tylko.
> Napisz jakich przypraw naturalnych używasz w swojej kuchni i do czego!!!
> Temat rzeka.

Mam się przyznać?... Eeee idź sobie poczytaj przepisy na moje stronie... to
zobaczysz co do czego... hihi... Za leniwa jestem, by wypisać... ;-)
Zasadniczo do smaku...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-06-20 19:21:17

Temat: Przeprawy naturalne
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> żeby się nie psuła...
Nie tylko.
Napisz jakich przypraw naturalnych używasz w swojej kuchni i do czego!!!
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-20 20:05:56

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:9gqtc4$6m1$...@n...onet.pl...
> Mam się przyznać?... Eeee idź sobie poczytaj przepisy na moje stronie...
> zobaczysz co do czego... hihi... Za leniwa jestem, by wypisać... ;-)
> Zasadniczo do smaku...
Znam twoją stronę i gorąco polecam, ale...
No właśnie, dlaczego nie jesteś konkurencyjna wobec "konserwy"?
Brak ci ikry? Samo odsyłanie to nic nie daje.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-20 21:27:52

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No właśnie, dlaczego nie jesteś konkurencyjna wobec "konserwy"?
> Brak ci ikry? Samo odsyłanie to nic nie daje.

Wiesz właśnie moment temu doprawiałam takie coś ze schabu... taki schabik na
szybko - kotlety nieubite posypane przyprawami i na tłuszcz na po dwie
minutki na każdą stronę... i dzisiaj to posypałam vegetą (o zgrozo!) i
oregano z jednej strony, a curry z drugiej strony... Było mniamnieczne taka
sztuka mięsa na bardzo późną kolację... Tak szykowałam, żeby dla mnie i
dzieciaków było na kolację, a dla męża na obiad... ale jeszcze nie wrócił z
pracy... ;-((( A smutek konserwuje...

1. Data: 2001-06-20 21:46:31

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:9gr4s1$dni$...@n...onet.pl...
[...]
Tak szykowałam, żeby dla mnie i
> dzieciaków było na kolację, a dla męża na obiad... ale jeszcze nie
wrócił z
> pracy... ;-((( A smutek konserwuje...
No tak, te "nie zjedzone żony". Masz rację, wracam migiem do domu, może
jeszcze nie śpi???
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-21 05:41:42

Temat: Re: Przeprawianie potraw...
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> wrote:

> Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisa" w wiadomości
>
> żeby się nie psu"a...

Tak naprawde niewiele przypraw zapobiega psuciu sie potraw. Glownie
sol, a tej uzywano dawniej z tego wzgledu w takich ilosciach, zebysmy
dzisiaj nie mogli tknac owczesnych potraw. Natomiast smak popsutego
miesa tudno zamaskowac nawet duza iloscia aromatycznych przypraw.
Wreszcie wiele egzotycznych przyprawy bylo niegdys bardzo kosztowne --
znacznie bardziej niz mieso, ktore mialyby konserwowac. Tak wiec, nie
wierze w te stara opowiesc o tym, ze niegdys przyprawiano potrawy, bo
nie bylo lodowek.

Wladyslaw

1. Data: 2001-06-22 07:17:51

Temat: Re: Arbuz
Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja dodaje arbuza do salatek: z sosem czosnkowym, albo z serem plesniowym
typu "blue". Doskonale smakuje tez skropiony cytryna.

Margola

wli2sp napisał(a) w wiadomości: <9go4lb$3cd$1@news.internetia.pl>...
>Czy mozna "cos" zrobic z arbuza?
>
>BEC