Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

291. Data: 2000-02-03 10:17:43

Temat: Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesio wrote:

> Zgadza sie z tym wyjatkiem ze durni ustawodawcy dali taki prawo lekarzom
> zabierajac wszelkie prawa rodziny.

Rodzina nie ma żadnych praw własności w stosunku do zwłok !!!!

--
ElliAt
"Don't ask for whom the bell tolls...

292. Data: 2000-02-03 10:18:28

Temat: Re: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2 Feb 2000, LeGaba wrote:
/---monika--- napisa

293. Data: 2000-02-03 10:22:18

Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

294. Data: 2000-02-03 10:29:35

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

E l l i A t wrote:

> Rodzina nie ma ?adnych praw w?asno?ci w stosunku do zw?ok !!!!

Kto mowi o wlasnosci.
Rodzina jest ustawowa zobowiazana do pogrzebania zwlok i pokrycia
kosztow pogrzebu.

Prawa wlasnosci nikt nie ma.

295. Data: 2000-02-03 10:35:48

Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

> Kto mowi o wlasnosci.
> Rodzina jest ustawowa zobowiazana do pogrzebania zwlok i pokrycia
> kosztow pogrzebu.

Tak jest to obowiązek rodziny. A jeżeli nie może się z tego wywiązać pogrzeb
odbywa się za pieniądze publiczne. Ale to nie ma nic wspólnego z prawem do
dysponowania kawałkami truposza.

> Prawa wlasnosci nikt nie ma.

I dlatego jako podstawę przy decydowaniu o transplantacji traktuje się wolę
zmarłego... dlaczego? Nie wiem. IMHO powinno to zależeć tylko od lekarzy,
zwiększyłoby to podaż organów i ukróciło w ten sposób czarny rynek.

296. Data: 2000-02-03 10:38:15

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

---monika--- wrote:

> On Wed, 2 Feb 2000, LeGaba wrote:
> /---monika--- napisa?(a) w wiadomoœci: ...
> />On Sat, 29 Jan 2000, LeGaba wrote:
>
> />/czy plujac pestkami jablka np. do wody niszcze masowo drzewa?
> />
> />A jak sadzisz?
> /
> /Ja sadze, ze: nie.
> /KK zas wciska mi ciemnote, ze: tak.
>
> KK sie nie wypowiada na temat pestek :)
>
> Wobec tego - co nazywasz drzewem? Mozesz zdefiniowac co to jest drzewo?

Wyjasnienie wydaje sie proste.
Gdybys pluj pestkami bardzo rzadkiego drzewa, ktore juz zanika na ziemi,
to takie njiszczenie pestek = przyszlych drzew
uznane zostaloby za niszczenie symbolu ginacego gatunku.

Jezeli pestki ulegaja odtworzeniu z kazdym jablkiem w ilosciach, ktore
nie znajduja zapotrzebowania to wtedy wystepuje dla nich podarga i nie
sa traktowana jako sa rzadka roslina.

Analogicznie z dziecmi.
Poki niektorzy chca adoptowac dzieci, nie moga miec dzieci to dzieci sa
cenne.
Ale gdyby dzieki klonowaniu moznaby powielac dzieci w ilosciach masowych
to trudno przewidziec czy ochrona plodu zostalaby utrzymana.

297. Data: 2000-02-03 10:48:38

Od: E l l i A t <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert wrote:

> [...]
> Ale gdyby dzieki klonowaniu moznaby powielac dzieci w ilosciach masowych
> to trudno przewidziec czy ochrona plodu zostalaby utrzymana.

A'propos klonowania.... wykonywanie masowego klonowania jest trochę
niecelowe, ponieważ byłyby to organizmy identyczne immunologicznie przez co,
(na przykład) jedna infekcja mogłaby wykosić od razu całą grupę, wobec czego
takie klonowanie musiano by wiązać z modyfikacjami DNA tak aby organizmy
"nieco" zróżnicować.... a to z kolei jest o wiele droższa (i mniej przyjemna
:o) ) metoda niż rozmnażanie sposobem naturalnym.

Zastosowanie w niedalekiej przyszłości może mieć tworzenie organizmów na
podstawie dwóch (lub więcej) genotypów rodzicielskich, ma to związek ze
zmniejszeniem zdolności rozrodczych u ludzi żyjących w krajach
wysokorozwiniętych a także z popularyzacją związków innych niż dwuosobowe
heteroseksualne.

298. Data: 2000-02-03 10:50:16

Od: "Osoba Smiertelna" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta zostala stworzona z zebra Adama = jest stworzeniem u zarania
"nizszym" poniewaz jest czescia wiekszej calosci = jest istota wtorna w
stosunku do tej calosci (miala zapewnic "towarzystwo" Adamowi). Nie rozumiem
dlaczego Pani tego nie zauwaza. Brak udzialu kobiet na znaczacych
stanowiskach w maszynie KK wynika posrednio z faktu co najmniej akceptacji
przez KK w przeszlosci oceny kobiety jako stworzenia nizszego. Rowniez
sprowadzenie przez KK seksu do warstwy prokreacyjnej nie jest przeciez
uklonem wobec kobiet, a wrecz przeciwnie.

O.S.

"---monika---" <t...@f...edu.pl> wrote in message
.fuw.edu.pl...
On Wed, 2 Feb 2000, LeGaba wrote:
/---monika--- napisał(a) w wiadomości: ...

/>Tam jest wyraznie napisane, ze plod jest osoba - i to osoba wrazliwa
/np.
/>na Boga. Chyba nie powiesz, ze kawalek miesa w brzuchu Elzbiety wyczul
/>kawalek miesa w brzuchu Maryi?
/
/W innym miejscu Biblii pisze, ze Boga wyczula oslica - czy oslica to tez
/osoba? chi, chi, chi....

Wiec sadzisz, ze plod jest najpierw zwierzeciem (jakiego gatunku?) a
dopiero potem staje sie czlowiekiem? Plod w brzuchu Maryi byl ludzkim
plodem. Podomnie w przypadku Jana i Elzbiety.

/Pozwól, ze jako katoliczce zadam Ci pytanie.
/Czy nie uwazasz, ze wiara zabrania Ci wypowiadac sie na grupach o
/religii? Przeczytaj prosze:
/
/1 Kor 14:34-35
/34. kobiety maja na tych zgromadzeniach milczec; nie dozwala sie im
/bowiem mówic, lecz maja byc poddane, jak to Prawo nakazuje.
/35. A jesli pragna sie czego nauczyc, niech zapytaja w domu swoich
/mezów! Nie wypada bowiem kobiecie przemawiac na zgromadzeniu.
/(BT)

Mowa jest o swietych zgromadzeniach (linijka wczesniej):
"Bog bowiem nie jest Bogiem zamieszania, lecz pokoju. Tak jak to jest we
wszystkich zgromadzeniach swietych, " [1 Kor 14:33]

Szczerze - nie wiem, co to sa zgromadzenia swiete. Ale zauwaz, ze kobbiety
nie moga miec swiecen kaplanskich wiec na soborach wypowiadaja sie raczej
mezczyzni...

/Widzisz?

Nie widze.

/wg. katolicyzmu masz siedziec w domu, a jak chcesz cos sie
/dowiedziec to pytac meza!

A wiesz, ze w Kosciele Katolickim sa kobiety uznane za doktorow Kosciola?
Np. Sw. Teresa z Avili.

/LeGaba
/"Wszystko wolno - hulaj dusza.
/Do niczego sie nie zmuszaj.
/Niczym sie nie przejmuj za nic.
/Nie wyznaczaj sobie granic!" (J. Kaczmarski)

Taka wolnosc nie istnieje ;-)

monika
_ _ ____________
( ! )onika__________|rochimczuk
_______________________________
http://info.fuw.edu.pl/~trochim

299. Data: 2000-02-03 10:54:17

Od: "Alicja" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeGaba <l...@p...com> w wiadomości do

> A tak w ogóle to zawsze najlepszym regulatorem jest wolny rynek -
> wystarczy dopuścić do swobodnego handlu narządami, a wszystko się szybko
> unormuje.

Patrz "Sens życia wg. Monty Pythona" scena z dawcą wątroby.
Jak sobie wyobrażasz "swobodny" handel narządami? Nerkę możesz sprzedać, a
serduszko?, rogówkę?, wątrobę?
Ale po co swoje - może sprzedać kogoś z rodziny na przeszczepy?

300. Data: 2000-02-03 11:20:21

Od: ---monika--- <t...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Feb 2000, Lucyfer wrote:
/Dnia Tue, 1 Feb 2000 10:59:58 +0100, ---monika---
/<t...@f...edu.pl>, napisal/a:

/>/"Gdy El

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu