Rulid (roksytromycyna) -pytanie (?!)

1. Data: 2000-01-26 12:20:34

Temat: Rulid (roksytromycyna) -pytanie (?!)
Od: "MAFOX" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Zazywam antybiotyk Rulid przepisany na zapalenie oskrzeli.
Niestety mam z nim bardzo dziwny problem: za kazdym razem po zazyciu (20-40
min.) dosc kolacze mi serce i takie uczucie jakby sie szyja z lewej strony
kurczyla (?!) ;-)
(no az smieszne;-))

Pytanie:
1. CZY TO JEST NORMALNE, czy taki powinien (moze) byc niepozadany skutek
leku?

Nie ma nic o podobnych dolegliwosciach w ulotce.
\Aptekarka na to pytanie odpowiedziala, ze "po kazdym antybiotyku serce jest
oslabione, wiec nie ma sie co przejmowac"\

2. Jak mozna temu zaradzic? (czy mozna np. zazyc Aspargin)

3. Jeszcze prosze o opisanie jak ten antybiotyk dziala i czy jest to
antybiotyk silny, slaby, i czym sie rozni od innych na oskrzela

c'ya !