Atak na dzieci - Manchester.

101. Data: 2017-05-26 15:03:41

Temat: Re: Atak na dzieci - Manchester.
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 07:34, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> rozpierdalać. Pokaż mi szczęśliwych francuskich/szwedzkich/...
> sąsiadów ahmeda, których dzieci wspólnie się bawią (zastrzegam:
> nie w wysadzanie zamku zbudowanego w piaskownicy), a dorośli
> obserwując pociechy integrują się przy grillu. Nie masz czegoś
> takiego.

Ależ masz, masz, to (integracja) się dzieje od lat w krajach typu
Francja, Niemcy, Anglia. Francuzi (Anglicy też) wprawdzie są
społeczeństwem dość kastowym, tzn. tam ludzie z tzw. wyższych sfer,
"lepiej" urodzeni, w ogóle niechętnie integrują się w niższymi, ale to
jest niezależne, czy Francuzami-Francuzami, Polakami, Rosjanami czy
"Ahmedami". Wiem to z pierwszej ręki, mam koleżankę, która mieszka i
pracuje w Paryżu z różnymi narodowościami, jej dziecko chodzi do szkoły
także z różnymi. I tak jak zaakceptowali ją jako Polkę, tak akceptują
inne narodowości. To samo mają Polacy na wyspach.

Ewa

102. Data: 2017-05-26 16:00:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?"Przemys=B3aw_D=EAbski"_ <po=5Fzboju@go2.pl> wrote:

> Ale ci się wszystko popieprzyło, naprawdę totalnie i dokumentnie:)
> UE nigdy nie była, nie jest i nie zamierza być światową ostoją
> swobód obywatelskich. To zwykły sojusz ekonomiczny, do którego
> jeśli chce się przystąpić należy spełnić szereg warunków
> ekonomicznych.

A pierwszy z nich to dawaj forsę, a bierz nasze (szeroko rozumiane)
śmieci.

> Swoboda przepływu osób i towarów wewnątrz UE
> wynika bezpośrednio z woli wszystkich państw członkowskich. Jeśli
> twoja romantyczno-idiotyczna wizja UE, zakłada możliwość
> niekontrolowanego przepływu osób z całego świata w imię nie wiem
> czego, to niestety muszę ci odpowiedzieć - nie po to ludzie
> próbują tworzyć takie struktury jak UE.

> To jest trudne, ponieważ normalni ludzie działają i myślą w sposób
> racjonalny i nie ulegają oszołomsko utopijnym wizjom, nie ulegają
> bo wiedzą ( i już widzą ) jakie mogą być konsekwencje.

> A po chuj miał bym laskę do Paryża zabierać?

Nigdy nie rozumiałam tego permanentnego zakompleksienia, które każe pewnym
typom mentalnym odczuwać orgazm z powodu zjedzenia czegoś w Paryżu (czy
innym tam bógwiczym dla nich).
Podobnie jeśli chodzi o pobyt stały.
Moja córka po powrocie z raju rajów i propozycjach pozostania tam na stałe
(USA ) - stwierdziła: tam tylko turystycznie, nigdy tam nie wyjadę, to
popieprzony kraj.

> Żeby mi bydło którego
> tam już pełno, do talerza przez ramię wciąż zaglądało?

I nie tylko. I nie tylko do talerza.

> Dobre dobre. Nikt nikomu nie zabrania wyjeżdżać, nie przeinaczaj.
> Zabraniamy przyjeżdżać do nas. Jeśli pytasz o mnie, to nie mam w
> zwyczaju pchać się tam gdzie mnie nie chcą.

> Co ty pieprzysz? Weź się opanuj.

> Nie zbiorowa odpowiedzialność, tylko nie wpuszczenie nikogo,
> dopóki bydło się nie uczłowieczy. Coś na zasadzie dopuszczenia
> nas do uczestnictwa w strefie Schengen - też warunki musieliśmy
> spełnić.

Polecam inne miejsce, trochę wyżej.

> Nic nie musisz, ale jak zapewne już zauważyłeś, twój okres
> ochronny na tej grupie się skończył i twoje plucie na prawo i
> lewo nie będzie już pozostawiane bez reakcji.

Dokładnie.

> To prawda, ale ja mówiłem akurat o grupie tej samej liczności lecz
> po przeciwnej stronie rozkładu.

zwecji-uchodzcach-i-polakach-byc-moze-do-pontonu-zab
ierasz-tez-ulamki-wojny-6126062927152769a

> I chyba ten fakt ośmiela cię w ciągłym ich atakowaniu.

Skończymy z tego typu zjawiskami. My - Ruch Narodowy.

103. Data: 2017-05-26 16:01:42

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 16:00, Ikselka pisze:
> Skończymy z tego typu zjawiskami. My - Ruch Narodowy.
Popierasz Kowalskiego, Bosaka czy innych?

104. Data: 2017-05-26 16:55:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 15:25, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

> [...]
> swobód obywatelskich. To zwykły sojusz ekonomiczny, do którego
> jeśli chce się przystąpić należy spełnić szereg warunków

Bredzisz. Polskę przyjęli do UE bo spełniała warunki ekonomiczne?
Chyba warunki do przyjmowania kasy, pajacu.
Tak jak napisałem: nie masz bladego pojęcia po co i dlaczego została
stworzona UE. Nie masz bladego pojęcia po co i dlaczego Polska dostaje
tak ogromną kasę.
UE to nie jest zwykły sojusz ekonomiczny. Tylko takie oszołomstwo
pislamskie jak ty, traktuje UE jak dojną krowę.
Nie uwierzysz, ale są ludzie, którzy znają historię i dla których liczą
się jeszcze inne wartości.
Ty w ogóle chodziłeś do szkoły? Miałeś kiedykolwiek jakiś podręcznik do
historii w rękach?

> Swoboda przepływu osób i towarów wewnątrz UE
> wynika bezpośrednio z woli wszystkich państw członkowskich.

Truizm.
Problem w tym, że nie ogarniasz z czego wynika ta wola.

> Jeśli
> twoja romantyczno-idiotyczna wizja UE, zakłada możliwość
> niekontrolowanego przepływu osób z całego świata

Bredzisz.
Twoja ograniczona wizja zakłada, że uda ci się kontrolować napływ
imigrantów budując zasieki z drutu kolczastego, pola minowe i wieżyczki
ze snajperami.
Wielu przed tobą próbowało tego pomysłu i zwykle kończyli nadziani na
widły, albo płonęli w swoich pilnie strzeżonych zamkach otoczonych fosą.
Biedni i głodni ludzie są bardzo zdeterminowani.

> w imię nie wiem
> czego,

Oczywiście, że nie wiesz. Nie jesteś w stanie tego pojąć.

> to niestety muszę ci odpowiedzieć - nie po to ludzie
> próbują tworzyć takie struktury jak UE.

Oczywiście. Po to likwidują granice, żeby bydło trzymać z daleka.
Dobrze się czujesz?

> To jest trudne, ponieważ normalni ludzie działają i myślą w sposób
> racjonalny i nie ulegają oszołomsko utopijnym wizjom, nie ulegają
> bo wiedzą ( i już widzą ) jakie mogą być konsekwencje.

Oczywiście, że normalni wiedzą i działają racjonalnie. Wyciągnęli
wnioski i dlatego powstała UE, żeby zminimalizować ryzyko powrotu
oszołomskich wizji i obozów koncentracyjnych.
Niestety, popełniono wiele błędów i nadal jest spora grupa debili,
którym przeszkadza wolność i nienawidzą innych ludzi.

> A po chuj miał bym laskę do Paryża zabierać?

Ciebie o to bym nie podejrzewał. Ale ktoś mógłby mieć taki kaprys i chuj
ci do tego, gdzie ma ochotę zabrać swoją laskę na kolację.

> Żeby mi bydło którego
> tam już pełno, do talerza przez ramię wciąż zaglądało?

Ja nie wiem gdzie ty się stołujesz i chyba nie chcę wiedzieć.

> Dobre dobre. Nikt nikomu nie zabrania wyjeżdżać, nie przeinaczaj.
> Zabraniamy przyjeżdżać do nas.

Napisać coś i w następnym zdaniu sobie zaprzeczyć to trudna sztuka.
Brawo. Tobie się udało.

> Jeśli pytasz o mnie, to nie mam w
> zwyczaju pchać się tam gdzie mnie nie chcą.

Bo nigdy nie miałeś lufy karabinu w dupie i nigdy twojemu dziecku żryć
nie brakowało.
Siedzisz w tym swoim Pierdziszewie, masz prąd i wodę i wydaje ci się, że
ci się to należy jak psu micha. Ale jakbyś miał pomieszkać bez prądu ze
dwa lata, a dziecko musiał myć w kałuży, to byś z płaczem przybiegł na
granicę UE. Mam nadzieję, że ktoś cię w takiej sytuacji potraktuje jak
bydło i każe ci wracać to swojej nory.

