Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

91. Data: 2000-01-27 14:14:10

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: Eutanazy Sercxemulo <s...@f...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Eutanazy Sercxemulo napisa?(a) w wiadomo?ci:
> a kogo tak nazwalem?

generalnie cala ludzkosc nazwales "kawalkiem miesa"
z pamiecia tez problemy?
Oj rzeczywiscie dam Ci spokoj.

92. Data: 2000-01-27 14:14:13

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

93. Data: 2000-01-27 14:16:06

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert napisał(a) w wiadomości: <3...@f...onet.pl>...
>Jeszcze na usg mozna podgladac jak sie zywy plod rozrywa na kawalki.
>Toz to kanibalizm.

Kanibalizm to wtedy gdy ten lekarz sciaga te kawalki do talerza i zjada (ale
to ty jestes expert).

94. Data: 2000-01-27 14:17:52

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia napisał(a) w wiadomości: ...
>Wiesio tylko czeka na reakcje, zeby rozdeptac pózniej Ciebie, i niewazne,
>czy masz racje, on chyba taki juz jest.

Czyli racja zawsze lezy po twojej stronie? Mam do czynienie z osoba
nieomylna!

95. Data: 2000-01-27 14:20:10

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie byl przyklad mojego zachowania, klamiesz! Ja nie groze ci, ani nikomu
na grupie tak jak ty mi, nie wyzywam!

96. Data: 2000-01-27 14:20:56

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wiesio <w...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:%rXj4.11871$H...@n...tpnet.pl...

> Co ma wspolnego porod do aborcji?? Wyciagniecie z brzucha plodu gdy jest
> jeszcze niczym wiecej jak bezksztaltna masa miesa nie jest tym samym co
> porod w pelni uksztaltowanego plodu.

W Stanach wolno dokonywać także tzw. późnych aborcji, kiedy to dziecko jest
już zdolne do życia. Obecnie potrafimy ratować *półkilogramowe* dzieci. Być
może kiedyś ludzie skonstruują sztuczną macicę, gdzie będzie mógł przebiegać
cały rozwój dziecka - od zapłodnienia do "porodu". A więc gdzie leży
granica? Kiedy wg Ciebie płód jest już "w pełni ukształtowany"? Jak ma
rączki i nóżki z paluszkami? Ma je już płód dwunastotygodniowy, a więc taki,
którego w majestacie prawa (także polskiego) można "usunąć".
Ewa

97. Data: 2000-01-27 14:23:16

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ty napewno jestes zbudowany z metalu, ale inni nie maja tyle szczescia.
Ludzie zbudowani sa z miesa + kosci + plynow ustrojowych.

98. Data: 2000-01-27 14:24:04

Od: "Gosia" <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

99. Data: 2000-01-27 14:26:38

Od: "Wiesio" <w...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...
>cały rozwój dziecka - od zapłodnienia do "porodu". A więc gdzie leży
>granica? Kiedy wg Ciebie płód jest już "w pełni ukształtowany"?

Mozna tez dokonac sztucznego zaplodnienia (plemnik + jajo = zarodek) a
pozniej calosc bedzie mozna wychowac w probowce. Czy w zwiazku z tym plemnik
nie jest juz czescia czlowieka (nowo powstalego)? i czy nie nalezy tak go
przechowywac aby nie grozila mu smierc!

100. Data: 2000-01-27 14:29:02

Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystkie funkcje czlowieka to plod posiada po urodzeniu i odcieciu od
> pepowiny. Do momentu przeciecia pepowiny jest to czesc organizmu kobiety,

Zwłaszcza pod względem genetycznym ;-))) Płód wykazuje aktywność mózgu,
porusza się, je, wydala... Więcej na ten temat w podręcznikach biologii
(podstawówka w zupełności wystarczy).

> zerujaca (sorki za brzydkie okreslenie) na niej czyli korzystajaca z jej
> funkcji zyciowych.

Po porodzie również korzysta z "jej funkcji życiowych". Pije jej mleko, nie
daje spać, każe się nosić, usypiać...

A napewno nie mozna mowic o czlowieku gdy sa to 2, 10,
> ... komurek, do momentu wytworzenia wszystkich organow niezbednych do
> samodzielnego istnienia.

Do "samodzielnego istnienia" to potrzeba jeszcze dobrych kilkanaście lat po
porodzie (a niektórym to i kilkadziesiąt za mało).

>Czlowiek po amputacji muzgu

Sugerujesz, że płody mają "amputowane mózgi" (sorka - "muzgi" ;-)))

rowniez moze istniec
> podlaczony do aparatury - bedzie oddychal, wydalal odchody itd. ale czy
> nadal to bedzie czlowiek?

Ewa

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu