Atak policji na gabinet/y ginekologiczny/e dokonujacy aborcji

371. Data: 2000-02-08 09:01:51

Temat: Re: Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja Re: Telewizja TVP 1 niedziela. Wszystko o transplantacjach na podstawie naszej dyskusji z usenetu
Od: "Rafal Zadykowicz" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

expert <e...@f...onet.pl> wrote in message
news:38A0445E.6882@friko.onet.pl...
> Ale gdy zostanie wykazany brak nalezytej starannosci
> przy projektowaniu zamkow i zabezpieczen , to oczywiscie wysokie
> milionowe kary.

Samochod nie do otwarcia :)))) Jak nie da sie otworzyc zamka to mozna
wywalic szybe i po sprawie. To moze jeszcze szyby pancerne :)))) A moze
czolg sie koledze sni? :)))) Chetnie strzelalbym do zlodziei przez ta duza
rurke na wiezycce.

> Pomyslow na wytepienie zlodziejstwa podobno jest wiele, ale ten z
> zabijaniem wydaje sie byc najmniej humanitarny.

Humanitaryzm dla kogos kto ograbia ludzi czasami z dorobku calego zycia?
Na styl japonski glodny szczur w garnku do tylka przywiazac, zeby mial czas
przemyslec sprawe.

> gdyby samochod mial dobre zabezpieczenia to by zlodziej nie ukradl i no
> problem, nadal by zyl.

I nadal kradl :)))
Z jakiej bajki wyskoczyles expercie?

Rafal Zadykowicz

372. Data: 2000-02-08 10:14:27

Temat: Re: prawo, medycyna, szajse...
Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeGaba <l...@p...com> wrote in message news:389b7733@news.vogel.pl...

> problem,
>
> ..... jest wypadek samochodowy, potracony przechodzień, karetka,
> szpital, śmierć - niestety, zwłoki są niezidentyfikowane, a trzeba
> działac szybko - robimy przeszczep, czy nie robimy?
> To jest zagrożenie, które widzę. I nie pomoże tu dowód osobisty w
> torebce, czy kieszeni bo podczas wypadku może ulec zniszczeniu, lub
> lekarze go "zgubią", za odpowiednią opłatą rodziny biorcy.

Założenie, że człowiek zgadza się na pobranie po śmierci organów było
słuszne, jeśli nie jest planowane zebranie jakiś oświadczeń za lub przeciw
od _wszystkich_ obywateli. Chodzi o to, że jeśli komuś to 'zwisa' to lepiej,
żeby oddał narządy, bo tych olewających może być na prawdę dużo. Jeśli
jednak mamy dane na temat wszystkich ludzi w kraju, to po 'zagubieniu'
danych o jakiejść zmarłej osobie można od niej nie pobierać organów,
ponieważ to nie miełoby znaczenia w skali całego kraju.

> To mogą byc np. ciało Twojej żony - które kochałeś. Czy zgodziłbyś się
> np. na profanację ciała bliskiej Ci osoby? A czy widziałeś kiedyś jak
> się odbywa sekcja zwłok?

Bazyl Ci już odpowiedział -
"...A jeśli to Twoja żona, którą bardzo kochasz ma jedyną szansę na
przeżycie w postaci przeszczepu - popatrz na to z tej strony..."
:)))

> Powiem Ci coś. Gdyby lekarze potrafili zrobić to godnie, z szacunkiem
> dla zmarłego i uczciwie wb. biorców tzn. bez łapówek, to nie miałabym
> żadnych obiekcji do "domniemania zgody".
> Niestey, cholerne białe sukinsyny - nie potrafią nawet do zywego
> pacjenta podejś godnie.

Łapówki to żeczywiści problem, wogóle nie jest kolorowo, ale myślę że ktoś
tu zaczyna popadać w skrajności... ;)

pzdr.
Sliwtan

373. Data: 2000-02-08 10:24:33

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla rodziny tak wlasnie jest.
> Gdyby bylo inaczej to procedura grzebania zwlok zostalaby dawno
> zlikwidowana.
> Po co trumny, nagrobki, urny , cmentarze ?

