Avon - Co wybrac z kampanii 22/23 ?

1. Data: 2003-10-12 09:18:07

Temat: Avon - Co wybrac z kampanii 22/23 ?
Od: "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Przegladam sobie katalog avonu, postanowilam ze troche zaszaleje i
zastanawiam sie co zamowic :-) Moze ktoras z Was kupowala juz cos z tego
katalogu i pomoze mi w decyzji...

1. "Dodający blasku spray perfumowany" za 17,90 (str. 51) - dostepne sa
rozne kolory tego czegos :) czy roznia sie zapachem, wygladem po nalozeniu
na skore? (blyszcza innymi kolorami?) Dlugo sie utrzymuje na skorze, nie
splywa? Jaka jest po tym skora w dotyku (nie lepi sie)??
2. Balsam z witamina E do skorek i paznokci/Krem do pielegnacji skorek - 13,
90 str. 62. Dziala to? Mam ogromne problemy ze skorkami ostatnio,
zastanawiam sie co kupic - balsam czy krem? co jest lepsze? a moze w ogole
nie oplaca sie kupowac :) ??
3. Korektor pod oczy/Korektor w sztyfcie cena 19,90 ze str 66. Chodzi mi o
taki korektor ktory dobrze zatuszowalby cienie pod oczami - jestescie
zadowolone z korektorow avonu?
4. Ujędrniajace płatki pod oczy z białą herbata - str. 81, cena 24,90. Warto
czy raczej nie? Działaja? Widac roznice po zastosowaniu?
5. I jeszcze jesli macie jakies uwagi do tuszu do rzes color trend - str.
109
:) cos ostatnio kusza mnie rzesy w jakims niezwyklym kolorku... i tak sie
zastanawiam .... :) nad fioletem np. :))))
6. Balsam do ust (9,90) i glicerynowy krem do rak (5,90) z ostatnich stron
katalogu. Idzie zima i jak zwykle beda mnie meczyc suche dlonie i usta :(
Dobre sa te kremy, pomagaja? Do tej pory do ust uzywalam szminki Neutrogeny,
jest swietna, ale zastanawiam sie nam zmiana ;-)
7. Przy okazji - mozecie plecic mi jakis dobry podklad, puder? Wlasciwie to
probowalam mnooostwa produktow dostepnych na rynku i zazwyczaj bylam srednio
zadowolona :-/ Mam blada cere, czasem pojawia sie czerwone plamki, wypryski,
a czasem jest przesuszona... Chodzi mi o podklad, ktory ujednolicilby kolor,
zatuszowal drobne niedoskonalosci a jednoczesnie nie wygladal jak "tapeta"
:-))

dzieki!!
Kasia

1. Data: 2003-10-12 09:55:13

Temat: Re: Avon - Co wybrac z kampanii 22/23 ?
Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia z BBPR" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> katalogu i pomoze mi w decyzji...

> 2. Balsam z witamina E do skorek i paznokci/Krem do pielegnacji skorek
Nie wiem jak krem, ale balsam jest taki sobie :-(
Tzn. nie zauwazylam jakiegos super-hiper polepszenia stanu skorek, a do tego
ten sloiczek jest fatalny: maciupenki, jak pelny to siega do 2/3 scianek i
nie ma go jak inaczej wydlubac niz dlugim paznokciem albo szpatulka.

> 3. Korektor pod oczy/Korektor w sztyfcie cena 19,90 ze str 66.
Ja jestem zadowolona z odcienia Fair, ale nie mam jakichs bardzo wielkich
cieni do tuszowania.

> 5. I jeszcze jesli macie jakies uwagi do tuszu do rzes color trend - str.
> 109
Czarny tusz Color Trend to tragedia, kolorki kusza, ale ja bym nie
ryzykowala.
Ewentualnie jakis dobry tusz na calosc i jaskrawy Color Trend na same
koncowki, wtedy nie powinien wiele zepsuc ;-(

> 6. Balsam do ust (9,90) i glicerynowy krem do rak (5,90)
Jesli uzywalas Neutrogeny, to zaden balsam nie jest tak dobry :-)))
Ale ten jest w porzadku. Poza tym zawsze go mam przy biurku i smaruje kilka
razy jak sie usta przesuszaja w czasie pracy. IMHO o niebo lepszy od takiego
w sztyfcie Oriflame'u.
Krem do rak kup koniecznie, jest swietny i wiele osob go chwali (tutaj i na
wizazu). Niektorym nie podoba sie zapach, wiec najlepiej popros
konsultantke, zeby ci dala powachac swoj, powinna miec :-)

> 7. Przy okazji - mozecie plecic mi jakis dobry podklad, puder?
Mnie odpowiadal kiedys podklad Aksamitny, ale chyba nikomu wiecej tutaj ;-)
Tak samo popros konsultantke o probki, w koncu od tego jest.

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-10-12 12:30:57

Od: "Elvira" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia z BBPR wrote:
> Witajcie,
>
> Przegladam sobie katalog avonu, postanowilam ze troche zaszaleje i
> zastanawiam sie co zamowic :-) Moze ktoras z Was kupowala juz cos z
> tego katalogu i pomoze mi w decyzji...

Z tego katalogu chyba jeszcze nie można zamawiać, ale mogę się mylić. Nie
jestem na bieżąco. ;-)

> 6. Balsam do ust (9,90) i glicerynowy krem do rak (5,90) z ostatnich
> stron katalogu. Idzie zima i jak zwykle beda mnie meczyc suche dlonie
> i usta :( Dobre sa te kremy, pomagaja?

Tak, glicerynowy krem jest b.dobry.

> [...]
> o podklad, ktory ujednolicilby kolor, zatuszowal drobne
> niedoskonalosci a jednoczesnie nie wygladal jak "tapeta" :-))

To w Avonie raczej nie znajdziesz żadnego podkładu, który sprostałby Twoim
oczekiwaniom. ;-) I nie chodzi o to, że są wygórowane, ale o to, że Avopn
produkuje niezbyt dobre podkłady.

--
Elvira

1. Data: 2003-10-12 18:08:01

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> katalogu i pomoze mi w decyzji...
>
> 1. "Dodający blasku spray perfumowany" za 17,90

jest to taki przezroczysty zel latwo rozprowadzajacy sie na skorze z
zapachach znanych wod avonowych - najlepiej popros swoja konsultantke o
probki tych zapachow, blyszcza chyba tak samo i skora sie po nich nie lepi
tylko delikatnie pachnie, sa bez alkoholu.

> 2. Balsam z witamina E do skorek i paznokci/Krem do pielegnacji skorek -
13,
> 90 str. 62.

balsam z wit. E stosuje sie do skorek i paznokci, ladnie nawilza skorki i
paznokcie wydaja sie jakby mocniejsze (takie sa moje wrazenia) ale chyba
bardziej polecalabym ten krem do skorek w tubce, poniewaz regularnie
stosowany zapobiega szybkiemu narastaniu skorek i sa one zmiekczone i
nawilzone (IMO swietny ale trzeba pamietac o systematyczności)

> 6. glicerynowy krem do rak (5,90) z ostatnich stron
> katalogu.

bardzo dobry krem do rak, swietnie nawilza i wygladza dlonie, polecam

> [...]
kolor,
> zatuszowal drobne niedoskonalosci a jednoczesnie nie wygladal jak "tapeta"

Dla mnie fajny jest podklad aksamitny, odcien porcelain beige jest bardzo
jasny, dobrze kryje, troche matuje i na mojej buzi wyglada naturalnie. Ale
zawsze lepiej najpierw poprobowac probki.
Puder sypki jest bardzo fajny (tylko opakowanie jest niefajne - ale w sumie
trzymam go w szafce wiec nie jest tak zle :), ladny kolor (classic ivory),
niewidoczny na twarzy, matuje jak trzeba i jest baaardzo wydajny.

Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2003-10-12 19:48:06

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 90 str. 62. Dziala to? Mam ogromne problemy ze skorkami ostatnio,
> zastanawiam sie co kupic - balsam czy krem? co jest lepsze? a moze w ogole

lepiej dziala ten w tubce pozatym opakowanie jest tak skonstruowane ze
mozesz zakretke wykozytac do deliktnego odsunieca skore z plytki paznokcia
jak juz wetrzesz krem, musze powiedziec ze nie sblama kiedys za bardzo o
skorki, ale ten krem mimo ze ciagle zapomniam go uzywac systematycznie
calkiem fajnie dziala, a ten o ktrym piszesz juz ponoc nie jest taki dobry.

> 3. Korektor pod oczy/Korektor w sztyfcie cena 19,90 ze str 66. Chodzi mi o
> taki korektor ktory dobrze zatuszowalby cienie pod oczami - jestescie
> zadowolone z korektorow avonu?

ja uzywam korektora w plynie, tan w tubce mam bardzo paskudne cienie pod
oczamu i da sie je zamaskowac tym plynnym korektorem, co do tego w sztyfcie
mam obiekcje bo skore mam zbyt sucha w tym miejscu i zbyt delikatna zeby
stolerowal mi sztyft. Ale ten w plynie, jasny dziala bardzo fajnie

> [...]
> :) cos ostatnio kusza mnie rzesy w jakims niezwyklym kolorku... i tak sie
> zastanawiam .... :) nad fioletem np. :))))

nie wierze w kosmetyki color trend.... niestety poza cieniami w tubce ktore
fantastyczne pozsostale jakos nie przypadly mi do gustu, choc sama
zamierzam zobaczyc ta cudowan wielokolorowa szminke i tusz do rzesz, ot tak
zeby sprawdzic sobie nie oczekujac za wiele ;)

> 6. Balsam do ust (9,90) i glicerynowy krem do rak (5,90) z ostatnich
stron

musze powiedziec ze klientki chwala sobie oba produkty wiec smialo mozesz je
kupic bez obaw ze cos bedzie nie tak :)

> [...]
kolor,
> zatuszowal drobne niedoskonalosci a jednoczesnie nie wygladal jak "tapeta"

wiesz na mnie swietnie dziala podklad z avonu calming effect czy face
liftnig (avon oczywscie:) ale kiedys tez mialam jakies fajnego maxa factora
i dobrze sprawowaly se podklady revlon, musze powiedziec ze nie pamietam
jakie bo jakos nie mialam problemu z nimi (ja zapamietuje co co mi powoduje
alegrie a nie to co jest dobre <lol>)
aha i uzywalam jakis czas temu kremu koloryzujacego vichy (taki krem z
podkladem) i takie samo "cos" z Yves Rochera i musze powiedziec ze ladne
efekty dawaly oba kremy, tuszowalu zaczerwieniania, nie podraznialy itd itp
;)

pozdr

bielizna Krisline-jaka jakość
Gdzie Art Deco w Trojmiescie?