Atak na dzieci - Manchester.

91. Data: 2017-05-25 21:40:26

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
lcach/

> Serio? Kielce to nie jest centrum wszechświata.
> Wszędzie można zamówić.

Tam, gdzie "byłeś i widziałeś"? Popatrz, jak cię w konia tymi szyszkami...
LOL

92. Data: 2017-05-25 22:51:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 16:37, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:
> Zawsze jakieś tam zdanie masz, nawet po kilku wymianach słów, lub
> tylko po czytaniu czyichś wypowiedzi. Tak jak piszesz, nie musisz
> się tym koniecznie kierować, chyba że masz z kimś chemię lub
> kosę. Zważ w jakim kontekście powyższe swoje pisałem. Kontekstem
> była konieczność wyrażania w każdym poście przez Cvieta aprobaty
> lub dezaprobaty dla osoby rozmówcy. Ty zdaje się takiej
> konieczności nie odczuwasz, a przynajmniej nie w takim natężeniu,
> żeby z posta na post tego samego dnia w tym samym wątku tej samej
> osobie okazywać naprzemiennie "miłość i nienawiść";)

Każdy ma jakiś styl wypowiedzi, nie wszystko zawsze jest tak
wystudiowane czy wyrachowane, jak Ci się może wydaje (w stylu: kij i
marchewka).
Byli i tacy, którzy podpisywali się prawdą i miłością, mimo że w ich
postach brakowało obu tych rzeczy. Myślę, że formę czasem trzeba po
prostu przyjąć taką jaką jest, a skupić się na treści. Chyba że chce się
od razu przejść do psychoanalizy. ;)

Ewa

93. Data: 2017-05-25 22:51:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 19:06, LeoTar Gnostyk pisze:

> Czy znaczy to, że powróciłaś już do stanu dziecięcej niewinności i
> reagowania na doświadczenia a nie na słowa?

Wszystko, co się robi w Usenecie, robi się pisząc.

Ewa

94. Data: 2017-05-25 23:04:52

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

FEniks pisze:

> Wszystko, co się robi w Usenecie, robi się pisząc.
>
> Ewa

W realu słowa ulatują pozostawiając za sobą tylko rozbudzone emocje bez
możliwości powtórzenia. W Usenecie słowa zostają utrwalone co umożliwia
wielokrotną analizę wypowiedzianego tekstu a tym samym wyłuskanie
kłamstwa. Przewagą spotkania w realu jest kontakt wzrokowy - oczy, które
są zwierciadłem duszy nie są w stanie zasłonić kłamstwa i dlatego
zrównoważony analityk szybciej odkryje kłamstwo (ujawni kłamcę) właśnie
w bezpośredniej rozmowie.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

95. Data: 2017-05-25 23:20:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.05.2017 o 23:04, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> są zwierciadłem duszy nie są w stanie zasłonić kłamstwa i dlatego
> zrównoważony analityk szybciej odkryje kłamstwo (ujawni kłamcę) właśnie

A jak to się ma do mojej wymiany zdań z Dębskim? Nijak.

Ewa

96. Data: 2017-05-25 23:36:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Wszystko, co się robi w Usenecie, robi się pisząc.

W innych grach komputerowych wszystko "się robi" innymi metodami.
LOL

97. Data: 2017-05-26 01:43:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 25 maja 2017 21:40:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Tam, gdzie "byłeś i widziałeś"? Popatrz, jak cię w konia tymi szyszkami...
> LOL

Obecny "Strzelec" to takie samo "harcerstwo", jakie jest odstawiane we
Wrocławiu tylko że we Wrocławiu zbierają się różni mieszacze pod pretekstem
różnych grup wzajemnej adoracji pseudo-kryminalnych i pseudo-ezoterycznych,
a w Kielcach zapewne pod parasolem "Strzelca", "Sokoła" i innych stowarzyszeń
patriotycznych. Flaga jest tutaj sprawą drugorzędną. Równie dobrze można być
kibolem i trenować ustawki albo żulem-chuliganem spod monopolu - tyle w tym
profesjonalizmu i patriotyzmu. A jak przyjdzie co do czego, wszystkie te
"kluby Myszki Miki" do których można jeszcze dołożyć słowiańskie kluby
rekonstrukcyjne i bractwa rycerskie, będą trzęsły portkami przed
profesjonalnymi zabójcami z Bliskiego Wschodu.

Powód jest taki, że ustawa zabrania Polakom dostępu do prawdziwej broni
bez zezwolenia. Może jeszcze z wyjątkiem czarnoprochowców, czyli takich
rewolwerów ładowanych od przodu, jakie nosili cowboye na Dzikim Zachodzie,
ale to się nadaje wyłącznie do ochrony indywidualnej dla ludzi, którzy umieją
się tym posługiwać i to w czasie pokoju, a zupełnie nie sprawdza się
we współczesnych warunkach wojennych czy nawet większych zamieszek.
Nawet jeżeli nosisz przy sobie kilka bębenków, nie masz szans przeciwko
rozjuszonemu motłochowi.