Dla rodziny potrzebujacego transplanacji tez?

> Jakis biznesmen moglby z latwoscia wyliczyc wartosc kaloryczna wzlok i
> przerabiac je na pasze dla zwierzat, przez analogie z bacutilem,
> robiacym pasze z padlych zwierzat.
>
> Toz to bylby interes generujacy miliardy dolarow na swiecie.
>
> Czy taka koncepcja jest Ci bliska ?
>
> A Auschwitz robiono juz mydlo z tluszczu ludzkiego, skore wyprawiano,
> wlosow uzywano do peruk i siennikow

I co z tego?
Ja myslalem, ze zle bylo masowe mordowanie niewinnych ludzi w tym obozie...

> ale technika nie byla jeszcze tak zaawansowana.
>
> Teraz z pewnoscia znajdzie sie 100 wynalazcow ktorzy beda odsysali krew
> do dalszego przerobu.
> Co juz sie nawet robi przy balsamowaniu
> nie wiem tylko czy krew jest dalej przerabiana i uzywana w lecznictwie.

moze komus pomaga, ta krew truposzowi ani jego rodzinie nie jest potrzebna
(chyba, ze z Transylwanii ;) )

> Zatem poki co , taki rozwoj techniki mozna blokowac, bo jak nie
> zablokujemy to za 5 lat na Wall Street pojawi sie pierwsza na swiecie
> spolka, ktora bedzie przerabiala zwloki na pasze

No ja mysle, ze odpowiednie beda tu stosy dla heretyków :P

> horror ..
> Jacek

lubie horrory

a transplantacje - to tez horror? - jak mozna komus zaszyc w brzuchu obca
nerke? Ohyda, prawda? ;)

pzdr.
Sliwtan

374. Data: 2000-02-08 10:29:05

Od: "Unky" <u...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I nadal kradl :)))

dokladnie. jak dla mnie to samochodow nie trzeba by w ogole zamykac. Ja w
zyciu bym nie wzial czegos co nie nalezy do mnie, zatem po co te magiczne
zabezpieczenia.
to jest sprawa podejscia do cudzego mienia i wedlug mnie ten kto kradnie
samochody zasluguje na kare. Niech wie ze jak zwinie wozek to policja moze
go zastrzelic. Ja sie tego nie boje bo sznuje cudza wlasnosc.

a moze pan expert wlasnie jest zlodziejem?

unky

375. Data: 2000-02-08 10:30:08

Temat: Re: kanibale?
Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

LeGaba <l...@p...com> wrote in message news:389cbfa0@news.vogel.pl...

> podzielenie na

> W Polsce białych skurwieli nie obowiązują, żadne prawa - lekarz na
> szpitalu to jak szlachcic na zagrodzie.

> Wnetrzności po sekcji na ogół są wyrzucane, a pustą jamę brzuszną
> wypełnia się czymkolwiek - zużyte bandarze, szmaty....
> Nie widzę powodu dla którego lekarze nie mieliby spożywac w domu np.
> serca, czy wątróbki patroszonych ludzi.
> Biorac pod uwagę demoralizację i zwyrodnienie środowiska lekarskiego
> uważam to za całkiem prawdopodobne.

Nie wiem, ja chyba jestem jakiś 'zboczony' w stosunku do was, ale dla mnie
to jedzenie ludzkiego serca nie jest niczym zdrożnym. Mówię poważnie, choć
wiem co sobie pomyślicie.

pzdr.
Sliwtan

376. Data: 2000-02-08 10:41:25

Od: "Rafal Zadykowicz" <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Unky <u...@f...onet.pl> wrote in message
> a moze pan expert wlasnie jest zlodziejem?

Nie pan ekspert probuje czasami wywolac swoimi bredniami burze na grupie,
na szczescie coraz wiecej osob ma go w grupie Blocked Senders :)
--
Rafal Zadykowicz
Fiat Punto 55 SX

377. Data: 2000-02-08 10:48:50

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gadasz jak kat w wiezieniu.
> Dla Ciebie jeno zwloki, a dla bliskich to nadal pamiec bliskiej osoby,
> ojca, dziadka, brata czy syna

I wlasnie w tym miejscu widze straszne zboczenie. Ludzie! odczepcie sie od
tego ciala! czy musicie patrzyc na rozkladajace sie zwloki, zeby nie
zapomniec o zmarlym krewnym? Jak mozna laczyc mile, wesole i 'kolorowe'
wspomnienia po zmarlym z jego niezywym cialem?

