Atak na dzieci - Manchester.

20. Data: 2017-05-24 08:00:54

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Wiem, za trudny tekst był.

Nastepna co ironii nie zrozumie nawet jak ta stanie za jej plecami i kopnie
w dupe...

--
Pozdrawia... Budzik
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

21. Data: 2017-05-24 08:00:54

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kviat ...

> Weź lekarstwa.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.

Mysle ze pinokio ironizował...

--
Pozdrawia... Budzik
"Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

23. Data: 2017-05-24 08:00:55

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Chiron c...@t...ja ...

> Logiki tu brak.

chociaz z tym mozna się zgodzić...

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

24. Data: 2017-05-24 08:06:05

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-24 o 08:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Kviat ...

> Mysle ze pinokio ironizował...

Nie :)
Pinokio to nawiedzeniec religijny. Oni też się na żartach nie znają.

Pozdrawiam
Piotr

25. Data: 2017-05-24 08:47:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.05.2017 o 23:00, Przemysław Dębski pisze:

> I jak ten twój pomysł miał by uchronić nas przed terroryzmem?

A jak miałoby nas ochronić niewpuszczanie, skoro zamachowcy to często
ludzie urodzeni w Europie i z obywatelstwem krajów europejskich?

Ewa

26. Data: 2017-05-24 09:18:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A jak miałoby nas ochronić niewpuszczanie, skoro zamachowcy to często
> ludzie urodzeni w Europie i z obywatelstwem krajów europejskich?

W Polsce mamy też inne mechanizmy obronne - jeśli to nie pomoże :->

27. Data: 2017-05-24 09:23:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> On to wszystko rozumie doskonale, jego cel jest jeden - powkurwiać
> Cię :)

Żeby mnie wkurwić musiałby sobą coś reprezentować. Na razie wywołał jedynie
poczucie winy - że doprowadziłam osobę niestabilną psychicznie do stanu
permanentnego. Muszę z tym naprawdę coś zrobić.

28. Data: 2017-05-24 09:43:05

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A jak miałoby nas ochronić niewpuszczanie, skoro zamachowcy to często
> ludzie urodzeni w Europie i z obywatelstwem krajów europejskich?

Oni się "uruchamiają" jako terroryści w islamskiej masie. Pojedyńczo- to i
wypiją grzeszny alkohol, i w ogóle zachowują się po europejsku. W ogóle od
dawna już obserwuje się pewne zjawisko: kiedy pojawia sie problem z islamem
w danym kraju? Zauważono, że do pewnej (niewielkiej) zawartości procentowej
muzułmanów- problemu się nie obserwuje. Potem te problemy (w miarę wzrostu
procentowego) narastają, wręcz lawinowo- i następnie znów maleją- no bo
praktycznie inne religie są sprowadzane do podludzi i wręcz delegalizowane.

--
Chiron

29. Data: 2017-05-24 10:04:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> praktycznie inne religie są sprowadzane do podludzi i wręcz delegalizowane.

To jest planowa polityka - dostać się do Europy każdym sposobem, namnożyć
się, sprowadzić rodziny, zyskać obywatelstwo, a potem- "pokonamy ich ich
własną konstytucją!" - tak wzywa do ataku ich główny imam.
I to się dzieje. Ewa stwierdza sama, że zamachowcy to zwykle obywatele
danego panstwa. Tak! Ich przodkowie jeszcze byli grzeczni, bo było ich
mało. A teraz już przyszedł ten właściwy moment, który MIAŁ PRZYJŚĆ -
przecież to OBYWATEL robi zamach i nie ma sposobu, żeby skutecznie (przez
wydalenie) represjonować jego ani jego rodzinę.
OBYWATELA zamykamy w więzieniu? - OK, na jego miejsce za chwilę przyjdzie
tysiąc nowych OBYWATELI.
A potem milion.
I co, zabudujemy Europę więzieniami i będziemy te miliony OBYWATELI
utrzymywać jak OBYWATELA Brejvika? To oni też zażyczą sobie apartamentów i
dostepu do ludzi oraz wszystkich dóbr. Bo OBYWATEL Brejvik dostał!

I w ten sposób społeczeństwa kultury łacińskiej poprzez swoją własną
konstytucję staną się niewolnikami islamu. Oczywiście tylko te, które
wcześniej nie zostaną przez niego wybite w zamachach.

30. Data: 2017-05-24 10:31:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> praktycznie inne religie są sprowadzane do podludzi i wręcz delegalizowane.

Dokładnie tak. Mamy w Polsce muzułmanów od wieków - potomków Tatarów
osadzonych w Polsce przez Sobieskiego:
http://religie.wiara.pl/doc/472157.Muzulmanie-w-Pols
ce-Potomkowie-Tatarow

Mniejszość muzułmańska żyje w zgodzie i spokoju. Ani oni nam, ani nikt z
nas im krzywdy nie robił i nie robi. Bo są MNIEJSZOŚCIĄ.
Niestety trzeba mieć świadomość, że w sytuacji masowego napływu hord
muzułmańskich do Europy i Polski nasza sytuacja diametralnie się zmieni -
to my staniemy się mniejszością. Tylko że żadne nasze prawa z tego tytułu
nie będą uznawane, będziemy podlegać eksterminacji - niestety także ze
strony "naszych" muzułmanów. Albowiem oni się natychmiast przyłączą do
swoich braci w wierze.
Taka jest przerażająca prawda.

Druga przerażająca prawda jest taka, że w Europie Zachodniej na wszelkie
działania zapobiegawcze czy obronne już jest za późno - islamizacja jest
tam już faktem, nie można już powstrzymać skutków decyzji sprowadzenia
islamskich robotników do Francji przed wielu laty oraz obecnego napływu
islamskich emigrantôw ekonomicznych na skutek decyzji Merkel.
Polska ma jeszcze wyjście, jedyne jakie jeszcze jest w ogóle - nie dopuścić
do zmiany proporcji ludnościowych na swoim terenie. I tego musimy pilnować!

Przerażająca prawda jest, niestety, jeszcze gorsza: nawet jeśli zdołamy to
zrobić, jest to tylko odwleczenie problemu w czasie o
kilka-kilkanaście-kilkadziesiąt lat. W momencie, kiedy nasze granice staną
się granicami z państwami muzułmańskimi, i tak nie mamy szans. Trzeba o tym
wiedzieć. Niestety pozostaje nam wtedy tylko Rosja. O paradoksie! - bo
Rosja to kultura azjatycka...

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"
Barszcz Sosnowskiego