98. Data: 2017-05-26 02:48:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> a w Kielcach zapewne pod parasolem "Strzelca", "Sokoła" i innych stowarzyszeń

A choćby. Duch w narodzie.

> [...]
> rewolwerów ładowanych od przodu, jakie nosili cowboye na Dzikim Zachodzie,

A kto mówi o braku zezwolenia?

http://forum-bron.pl/viewtopic.php?t=30856

http://trybun.org.pl/2015/03/19/bron-palna-samoczynn
a-dla-kolekcjonerow/

3-)

99. Data: 2017-05-26 08:56:32

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 26 maja 2017 07:34:02 UTC+2 użytkownik n...@g...com
napisał:

> Jeśli mi pokażesz, że to nie reguła a tylko
> niechlubne wyjątki a regułą jest "Ahmed grilujacy z żan
> fransuła"

Szczerze mógłbym pogrillować z Ahmedem, jednak musiałbym zachować pewne
ograniczenia wynikające z savoir-vivre, żeby nie doszło do konfliktów.
problem jest w tym, że Ahmed podobnie jak Icek wierzy, iż tylko mięso pozyskane
z listy koszernych zwierzaków i w określony sposób można jeść bez uszczerbku
na właściwościach duchowo-umysłowych i ten fakt chcąc nie chcąc musiałbym uszanować,
żeby go nie obrazić. Co do hidżabów, to akurat jest wymysł
wahabitów, żeby nosić je obowiązkowo. Przez standardowy adatowy islam
są i owszem zalecane jako rodzaj "antygwałtów" w sytuacjach kiedy kobieta
narażona jest na niewybredne zaczepki ze strony facetów oraz obowiązują
podczas modlitw, czym się to nie różni np. od prawosławia. Problem nie jest
z tym islamem który raczej stara się pewne trendy promować powoli, począwszy
od uniwersalnego sufizmu, nie obejmującego tylko muzułmanów poprzez zachęcanie
do poznawania wersji mistycyzmu związanej już konkretnie z religią i kulturą
konserwatywnego świata islamu, tylko z tym drugim, salaficko-modernistycznym.
Problem jest więc, że coraz więcej jest nie tych Ahmedów, których byśmy
chętnie przyjęli i którzy nauczyliby nas historii sztuki, literatury,
architektury i medycyny swoich krajów tylko tej fundamentalistycznej
interpretacji, która autentyczne ubogacanie przybyszów oraz kulturę historyczną
islamu ma w dupie. Przypomnijmy, że wahabizm wraz ze swoimi mutacjami
w rodzaju Bractwa Muzułmańskiego to upolityczniona religia, zintegrowana
z politycznym systemem faszystowskim, która niszczy meczety. System
sponsorowany przez Saudyjczyków, który pasożytuje na islamie od środka.
Można łatwo go skontrastować z takim islamem, który istniał w XIX w. u schyłku
sułtanatu ottomańskiego, a na który nawracało się przecież wielu emigrantów wojennych
z Polski. Zdarzały się wtedy od czasu do czasu krwawe karty w rodzaju
rzezi Ormian, ale w porównaniu z ludobójstwami przez inne europejskie mocarstwa
kolonialne np. w Afryce, była to religia stosunkowo łagodna i niegroźna.
Taki islam jest zresztą do dziś w krajach turańskich czy u naszych polskich
Tatarów. Jak wspomniałem, przyczyniła się do tego w pewnym stopniu penetracja
islamu przez agenturę wpływu buddystów, chrześcijan i żydów. Niestety ta
nie dotarła do niektórych purytańskich regionów Arabii, gdzie powstała sekta
sponsorowana przez Anglików i Amerykanów, kilkakrotnie wykorzystywana przez
nich do walki z Turcją. Wahabizm, salafizm, Bractwo - to jest taka islamska
zemsta Jana Kalwina, która opanowała świat islamu i wywróciła jego wartości
do góry nogami. Jeżeli różne ruchy wchodzą w islam jak nóż w masło, to niestety
także oni. Walka z nimi to jak walka w późnym europejskim średniowieczu
z husyckimi Taborytami i Sierotkami - zmorą ówczesnego świata
chrześcijańskiego. Musiałby mieć porządne okulary ktoś, kto w tym zalewie
odróżni Ahmeda od Ahmeda, zwłaszcza że ten drugi stosuje Taqqiyeh czyli maskirowkę
pod gatunek swojego żywiciela. Fakt, że chodzi o ludzi demolujących
meczety, powinien chyba dotrzeć zarówno do największych entuzjastów ciapactwa,
jak i do islamofobów. Nie należę do jednych ani do drugich tylko do ludzi,
którzy na tyle mieli styczność ze światem islamu, że na 99% potrafiłbym
wskazać, które grupy należą tam do przyjaciół Europejczyków, a które do ich
wrogów. To jest wiedza, którą muzułmanie pod wahabicką presją bardzo dzielą się
niechętnie - chcieliby pomóc, ale się boją, że zostaną oskarżeni przez wtyki
o kolaborację z "niewiernymi".

