Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?

1. Data: 2005-05-18 09:55:39

Temat: Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?
Od: "Katarzyna " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś wypróbowane
kosmetyki przy tej dolegliwości.
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2005-05-18 10:23:11

Temat: Re: Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?
Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
> przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś
> [...]

kosmetyki do skory atopowej znajdziesz w kazdej duzej aptece
ja na poczatku zaopatrywalam sie w te drogie np. firmy SVR - byly bardzo
fajne, jedyny minus to cena, nie naleza do najtanszych .....
potem objawy nieco ustapiły i zaczelam szukac czegos tanszego ...okzalo sie,
ze odpowiedaja mi i swietnie sie sprawdzaja kosmetyki firmy sebamed
http://www.sebamed.pl

pamietaj jednak, ze to co mi odpowiada, niekoniecznie moze odpowiadac Tobie
proponuję wizyte u dobrego dermatologa, moze zaleci Ci jakies tansze
kosmetyki, odpwoiadajace Twojej skorze

pozdrawiam
agata

1. Data: 2005-05-18 10:28:46

Od: "agatka" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

tu masz jeszcze linka / z kosmetykami SVR

http://www.bio-med.pl/svr.html

:)
agata

1. Data: 2005-05-18 12:33:22

Od: Agnieszka Młynarczykl <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna napisał:

> Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
> przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś wypróbowane
> kosmetyki przy tej dolegliwości

Tak jak napisala agatka to co pasuje dla mnie dla ciebie moze sie
okazac nie do konca pomocne. Dermatolog moze doradzic, wymienic kilka
nazw firm produkujacych kosmetyki dla atopikow, ale niestety testowac
musisz sama metoda prob i bledow:( W tym linku (na dole artykulu) masz
spora liste takich kosmetykow:
http://www.wizaz.pl/images/beata/atopowe/index.php
Sam artykul rowniez jest ciekawy i przydatny:) Do tej listy mozesz
dopisac jeszcze firme A-derma seria Exomega (dla mnie idealna) oraz
Iwostin. Jesli sie malujesz i masz problemy z dobraniem odpowiedniej
firmy zajrzyj na polke z kosmetykami firmy Clinique-u mnie spisuje sie
na piatke:)
Najwazniejsze to miec dobrego dermatologa, ktory potrafi dobrze
dobierac leki, nie dajac bez przerwy samych silnych sterydow. Co zas sie
tyczy samego stosowania kosmetykow to bywa tak, ze po jakims czasie cos
co bylo dla Ciebie super zaczyna Cie uczulac-niestety:( Wtedy szukasz
dalej:) Na koniec podam Ci link do forum o atopii. W FAQ znajdziesz
mnostwo waznych informacji na temat atopii. Tak wiec i ta lekture Ci
polecam:
http://www.atopowe-zapalenie.pl/zapalenie/

Pozdrawiam i zycze powodzenia:)

Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-05-18 14:59:24

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna wrote:

> Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
> przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś wypróbowane
> kosmetyki przy tej dolegliwości.

Najlepiej mi na to dzialaly kosmetyki robione na recepte od dermatologa.
Delikatna jest tez nawilzajaca maseczka SOS z serii Biospecific Yves
Rocher, albo zwykly bepanten lotio. Mi SVR, Avene i podobne nic nie
robily (ani nie pomagaly, ani nie szkodzily), ale to moze byc specyfika
mojej skory :)

I zycze szczescia w leczeniu - od 6 lat sie z tym borykam, chociaz
oczywiscie jest juz zaleczone. Telfast ratuje mi zycie.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-05-18 16:01:42

Od: Agnieszka Młynarczykl <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beth Winter napisał:

> I zycze szczescia w leczeniu - od 6 lat sie z tym borykam, chociaz
> oczywiscie jest juz zaleczone. Telfast ratuje mi zycie.

Zazdroszcze:) Na mnie juz niestety nie dziala:( Bardzo zaostrzone azs
masz?
Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-05-18 16:53:14

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Młynarczykl wrote:

> Zazdroszcze:) Na mnie juz niestety nie dziala:( Bardzo zaostrzone azs
> masz?

Mialam na poczatku takie, ze na policzkach mialam prawie zywe mieso,
jedna wielka rana. Teraz ewentualnie lekkie podraznienia wychodza co
jakis czas przy brwiach i kolo nosa, ale zaraz nakladam Pevisone i lykam
Telfast, i po krzyku :)

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-05-18 19:47:16

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 18 May 2005 09:55:39 +0000 (UTC), przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
> przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś wypróbowane
> kosmetyki przy tej dolegliwości.

U mnie działa Vichy Nutrilogie 1 i 2 (2 nawilża bardziej). Tyle że ja
zasadniczo zmiany atopowe miewałam[1] pod pachami, w zagłębieniach łokci
i pod kolanami.

[1] Miewałam, bo w zasadzie prawie[2] bez chemii od dwóch lat nic się
nie dzieje.
[2] Czasem coś drobnego zaczyna wyskakiwać, jednorazowe przesmarowanie
Elocomem likwiduje wszystko.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-05-19 05:54:30

Od: Agnieszka Młynarczykl <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jedna wielka rana. Teraz ewentualnie lekkie podraznienia wychodza co
> jakis czas przy brwiach i kolo nosa, ale zaraz nakladam Pevisone i lykam
I oby tak dalej:)) Najbardziej prawdopodobne, ze inne "przyjemnosci"
Cie omina:)Skoro dziala masc ( nie wiem czy dobrze wygooglowalam)
bezsterydowa to jest naprawde rewelacja. Swoja droga sama wyprobuje, nie
przypominam sobie abym cos takiego miala kiedys w uzyciu. Ostatnio na
problemy z oczami kupilam sobie "kosmetyk" Protopic. Celowo pisze, ze
kosmetyk- cena jak za super dobry krem:( Ale na szczescie pomaga i nie
szkodzi:)
A juz myslalam, ze ja jedna mam na tej grupie atopie:) Razem razniej:))
Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-05-19 06:32:44

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oprócz kosmetyków na zewnątrz - spróbuj łykać kapsułki z olejem z nasion
wiesiołka lub ogórecznika lekarskiego (np. Oeparol - to akurat jest wiesiołek).

Pozdrawiam,
LH

Meski antyperspirant.
Odnowa biologiczna