schab

1. Data: 2001-06-19 18:03:20

Temat: schab
Od: "Iwona i Robert Szymańscy" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Wszystkim! Mam na imię Iwona. Potrzebuję pomocy.
Szukam przepisu na "Schab po warszawsku". Gdyby ktoś dysponował proszę o
pomoc.

1. Data: 2001-06-20 08:24:41

Temat: Re: schab
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iwona i Robert Szymańscy <i...@p...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9go41t$k6h$...@n...tpi.pl...
> Cześć Wszystkim! Mam na imię Iwona. Potrzebuję pomocy.
> Szukam przepisu na "Schab po warszawsku". Gdyby ktoś dysponował proszę o
> pomoc.
Wawa to specyficzny rejon, znajdziesz tu wszystko, wrzucasz do jednego
przepisu, mieszasz i ...
Może być po mazursku, zalipiańsku, ze śliwkami, po góralsku?
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-06-20 14:44:59

Temat: Re: schab po warszawsku
Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja pod ta nazwa znam to co ponizej:
- schab upieczony kroimy w plastry z kieszonka, tzn kroimy nie do konca
plasterek i nastepny plasterek do konca, lub jeden grubszy i robimy w nim
kieszonke.
- do srodka nakladamy masla chrzanowego (maslo roztarte z chrzanem, mozna
dodac troche smietany)
- ukladamy ladnie na polmisku, ozdabiamy np winogronami, morela itp
- zalewamy galareta z malaga (lub z podpalonym cukrem jako namiastka)

Pozdr. Ulka

--
Serwer dedykowany w godzinę, http://www.wdc.pl

1. Data: 2001-06-21 08:02:57

Od: "krystyna michalec" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej zrobić go z pieczarkami.

--
pozdrawiam krysia
> [...]
> Cześć Wszystkim! Mam na imię Iwona. Potrzebuję pomocy.
> Szukam przepisu na "Schab po warszawsku". Gdyby ktoś dysponował proszę o

pomóżcie jak to będzie?
Prosze o porade
przepis z Kuchni dla Tych co nie maja
REKORD !!! ;o)))