100. Data: 2017-05-26 09:48:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 07:34, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> Jasne, jasne. Przyjmij wreszcie do wiadomości, że ich wszystkich
> (bydła i nie bydła) przyjazd i zostanie tu to nie jest ich prawo.

Ty wiesz w ogóle dlaczego ludzie próbują tworzyć takie struktury ja UE?
Żeby w końcu oszołomy przestały decydować który _człowiek_ ma, a który
_człowiek_ nie ma prawa. Np. do przyjazdu/wyjazdu i mieszkania tam gdzie
mu się podoba.

I wiesz dlaczego to jest takie trudne? Bo po jednej i po drugiej stronie
mieszkają oszołomy, które uważają, że są lepsi od innych i mają prawo
decydować o tym, który człowiek ma do tego prawo, a który nie ma.
I dodatkowo jest spora grupa takich, którzy nie mają nic przeciwko temu,
że ktoś traktuje ich jak bydło.

> Nie wpuszczenie ich, to nie jest żadna kara i znęcanie się, tylko
> nie danie im tego prawa.

Łaskawca kurwa...
Myślenie o ludziach jak o _ludziach_ przerasta możliwości intelektualne
wszelkiej maści narodowców, faszystów i rasistów.

Jak ci pislam na granicy fosę wykopie i otoczy drutem kolczastym, to
zatęsknisz za czasami, gdy mogłeś laskę zabrać na kolację do Paryża.
I będziesz zdziwiony, jakim prawem ktoś zdecydował o tym, gdzie ci wolno
jechać, a gdzie ci nie wolno jechać. Przecież nie jesteś niewolnikiem,
żeby ktoś decydował _za_ciebie_ czy ci wolno wyjść z domu, czy nie wolno.
A może jesteś i ci to nie przeszkadza?

A może fajnie byś się poczuł, gdyby zabronili ci wyjść z domu, bo miałeś
pecha i twój sąsiad to gwałciciel? W końcu chcesz ponosić
odpowiedzialność zbiorową... Zakaz wjazdu dla wszystkich Polaków, bo
kilku to złodzieje?
I to nie będzie znęcanie, tylko ktoś ci nie da prawa na wyjście z domu.
Uważasz, że to jest w porządku?

Uważasz, że tamci ludzie powinni ponosić odpowiedzialność zbiorową, a my
nie musimy? Znowu źle zadałem pytanie i nie zrozumiesz o co pytam...
Czy uważasz, że odpowiedzialność zbiorowa dotyczy wszystkich ludzi?

> Politpoprawne pierdy że niby to jak ich
> nie wpuścimy to jesteśmy tacy to a tacy lecz generalnie be,
> możesz sobie w buty wsadzić.

Oczywiście, że mogę sobie wsadzić. Nie jestem idiotą i rzeczywistości
nie zmienię pstrykając palcami.
Ale to nie znaczy, że muszę tolerować głupotę innych i faszystowskie
pierdolenie o odpowiedzialności zbiorowej.

> Ale masz inny sposób by mnie i zdecydowaną większość Polaków
> (chodzi mi o tych normalnych, a nie tą ociężało umysłowo
> mniejszość do której trafiają wywody w twoim stylu)

Ludzi inteligentnych zawsze jest mniej. Nic nowego nie odkryłeś.

> przekonać.
> Mianowicie spraw, by w tych krajach w których już są przestali je
> rozpierdalać.

Jest wielu ludzi, którzy nad tym pracują.
https://opinie.wp.pl/katarzyna-tubylewicz-dla-wp-o-s
zwecji-uchodzcach-i-polakach-byc-moze-do-pontonu-zab
ierasz-tez-ulamki-wojny-6126062927152769a

Ale jest też wielu, którzy nadal nie rozumieją, że potrzebna jest
edukacja i należy podzielić się tortem, a nie zamykanie w gettach i
kierowanie do sprzątania kibli za michę ryżu, bo przecież jeden z drugim
z "brudasem" nie będzie pracował w tym samym biurze... i jak "brudas"
śmie zarabiać tyle samo co on. Co tam "brudasy"... większość tych ludzi
nawet tak traktuje swoich rodaków.

Żebyś mnie dobrze zrozumiał, nie twierdzę, że po "drugiej stronie" żyją
sami pacyfiści, albo że wśród nich nie ma rasistów, nacjonalistów i
fanatyków religijnych. Są. Tak samo jak u nas.

> Twój fryzjer?

Tak... ludzie inteligentni to zdecydowana mniejszość.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Opole - komentarze.
List do TW "BOLKA"