Atkins, podstawy, nakazy, zakazy

1. Data: 2006-08-31 05:58:21

Temat: Atkins, podstawy, nakazy, zakazy
Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowia życzę

Czy ma ktoś pod ręką podstawy diety Atkinsa, etap wstępny, nieco szerzej
niż jest na http://hafsa.republika.pl/diety/faza_poczatkowa.htm
Chodzi przede wszystkim o zakazy, poza węglowodanami.
Wiem, pewnie było tysiąc razy, ale Google serwuje przede wszystkim dawno
przebrzmiałe dyskusje, a może ktoś ma i może zaserwować.
Tych, co nie mają, nie mają ochoty i chcą skierować do archiwum proszę o
zaoszczędzenie sobie trudu. Po prostu spuśćcie wodę.
POzostałym wdzięcznie dziękuję.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

2. Data: 2006-08-31 06:48:46

Temat: Re: Atkins, podstawy, nakazy, zakazy
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Tych, co nie mają, nie mają ochoty i chcą skierować do archiwum proszę o
> zaoszczędzenie sobie trudu. Po prostu spuśćcie wodę.

"Miło" poznać współczesny język.
Wodę spuszczam w innych celach...
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-08-31 08:24:42

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ed5tpt$1cr$1@atena.e-wro.net, *JackOss* wrote:

> [...]
> Tych, co nie mają, nie mają ochoty i chcą skierować do archiwum
> proszę o zaoszczędzenie sobie trudu. Po prostu spuśćcie wodę.

Eee a czego ty bys chcial zeby ci wiecej zakazano?
Ty w ogole kumasz na czym ta dieta polega?
Caly trik polega ze wiecej zakazow nie ma :-)

To ze google serwuje dawno przebrzmiale dyskusje to bardzo dobrze - ta dieta
sie od wielu lat nie zmienila, a jak sie zmieni to i jej nazwa sie zmieni.
Przeczytaj te dyskusje jak opis ze strony hafsy to za malo zebys zrozumial o
co w niej chodzi.

--
darnok

4. Data: 2006-08-31 14:40:12

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdrowia życzę

dobra dieta ja schudlem ponad 30 kg na tej dieci z radami od tej kolezanki
:)

--
Niedzwiedz
www.fotoblog.cba.pl

5. Data: 2006-08-31 15:55:13

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> dobra dieta ja schudlem ponad 30 kg na tej dieci z radami od tej kolezanki
> :)
Wybacz Niedźwiedziu, że zaprzeczę Twoim słowom, iż ta dieta jest dobra. O
ile pamiętam miałeś duże problemy z efektem jojo. To po pierwsze. A po
drugie primo, dieta jest tylko wtedy dobra, jeżeli nie dokuczają nam żadne
choróbska, ani dolegliwości. A prawidłowa waga ciała jest jakby efektem
wtórnym i jest constans (fizycznie ujmując)...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2006-09-01 06:48:57

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl napisał(a):
> [...]
> choróbska, ani dolegliwości. A prawidłowa waga ciała jest jakby efektem
> wtórnym i jest constans (fizycznie ujmując)...:)))

Stosuję się do zaleceń ze strony koleżanki, ale mam wahania co na, na
przykład, grzybów. Wysypały, a mnie ślina cieknie. A co z
kieliszkiem-dwoma wódeczki do jajeczniczki z kanią.
Nie chcę się wdawać w filozoficzne i etyczne rozważania. Mam jakieś 4-6
kilo do sprzedania, dlatego wyrzuciłem chleb, kasze i owoce, ale byłbym
wdzięczny za sprecyzowanie granic. Nie można - trudno. Pocierpię.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

7. Data: 2006-09-01 07:09:58

Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

In news:ed8l4o$fmg$1@atena.e-wro.net, *JackOss* wrote:

> [...]
> 4-6 kilo do sprzedania, dlatego wyrzuciłem chleb, kasze i owoce, ale
> byłbym wdzięczny za sprecyzowanie granic. Nie można - trudno.

Hmm widzisz i jak konkretnie napisales to cos ci mozna odpowiedziec.
Grzyby (lesne i pieczarki) maja malo ww (swieze 3-5g/100g). One w duzej
mierze sie z wody skladaja :) Uwzglednij w bilansie dziennym te ww i mozesz
jesc :)

Sama wodka jako taka ww nie ma. Natomiast jest wysokokaloryczna. I tu
powstaje pewien problem, go wedlug zalecen tej diety kalorycznosc znaczenia
nie ma :) Tyle ze w rzeczywistosci troche ma, bo jednak chudnie sie od
deficytu kalorycznego :)
Gdyby podchodzic do tego tak jak Atkins zalecal to alkoholu spozywac nie
nalezy. Mozna wytrawne wino. Nie przypominam sobie aby uszczegolawial jesli
chodzi o wodke czy mozna czy nie.

Ale realnie na koniec wywodu - od tego jednego kieliszka nic ci nie bedzie.

--
darnok

8. Data: 2006-09-01 08:37:22

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Stosuję się do zaleceń ze strony koleżanki, ale mam wahania co na, na
> przykład, grzybów. Wysypały, a mnie ślina cieknie. A co z
> kieliszkiem-dwoma wódeczki do jajeczniczki z kanią.
> JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

Z tego co wiem, koleżanka Hafsa jest muzułmanką, stąd nie ma
w jej zaleceniach i jadłospisie żadnego alkoholu.
My też wcale nie musimy go pić, nic nam się nie stanie.
jangr

9. Data: 2006-09-05 12:26:26

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ile pamiętam miałeś duże problemy z efektem jojo. To po pierwsze. A po
> drugie primo, dieta jest tylko wtedy dobra, jeżeli nie

nie to nie efekt jojo to poprostu za duzo jadlem
przytylem 7 kg i na wiosne zaczelem gubic :)
obecnie nadal utrzymuje sie w granicach 100 kg i jest ok :)

--
Niedzwiedz
www.fotoblog.cba.pl

10. Data: 2006-09-05 12:27:36

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w jej zaleceniach i jadłospisie żadnego alkoholu.
> My też wcale nie musimy go pić, nic nam się nie stanie.
> jangr

ja najpierw pilem wina wytrawne potem browar ale tylko w weekendy i bylo
dobrze :)

--
Niedzwiedz
www.fotoblog.cba.pl