Atkins Diet Alert

1. Data: 2003-11-24 17:17:25

Temat: Atkins Diet Alert
Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Dla zaintersowanych dietami wysoko-bialkowymi polecam link (ang)
http://www.atkinsdietalert.org/
Kasia

2. Data: 2003-11-24 18:22:28

Temat: Re: Atkins Diet Alert
Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> napisał w
wiadomości news:bptee1$esh$1@news.onet.pl...
> Dla zaintersowanych dietami wysoko-bialkowymi polecam link (ang)
> http://www.atkinsdietalert.org/
> Kasia

Masz w podaniu tego linka jakis interes, czy
robisz to bezinteresownie??? ;)
Bo strona ta bezinteresowna ewidentnie nie jest...

Pozdrawiam
H.

3. Data: 2003-11-24 18:48:56

Od: "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> szukaj wiadomości tego autora

Hoody wrote:

> Masz w podaniu tego linka jakis interes, czy
> robisz to bezinteresownie??? ;)
> Bo strona ta bezinteresowna ewidentnie nie jest...

Raczej bezinteresownie. Trafilam na nia przez przypadek, myslalam ze moze
sie komus ta strona przydac.
Kasia

4. Data: 2003-11-24 18:50:27

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja" <insearch4myselfNOSPAM@hotmail_NO.comMENT> napisał w
wiadomości news:bptjpe$6q2$1@news.onet.pl...

> Raczej bezinteresownie. Trafilam na nia przez przypadek, myslalam ze moze
> sie komus ta strona przydac.
> Kasia

Przydac sie?
Tylko jakiemus amerykanskiemu lobby producentow zywnosci
ktore sponsoruje te strone :)

pzdr
H.

5. Data: 2003-11-24 21:59:15

Od: "Rukasu" <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> napisał w wiadomości

> Przydac sie?
> Tylko jakiemus amerykanskiemu lobby producentow zywnosci
> ktore sponsoruje te strone :)

Hm? Jeszcze nie przeczytałem (ach, ten brak czasu), ale zapowiada się
ciekawie... ;-D

W każdym bądź razie już się przyzwyczaiłem: jeśli się strona nie podoba,
tzn. że antywysokotłuszczowcy powołują się na jakieś badania. ;->>>>>

A swoją drogą to wydawało mi się iż w USA lobby PRODUCENTÓW żywności to
raczej zachęca do spożywania mięsa i produktów odzwierzęcych... :-/

Rukasu

6. Data: 2003-11-24 22:08:18

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> A swoją drogą to wydawało mi się iż w USA lobby PRODUCENTÓW żywności to
> raczej zachęca do spożywania mięsa i produktów odzwierzęcych... :-/

co za różnica czyje to lobby, może to lekarskie, albo
sadomasochistyczne ;)))
ale od tej strony na potęgę wali sztuczną propagandą :)

pozdrawiam
H.
PS. inna sprawa, że do Atkinsowego systemu żywienia zdecydowanie
można się się poprzyczepiać, jeśli więc sprawa Cię zainteresowała, to
masz pole do popisu zarówno od strony logiki, jak i biochemii :)

7. Data: 2003-11-24 22:32:37

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> co za różnica czyje to lobby, może to lekarskie, albo
> sadomasochistyczne ;)))
> ale od tej strony na potęgę wali sztuczną propagandą :)

A powiedz, że od strony propagatorów A. tą propagandą nie wali?

Pozdrawiam,
Adam

8. Data: 2003-11-24 22:55:48

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> A powiedz, że od strony propagatorów A. tą propagandą nie wali?

No co ma nie walić - wali trochę komercją, jak na mój nos...
Cholerni kapitaliści, myślą tylko o kasiorze ;)
Zarówno atkinsowcy jak ich adwersarze...
Nie ma to jak nasz zacny, komunistyczny IŻŻ! :)))
Byłem ich klientem i to w czasach "nowożytnych" - wzięli
ode mnie kupę kasy, ale na szczęście za absolutnie bełkotliwą
poradę (jak już opisywałem - dostałem receptę na ISOLIPAN
oraz pseudo-diete 1000kcal). Niestety dieta Atkinsa działa,
więc nabijam teraz kabzę Amerykańcom kupując książki
Atkinsa. Mam też sporo dział komercyjnego na wskroś
żabojada Montignaca... Tylko trufli nie mogę dostać w
polskich sklepach ;(
Na koniec nieco optymizmu: spróbuję niedługo przejść na
naszą rodzimą DO! :)
Wtedy Adamie bedziesz miał kolejny obiekt - cel do nabijania
się i prowokacji... ;)))

Pozdrawiam
H.

9. Data: 2003-11-24 23:07:47

Od: "gapa" <grazynka9@USUŃo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na koniec nieco optymizmu: spróbuję niedługo przejść na
> naszą rodzimą DO! :)

ojć ! to będziemy cie wspierać ( a jest nas niemało ;)
pzdr. grazyna

10. Data: 2003-11-24 23:17:57

Od: "Hoody" <jcs[usun to]@o2 atuwstawkropke pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojć ! to będziemy cie wspierać ( a jest nas niemało ;)

Na razie się przygotowuję teoretycznie :)
Poobserwowałem organizm na wysokotłuszczowych
dietach ketogenicznych i nie-ketogenicznych,
a także na niskowęglowodanowych MM, NMC itp.
Do DO muszę jeszcze dojrzeć (szczególnie organizacyjnie
- wyjazdy!), na szczęście nie przeszkadza mi w DO
otoczka ideologiczna - myślę, że potrafię się zdystansować.
Próbowałem już wszelkich metod walki z otyłością i
dopiero grupa diet low-carbs na mnie zadziałała
z jako taką skutecznością!

Pozdrawiam
Hoody

Problemy z nadwaga :(