> czy zony, babci ...
>
> To naprawde nie dziala tak, ze jak zdechnie to kopa w dupe i do dolu.
>
> Tradycja jest inna.
> A pamiec trwa wiele lat i spotykam wiele osob, ktore mowia ze chodza na
> cmentarz , na grop meza, ojca itd.

I sprawdzaja, czy nie ma wycietej nerki? Bo wtedy, to juz o zmarlym pamiec
zanika, 'jak mozna wspominac babcie, której trup nie ma nerki? - to nie do
pomyslenia' - tak?

> i z nim rozmawiaja , skladaja kwiaty z okazji urodzin, imienin.

Tu rozmawiaja ze swoimi wspomnieniami, uscislajac.

> Taka tradycja istnieje w t=rzeczywistosci
> i Nie mozesz nikomu tego zakazac
> ani
> ustawic obok szpitala zaklad przetworstwa zwlok na uzyteczne tkanki
> i zaraz po zgonie kazdego przetwarzac
> na wlosy, mydlo, narzady, odsysac krew do przetworzenia itd.

A wiec odwolujesz sie do tradycji jesli chodzi o ludzkie zycie? (o mozliwosc
transplantacji)

> Moze zgon dla lekarza, grabarza to codziennosc i stad brak emocji
> ale dla rodziny
> to wielka strata i nieszczescie
> i poki co, nalezy czcic i chronic te tradycje i pamiec.

PAMIEC - owszem ale po co komu te zwloki - kremacje tez uwazasz za
'niemoralna?'

> Kazda smierc to smierc konkretnego czlowieka , ktory ma rodzine.
>
> Ogladalem wczoraj na Polsacie tego Pana od wywiadow,
>
> ktory gratulowal policjantowi , ktory zastrzelil
> zlodziela samochodu w Wawie.
>
> I mowil :
> Gratuluje Panu, ze Pan zabil zlodzieja
>

> Dla mnie to jest chore i nienormalne, aby gratulowac zabojstwa.
> Samochod zawsze jest do odzyskania, wystraczy system nawigacji
> satelitarnej, albo lepszy system bezpieczenstwa, montowany przez
> producentow.
>
> A zlodziej to takze ojciec rodziny, syn, moze brat.

Wiec nalezy wyslac zaproszenie panu zlodziejowi, zeby raczyl przyjechac na
komisariat, potem poklepac po pupce ' a titititi... niegrzeczny chlopczyk.
oby to bylo ostatni raz.' ;)

> Policjant mowil, ze zabil bo zlodziej chcial na niego najechac.
>

> Ale juz wyceniono zycie czlowieka.
>
> Samochod = 30.000 zl wiecej warty od zycia czlowieka.

Jesli zlodziej dokonujac kradziezy, powinien sie liczyc z konsekwencjami.

> Mysle, ze gdyby uciekal maluchem , tez by go zastrzelili.
>
> Czyli zycie jest mniej warte od kilkuletniego malucha , wartego 5000 zl
>

> Kiedys zabito zlodzieja, za kradziez radia, wartego moze 300 zl.

Zlodziej prosi, by go zabito.

> Kraje skandynawskie i panstwa islamskie chociaz byly humanitarne bo
> odcinaly reke , a nie zabilaly.
>
> Przeciez kradziez samochodu to wylaczna wina producenta samochodu,
> ktopry produkuje wyrob, bez nalezytego zabezpieczenia,
> ktory mozna otworzyc w 5 sekund.
>
> Czemu zatem za kazda kradziez ubezpieczalnia nie zada odszkodowania od
> producenta , ze wyprodukowal bubel, ale podnosi skladke ubezpieczeniowa
> ?

Kupujacy jest swiadom tych zabecpieczen przy zakupie. Winien jest tylko
zlodziej.