> Co ty pieprzysz? Weź się opanuj.

Pieprzę o twojej zbiorowej odpowiedzialności.
Czego znowu nie zrozumiałeś?

> Nie zbiorowa odpowiedzialność, tylko nie wpuszczenie nikogo,
> dopóki bydło się nie uczłowieczy.

Muszę przyznać, że dałem się nabrać :)
A tyle razy sobie obiecywałem, że nie dam się wciągnąć w dyskusję z
debilem...

> Coś na zasadzie dopuszczenia
> nas do uczestnictwa w strefie Schengen - też warunki musieliśmy
> spełnić.

O czym ty pieprzysz? Miałeś wodę w kranie i za oknem trawnik, a nie pole
minowe. Mogłeś sobie spokojnie czekać aż granice otworzą.

> Nic nie musisz, ale jak zapewne już zauważyłeś, twój okres
> ochronny na tej grupie się skończył i twoje plucie na prawo i
> lewo

Nie na prawo i lewo. Jest precyzyjnie i przemyślane.

> nie będzie już pozostawiane bez reakcji.

Mam nadzieję. Może się w końcu zaczniesz myśleć i się czegoś nauczysz.

> To prawda, ale ja mówiłem akurat o grupie tej samej liczności lecz
> po przeciwnej stronie rozkładu.

Tak ci się tylko wydaje :)

> I chyba ten fakt ośmiela cię w ciągłym ich atakowaniu.

Nie używaj słów, których nie rozumiesz.
Narodowcy też ciągle płaczą, że ich homosie atakują :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

105. Data: 2017-05-26 17:27:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 16:00, Ikselka pisze:

> A pierwszy z nich to dawaj forsę, a bierz nasze (szeroko rozumiane)
> śmieci.

Czyli dają nam forsę za nasze śmieci?
Lekarstwa ci się skończyły?

> Skończymy z tego typu zjawiskami. My - Ruch Narodowy.

Wszyscy wiedzą jak skończyli faszyści, tylko biedna ikselka i jej ruch
narodowy nie wie :)

To kiedy otwieracie Oświęcim?
W Sztutowie kilka baraków będziecie musieli dobudować.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

106. Data: 2017-05-26 17:46:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> Popierasz Kowalskiego, Bosaka czy innych?

Już Ci mówiłam - popieraj SWOJE priorytety, nie głosuj na ludzi.
Popieram RN - bo ich program wyraża w 100 % MOJE poglądy i priorytety.
http://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/Program-R
uchu-Narodowego.pdf

PS. Co masz do Kowalskiego? Ja - nic. Jest super.

107. Data: 2017-05-26 17:49:00

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2017 o 17:46, Ikselka pisze:
> PS. Co masz do Kowalskiego? Ja - nic. Jest super.

JA nic nie mam, tylko mówiłem że z Braunem się nie zgodzą. BO Kowalski
występuje z pastorem.

108. Data: 2017-05-26 17:54:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 17:46, Ikselka pisze:

> [...]
> http://ruchnarodowy.net/wp-content/uploads/Program-R
uchu-Narodowego.pdf

> PS. Co masz do Kowalskiego? Ja - nic. Jest super.

O ja pier... :):):):)
Ciociu Lidio... ciocia tak na poważnie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

109. Data: 2017-05-26 18:57:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> JA nic nie mam, tylko mówiłem że z Braunem się nie zgodzą. BO Kowalski
> występuje z pastorem.

Jeśli to byłby główny powód, to u mnie dyskwalifikuje Brauna. No ale chyba
musi chodzić o coś więcej.

110. Data: 2017-05-26 19:01:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-26 o 18:08, "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> pisze:

Kultura jest ci obca i sam byś na to nie wpadł, więc zwyczajnie
naucz się ciąć cytaty, gdy się do nich nie odnosisz.

> Czas na małe podsumowanie psycholku, gdyż w weekend nie będę miał
> czasu na zajmowanie się twoją chorobą ;)

Chciałeś być zabawny, a wyszło jak zwykle.

> Europa się spali,

Już parę razy spaliliście Europę i jeszcze wam mało.

> ale politpoprawna ideologia musi być.

W twojej głowie śmietnik musi być.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr