Avon - Co wybrac z kampanii 22/23 ?

From: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Avon - Co wybrac z kampanii 22/23 ?
Date: Sun, 12 Oct 2003 11:18:07 +0200
Sender: k...@p...onet.pl@as4-193.swic.dialup.inetia.pl

Witajcie,

Przegladam sobie katalog avonu, postanowilam ze troche zaszaleje i
zastanawiam sie co zamowic :-) Moze ktoras z Was kupowala juz cos z tego
katalogu i pomoze mi w decyzji...

1. "Dodający blasku spray perfumowany" za 17,90 (str. 51) - dostepne sa
rozne kolory tego czegos :) czy roznia sie zapachem, wygladem po nalozeniu
na skore? (blyszcza innymi kolorami?) Dlugo sie utrzymuje na skorze, nie
splywa? Jaka jest po tym skora w dotyku (nie lepi sie)??
2. Balsam z witamina E do skorek i paznokci/Krem do pielegnacji skorek - 13,
90 str. 62. Dziala to? Mam ogromne problemy ze skorkami ostatnio,
zastanawiam sie co kupic - balsam czy krem? co jest lepsze? a moze w ogole
nie oplaca sie kupowac :) ??
3. Korektor pod oczy/Korektor w sztyfcie cena 19,90 ze str 66. Chodzi mi o
taki korektor ktory dobrze zatuszowalby cienie pod oczami - jestescie
zadowolone z korektorow avonu?
4. Ujędrniajace płatki pod oczy z białą herbata - str. 81, cena 24,90. Warto
czy raczej nie? Działaja? Widac roznice po zastosowaniu?
5. I jeszcze jesli macie jakies uwagi do tuszu do rzes color trend - str.
109
:) cos ostatnio kusza mnie rzesy w jakims niezwyklym kolorku... i tak sie
zastanawiam .... :) nad fioletem np. :))))
6. Balsam do ust (9,90) i glicerynowy krem do rak (5,90) z ostatnich stron
katalogu. Idzie zima i jak zwykle beda mnie meczyc suche dlonie i usta :(
Dobre sa te kremy, pomagaja? Do tej pory do ust uzywalam szminki Neutrogeny,
jest swietna, ale zastanawiam sie nam zmiana ;-)
7. Przy okazji - mozecie plecic mi jakis dobry podklad, puder? Wlasciwie to
probowalam mnooostwa produktow dostepnych na rynku i zazwyczaj bylam srednio
zadowolona :-/ Mam blada cere, czasem pojawia sie czerwone plamki, wypryski,
a czasem jest przesuszona... Chodzi mi o podklad, ktory ujednolicilby kolor,
zatuszowal drobne niedoskonalosci a jednoczesnie nie wygladal jak "tapeta"
:-))

dzieki!!
Kasia