> A wracajac do przeszczepow.
>
> Jezeliz zabity zlodziej byl mlody, zdrowy,
> nie podpisal zakazu pobrania narzadow,
>
> to szpital pobral od niego wszystkie mozliwe narzady , w swiezym stanie
> ?
>
> Nerki, pluca, serce, watrobe, sledzione, rogowki, krew, szpik kostny ?

Mam nadzieje ze pobrali, moze mi sie kiedys przydadza.

pzdr.
Sliwtan

378. Data: 2000-02-08 10:54:12

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam gdzie religia, tradycja, pamiec o bliskich to lepiej niech prawo
> nosa nie wtyka.

A czy wiesz, ze moja religia nakazuje w kazdy piatek zjadac kogos o ksywie,
której dwie pierwsze literki to 'ex' ? - To jest moja _tradycja_ rodzinna,
bo 'pamietamy o bliskim' (przodku, który zapoczatkowal ta tradycje) -
jeszcze nas nie zlapali - 'niech prawo nosa nie wtyka' ;)

> Alez prawo zadysponowania istnieje.
> Placisz za pochowek, za kremacje, za transport.
> A czym jak nie umowami k/s uslugi sa te transakcje, ktorych podmiotem sa
> zwloki.

Ojej - to jakie straszne prawa ma grabaz?

pzdr.
Sliwtan

379. Data: 2000-02-08 11:01:50

Od: "Sliwtan" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy kazdy pobrany organ ratuje komukolwiek cokolwiek ?
>
> poczytaj archiwa Auschwitz, moze tam znajdziesz informacje, ze
> takie mydlo, akurat ma wlasciwosci terapeutyczne na chora skore.
>
> Czy wtedy bedziesz chcial produkowac takie mydlo z nieboszczykow ?
>
> Moze nie bedzie ratowalo zycia, ale podnosilo standard zdrowia.
>
> Ten kierunek myslenia jest chory.
>
> Nie jest celem umierania ratowanie komukolwiek zycia, czy zdrowia

O!
A co jest celem smierci? Po co umierasz?

> poniewaz celem zycia jest owoc zycia jakim jest potomek

_zycia_! a nie smierci

> a nie jest celem takie zycie, aby po smierci organy
> byly w tak dobrym stanie, aby sie nadawaly do przeszczepow.

O czym ty mówisz? Kto ci kaze dbac o zarzady?

> Moze niedlugo powstana bazy danych potencjalnych dawcow z testami
> zgodnosci i
> jako VIP bedzie ich codziennie sledzil przez satelite, czy nie ulegli
> wypadkowi,
> aby zabrac im organy dla siebie.
>
> Technologicznie jest to mozliwe.

Co do takiego 'sledzenia' to tez mam zle zdanie. Odbiera prywatnosc.

pzdr.
Sliwtan

380. Data: 2000-02-08 12:00:44

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten zlodziej probowal rozjechac policjanta, expercie.
wiem, bo sam mowil na polsacie.

> [...]
> i zniszczonym samochodem ale w ogole z przestepczoscia,
> z tym ze ludzie nie moga sie czuc bezpiecznie na ulicy, nawet
> wewnatrz swego samochodu, ze musza sie martwic o swoje mienie,
> nawet ubezpieczenie nie pomoze, bo co z tego ze wyplaci
> odszkodowanie jak samochod i tak zniszczony zlosliwie lub skradziony
> i tylko sie czlowiek wk... a kazdy taki akt przestepczy powoduje
> straty tak czy siak. Jakby robili samochody nie do otwarcia
> (utopia IMHO) to i tak nie powstrzymasz aktow wandalizmu
> martwiac sie o humanitarne postepowanie w stosunku do

Jakby robili samochody nie do otwarcia przez zlodzeija, to by zlodzieje
nie kradli i by sie zakonczyla cala masa kradziezy.

Drzwi do mieszkan tez mozna robic z tektury i pisac ile jest wlaman.

Impotencja
zapraszam do katalogu firm o zdrowiu
VILCACORA
Re: Homeopatia a działanie placebo...