Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

121. Data: 2000-01-27 16:01:11

Temat: Odp: Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji
Od: "Resselowie" <r...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qba <q...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf68d5$84820720$7d3c00c8@stajkom...

> Resselowie <r...@b...gnet.pl> napisał(a) w artykule
> <cJYj4.12273$Hi2.285167@news.tpnet.pl>...

> spieramy
> juz.
> czy

> zaplodnionych

> to mówiłaś ty czy twój jajnik
> co ma jedno do drugiego to niewiem ale może masz jakś argumentacje
> przeciwko mojej
> Qba

Czy z faktu, że nie wszystkie płody dożywają do porodu wynika fakt, że nie
są to osobniki gatunku ludzkiego?
Ewa

122. Data: 2000-01-27 17:12:24

Od: "zbyszek" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Których facetów? Tych, co zapładniają te "młode dziewczyny", tych co
> przerywają ciążę, czy policjantów?
> Dziecko nie bierze się z powietrza, a poza tym zawsze można je oddać do
> adopcji - jest wiele par, które wychowają je z wielką miłością. Czy trzeba
> od razu zabijać?
> Ewa
Ja nie uważam aborcji za zabójstwo (mimo kampanii, nie przekonują mnie
używane w niej argumenty), uważam że każda kobieta powinna SAMA decydować, a
Twoja propozycja jest przymusem bycia noską-inkubatorem. Co by było dobre
dla Ciebie (jeżeli jesteś kobietą) niekoniecznie będzie dobre dla kogoś
innego.
Powinna być pełna możliwość wyboru, przy równoczesnym (troszkę
wcześniejszym) uświadamianiu.
Zbyszek

123. Data: 2000-01-27 17:34:08

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości:

>Sugerujesz, ze kobieta w ciąży nosi w sobie martwy twór?

No, przynajmniej do pelnego uformowania (pod wzgledem anatomicznym) oun. Czy
guzy zwane potworniakami, zawierajce wewnatrz zeby, wlosy i inne egzotyczne
tkanki tez nalezy uznac za istoty zywe? A moze zabronic usuwania
potworniakow?
Przez stwierdzenie "zyje" chcialem raczej powiedziec "nie oddycha
zamodzielnie, nie odzywia sie samodzielnie, nie wydala samodzielnie", przez
"odzywianie" z kolei rozumiem nie czynnosc typu wziecie do lapy lyzki i
wsuwanie z talerza, lecz wykorzystanie wlasnego przewodu pokarmowego itd.
(dlatego nie uwazam noworodka za pasozyta).

>Czy naprawdę uważasz, że lepiej, aby dziecko wychowywało się w "domu
>dziecka" niż po prostu w "domu"?

Owszem. Lepiej niech to bedzie rodzinny dom dziecka (a nie dom dziecka) niz
pseudorodzina i "zyczliwi", ktorzy zawsze w pore uswiadomia, ze sie jest
dzieckiem adoptowanym...

Adam B.

124. Data: 2000-01-27 17:41:15

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo napisa?(a) w wiadomoœci:
<3...@f...net.pl>...

>Jak powiedzial Chaplin:
>"Najpierw kup tyle wozkow na ile Cie stac a potem rob dzieci"
> Ja proponuje nie isc do lozka jesli nie chcesz miec dzieci. To proste.

Wiesz, z takim argumentem to do Rydzyka...
Nie trzeba kupowac wozkow, wystarcza kondomy, globulki, pigulki czy inne
bursowskie wyprawki dla dziecka.
A ty zaraz z grubej rury - nie chcesz miec dzieci to sie nie pieprz.
To nie kwestia pieprzenia, lecz pomyslunku - tak jak na tym plakacie
anty-AIDSowym - "Robcie to, ale z glowa".
Mnie tez wkurza, jak pokazuja w telewizorze jakies wyjace do kamery baby,
ktore sie skarza, ze maja pietnascie bachorow, maz na rencie i nie maja co
zryc... I wcale mi ich nie zal. Zal mi tylko moich podatkow, za ktore
utrzymuje sie taka swolocz. A gdyby tak pomoc spoleczna fundowala takim
rodzinow prosty zabieg podwiazania jajowodow lub nasieniowodow? To wyszloby
z czasem znacznie taniej...

Adam B.

125. Data: 2000-01-27 17:41:52

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qba napisał(a) w wiadomości: <01bf68c4$e33d7e40$7d3c00c8@stajkom>...

>a slyszales o srodkach antykoncepcyjnych, chyba ze twoi rodzice to poszli
>raz do lozka, szczesliwa rodzina ??!!!!!!

A moze raczej pechowa? ;)

Adam B.

126. Data: 2000-01-27 17:42:50

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Eutanazy Sercxemulo napisa?(a) w wiadomoœci:
<3...@f...net.pl>...

>Nie istnieja takie rzeczy. Jest tylko dosc duza ilosc sposobow na
niszczenie
>organizmu.

No tak. Teraz juz wiem - jestes fanatycznym pseudokatolikiem...

Adam B.

127. Data: 2000-01-27 17:45:09

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

>A wiesz, że 100% ludzi umiera?

Za malo...

Adam B.

128. Data: 2000-01-27 17:48:40

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Resselowie napisał(a) w wiadomości: ...

>Czy z faktu, że nie wszystkie płody dożywają do porodu wynika fakt, że nie
>są to osobniki gatunku ludzkiego?

Dokladnie tak! Do momentu pierwszego wdechu czy przeciecia pepowiny nie jest
to czlowiek. Tylko blagam, nie wyjezdzaj mi zaraz z blizniakami
pasozytniczymi, zroslakami i innymi degeneracjami...

Adam B.

129. Data: 2000-01-27 17:51:43

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qba napisał(a) w wiadomości: <01bf68d2$fcb7fb80$7d3c00c8@stajkom>...

>wytlumaczmi jak niszczy organizm prezerwatywa, scierajac napletek

No i jeszcze uciskane sa od zewnatrz ciala jamiste, przez co krew nie
naplywa tak jak powinna, a w ogole do wszystko prowadzi do uwiadu rdzenia
kregowego (kiedys sie mowilo - uwiad mlecza). ;))

Adam B.

130. Data: 2000-01-27 18:03:37

Od: "Ender" <j...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna A. <a...@k...ae.poznan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:86p581$p4o$...@s...man.poznan.pl...

.

> Szkoda tylko, że w innych "przypadkach" wymagających szybkiego działania
> Policja nie jest taka sprawna...
>
> Anka

Policja ogólnie nie jest sprawna.
Działa przesadnie szybko tylko gdy ma donos.
patrz - sąsiedzi gabinetu, piekarnia.

W innych przypadkach nie potrafią znaleźć własnej pałki (bez podtekstów).

pozdrowienia

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA